Capitolul VII - Departamentul economico-financiar si administrativ
Art. 31 Departamentul economico-financiar si administrativ este format din: a) Serviciul financiar-contabil; b) Serviciul resurse umane; c) Serviciul secretariat, protocol si administrativ; d) Serviciul documentare. Art. 32 Serviciul financiar-contabil are urmatoarele atributii: a) asigura buna desfasurare a activitatii financiar-contabile; b) angajeaza, alaturi de director, prin semnatura directorului executiv sau, in lipsa acestuia, a inlocuitorului sau, Institutul in toate operatiunile patrimoniale; c) organizeaza efectuarea lucrarilor de planificare financiara, intocmirea lucrarilor cu privire la veniturile si cheltuielile Institutului, planul de casa, fondul pentru salarii, precum si a altor lucrari financiar-contabile, conform legii; d) organizeaza si asigura controlul gestiunii si efectuarea inventarierii patrimoniului Institutului; e) pastreaza registrele si dosarele administrative privind activitatea financiar-contabila; f) indeplineste orice alte atributii cu caracter financiar-contabil prevazute de lege sau incredintate de conducerea Institutului. Art. 33 Serviciul resurse umane are urmatoarele atributii: a) organizeaza concursurile pentru ocuparea posturilor vacante de personal de specialitate juridica asimilat judecatorilor si procurorilor, personal contractual si functionari publici din cadrul Institutului; b) asigura si raspunde de respectarea conditiilor cerute de lege privind incadrarile in grilele si gradele salariale; c) completeaza carnetele de munca si registrul de evidenta a salariatilor; d) urmareste intocmirea fiselor de evaluare a salariatilor; e) urmareste intocmirea si pastrarea declaratiilor de interese, declaratiilor de avere si a celorlalte declaratii prevazute de lege ale personalului de specialitate juridica asimilat judecatorilor si procurorilor si ale functionarilor publici; f) propune actualizarea statului de functii si a statului de personal; g) indeplineste orice alte atributii referitoare la resursele umane, incredintate de conducerea Institutului. Art. 34 Serviciul secretariat, protocol si administrativ are urmatoarele atributii: a) pastreaza dosarele auditorilor de justitie; b) intocmeste foile matricole, cataloagele si alte evidente necesare privind activitatile de invatamant, frecventarea si absolvirea cursurilor si elibereaza atestate auditorilor de justitie; c) primeste si distribuie corespondenta Institutului, redacteaza corespondenta trimisa de acesta sub semnatura directorului sau a directorilor adjuncti; d) asigura arhivarea documentelor primite sau elaborate in Institut si raspunde de pastrarea si conservarea acestora; e) comunica celorlalte compartimente datele si documentele necesare, in vederea indeplinirii atributiilor ce le revin; f) raspunde de activitatea administrativ-gospodareasca a Institutului, asigurand aprovizionarea cu bunurile necesare si gestionarea acestora; g) duce la indeplinire masurile stabilite pentru asigurarea conditiilor corespunzatoare de lucru in Institut, conform normelor de protectie a muncii si celor pentru paza cladirii si a bunurilor, precum si pentru paza contra incendiilor, conform legii; h) indeplineste orice alte atributii prevazute de lege sau incredintate de conducerea Institutului.
Capitolul VIII - Drepturile si obligatiile auditorilor de justitie
Telemunca, noul regim de munca in era digitala Sursa: MCP avocati
Suspendarea contractului de munca pe durata suspendarii permisului auto al salariatului Sursa: MCP avocati
Contractul de munca pe perioada determinata. Mod de flexibilizare a relatiilor de munca Sursa: MCP avocati
In cat timp poate fi aplicata o sanctiune disciplinara unui salariat? Pronuntaţă de: Tribunalul Bucuresti
Concursul si perioada de proba. Modalitati diferite de verificare a aptitudinilor profesionale ale salariatului Pronuntaţă de: Tribunalul Bucuresti
Executarea catre salariati a obligatiilor de plata ale institutiilor publice. Care sume pot fi esalonate? Pronuntaţă de: Tribunalul Bucuresti