din anul 2007, atuul tau de DREPT!
3228 de useri online



Prima pagină » Dicţionar Juridic

Dictionar Juridic

  • Ursache Ion - Parlamentari Romani
  • Ursarescu Dorinel - Parlamentari Romani
  • Ursu Doru-Viorel - Parlamentari Romani
  • Ursu Razvan-Ion - Parlamentari Romani
  • Utilizarea acreditivului - Drept Bancar
  • Utilizarea spatiului de depozitare - Transporturi
  • uz - Drept Civil
  • Uzanta comerciala - Drept Civil
  • UZUCAPIUNEA - Drept Civil
  • Uzufruct viager - Drept Civil
  • Uzul de fals - Drept Penal
  • Uzurpare - Drept Penal
  • Uzurparea de calitati oficiale - Drept Penal




  • Articole Juridice

    Acordarea sporului pentru conditii degradante. Aspecte juridice si Jurisprudenta
    Sursa: MCP avocati

    ICCJ: Decizia de Pensionare Inceteaza Automat Raportul de Serviciu
    Sursa: avocat Curpas Florian Cristian

    Nomanzii digitali. Provocari si reglementari juridice in era muncii de la distanta
    Sursa: MCP avocati



    Jurisprudenţă

    In cat timp poate fi aplicata o sanctiune disciplinara unui salariat?
    Pronuntaţă de: Tribunalul Bucuresti

    Concursul si perioada de proba. Modalitati diferite de verificare a aptitudinilor profesionale ale salariatului
    Pronuntaţă de: Tribunalul Bucuresti

    Executarea catre salariati a obligatiilor de plata ale institutiilor publice. Care sume pot fi esalonate?
    Pronuntaţă de: Tribunalul Bucuresti

    Ştiri Juridice
    Legislaţie

    HG 295/2025, privind REVISAL-ul - Registrul electronic de evidenta a salariatilor
    HG nr. 295/2025 privind Registrul general de evidenta a salariatilor REGES-ONLINE ...

    OUG nr. 156/2024 (Ordonanta trenulet 2024 - 2025 sau Ordonanta Austeritatii 2025) privind unele masuri fiscal-bugetare in domeniul cheltuielilor publi
    Ordonanta de urgenta nr. 156/2024 (denumita si Ordonanta trenulet 2024 - 2025 sau Ordonanta Austerit ...

    OUG nr. 153/2024 privind stabilirea unor masuri la nivelul administratiei publice centrale
    Ordonanta de urgenta nr. 153/2024 privind stabilirea unor masuri la nivelul administratiei publice c ...