din anul 2007, atuul tau de DREPT!
1836 de useri online



Prima pagină » Dicţionar Juridic » Drept Bancar » Banc-restant

Banc-restant, Drept Bancar

Este denumita pastrarea de catre o banca a corespondentei unui client pana cand acesta vine sa o ridice sau da ordin sa i se transmita.



Alţi termini definiţi în cadrul categoriei Drept Bancar: Acord "swap", Banca universala, Bilet de lombard, Cec certificat, Cec in alb, Cec la purtator, Clauza de imputernicire, Cont de depozit offshore, Depreciere , Devize, Drepturi Speciale de Tragere, Imprumut lombard, Leasing pe termen scurt, Marketing bancar, Piata de capital, POS, Supraevaluarea activelor, Swap valutar, Trata, Valoare reziduala,







Articole Juridice

Situatia Autozatiilor de construie emise in baza unor PUZ-uri ulterior anulate
Sursa: MCP avocati

Acordarea sporului pentru conditii degradante. Aspecte juridice si Jurisprudenta
Sursa: MCP avocati

ICCJ: Decizia de Pensionare Inceteaza Automat Raportul de Serviciu
Sursa: avocat Curpas Florian Cristian



Jurisprudenţă

In cat timp poate fi aplicata o sanctiune disciplinara unui salariat?
Pronuntaţă de: Tribunalul Bucuresti

Concursul si perioada de proba. Modalitati diferite de verificare a aptitudinilor profesionale ale salariatului
Pronuntaţă de: Tribunalul Bucuresti

Executarea catre salariati a obligatiilor de plata ale institutiilor publice. Care sume pot fi esalonate?
Pronuntaţă de: Tribunalul Bucuresti

Ştiri Juridice
Legislaţie

HG 295/2025, privind REVISAL-ul - Registrul electronic de evidenta a salariatilor
HG nr. 295/2025 privind Registrul general de evidenta a salariatilor REGES-ONLINE ...

OUG nr. 156/2024 (Ordonanta trenulet 2024 - 2025 sau Ordonanta Austeritatii 2025) privind unele masuri fiscal-bugetare in domeniul cheltuielilor publi
Ordonanta de urgenta nr. 156/2024 (denumita si Ordonanta trenulet 2024 - 2025 sau Ordonanta Austerit ...

OUG nr. 153/2024 privind stabilirea unor masuri la nivelul administratiei publice centrale
Ordonanta de urgenta nr. 153/2024 privind stabilirea unor masuri la nivelul administratiei publice c ...