Sectiunea 5 - Biroul protocol
Art. 62 Biroul protocol are urmatoarele atributii: a) asigura primirea de catre conducerea Parchetului de pe langa Inalta Curte de Casatie si Justitie a delegatiilor straine care viziteaza Romania, la invitatia Ministerului Public sau a altor institutii, si ia masurile necesare pentru asigurarea de interpreti (traducatori); b) organizeaza protocolul delegatiilor straine aflate in Romania la invitatia Ministerului Public; c) asigura formalitatile necesare deplasarilor in misiuni oficiale ale reprezentantilor Ministerului Public; d) pastreaza legatura cu reprezentantii institutiilor romane competente si asigura accesul autoturismelor Ministerului Public in locurile de parcare restrictiva; e) colaboreaza cu Serviciul de cooperare judiciara internationala, relatii internationale si programe, pentru realizarea activitatilor de protocol ale procurorului general; f) tine o stransa legatura cu institutiile romanesti, in domeniul comun de activitate, privind asigurarea protocolului la primirea si plecarea delegatiilor straine, precum si a delegatiilor Ministerului Public; g) asigura rezervarile si organizarea meselor, a transportului si a cazarii delegatiilor straine aflate in Romania la invitatia Ministerului Public, precum si organizarea meselor oficiale din dispozitia conducerii Parchetului de pe langa Inalta Curte de Casatie si Justitie, ca urmare a solicitarii acestora de catre alte institutii; h) asigura organizarea si buna desfasurare a seminariilor, simpozioanelor, congreselor de nivel international si a altor activitati la care participa conducerea si magistratii din cadrul Ministerului Public; i) intocmeste actele necesare privind efectuarea si achizitionarea de felicitari oficiale, albume, plachete, insigne si cadouri oferite de conducerea Ministerului Public inaltilor demnitari romani sau personalitatilor internationale, pentru efectuarea si achizitionarea de carti de vizita pentru conducerea Parchetului de pe langa Inalta Curte de Casatie si Justitie, pentru achizitionarea produselor destinate oficiului pentru demnitari, pentru achizitionarea cosurilor de flori, felicitarilor pentru demnitari, a coroanelor de flori, a pungilor pentru cadouri, a felicitarilor cu ocazia sarbatorilor de Pasti si de iarna si a calendarelor si agendelor pentru conducerea Parchetului de pe langa Inalta Curte de Casatie si Justitie; j) intocmeste actele necesare, asigura rezervarile si cazarea pentru procurorii ce sustin examenele de capacitate, pentru procurorii generali din cadrul parchetelor curtilor de apel si prim-procurorii parchetelor de pe langa tribunale care participa la bilantul privind activitatea Ministerului Public, pentru procurorii delegati la Parchetul de pe langa Inalta Curte de Casatie si Justitie, precum si pentru contabilii-sefi care participa la bilantul contabil; k) achizitioneaza produsele si asigura protocolul pentru cabinetul conducerii Ministerului Public si pentru toate intalnirile conducerii Parchetului de pe langa Inalta Curte de Casatie si Justitie, ale conducerii sectiilor sau ale procurorilor cu magistratii straini si cu reprezentantii institutiilor straine si romanesti; l) achizitioneaza produsele si asigura protocolul pentru sedintele de bilant pe tara sau la nivel de sectii, intalnirile periodice ale Consiliului de conducere, precum si pentru actiunile desfasurate cu diferite ocazii.
Capitolul XI - Serviciul de audit public intern
Art. 63 (1) Serviciul de audit public intern isi desfasoara activitatea potrivit prevederilor Legii nr. 672/2002 privind auditul public intern, cu modificarile si completarile ulterioare, ale Normelor generale privind exercitarea activitatii de audit public intern, aprobate prin Ordinul ministrului finantelor publice nr. 38/2003, cu modificarile ulterioare, ale Normelor privind organizarea si exercitarea activitatii de consiliere desfasurate de catre auditorii interni din cadrul entitatilor publice, aprobate prin Ordinul ministrului finantelor publice nr. 1.702/2005, si ale normelor metodologice ale Parchetului de pe langa Inalta Curte de Casatie si Justitie privind organizarea si functionarea auditului intern la Ministerul Public, aprobate prin ordinul procurorului general. (2) Serviciul este condus de un sef serviciu . Art. 64 (1) Serviciul de audit public intern are urmatoarele atributii: a) elaboreaza norme metodologice specifice dupa care isi desfasoara activitatea; b) elaboreaza planul anual de audit public intern in sistemul Ministerului Public - Parchetul de pe langa Inalta Curte de Casatie si Justitie, pe care il supune aprobarii procurorului general al Parchetului de pe langa Inalta Curte de Casatie si Justitie; c) efectueaza activitati de audit public intern pentru a evalua daca sistemele de management financiar si control ale Ministerului Public sunt transparente si conforme cu normele de legalitate, regularitate, economicitate, eficienta si eficacitate; d) informeaza Unitatea Centrala de Armonizare privind Auditul Public Intern despre recomandarile neinsusite de catre conducatorii entitatii auditate, precum si despre consecintele acestora; e) raporteaza periodic asupra constatarilor, concluziilor si recomandarilor rezultate din activitatile sale de audit; f) elaboreaza raportul anual al activitatii de audit public intern; g) in cazul identificarii unor iregularitati sau posibile prejudicii, raporteaza imediat procurorului general al Parchetului de pe langa Inalta Curte de Casatie si Justitie si structurii de control intern abilitate; h) efectueaza misiuni de consiliere, potrivit legii; i) exercita alte atributii si efectueaza orice alte lucrari dispuse de procurorul general al Parchetului de pe langa Inalta Curte de Casatie si Justitie. (2) Serviciul de audit public intern auditeaza, cel putin o data la 3 ani, fara a se limita la acestea, urmatoarele: a) angajamentele bugetare si legale din care deriva direct sau indirect obligatii de plata, inclusiv din fondurile comunitare; b) platile asumate prin angajamentele bugetare si legale, inclusiv din fondurile comunitare; c) vanzarea, gajarea, concesionarea sau inchirierea de bunuri din domeniul privat al statului ori al unitatilor administrativ-teritoriale; d) concesionarea sau inchirierea de bunuri din domeniul public al statului ori al unitatilor administrativ-teritoriale; e) constituirea veniturilor publice, respectiv modul de autorizare si stabilire a titlurilor de creanta, precum si a facilitatilor acordate la incasarea acestora; f) efectueaza misiuni de audit public intern, necuprinse in plan, stabilite prin ordin al procurorului general al Parchetului de pe langa Inalta Curte de Casatie si Justitie; g) aloca creditele bugetare. Art. 65 Seful Serviciului de audit public intern are urmatoarele atributii: a) organizeaza, coordoneaza, controleaza si raspunde de activitatea intregului personal din subordine privind indeplinirea la timp si in mod corespunzator a atributiilor de serviciu; b) coordoneaza si, dupa caz, supervizeaza misiunile de audit efectuate de auditorii interni incadrati la parchetele de pe langa curtile de apel;
Telemunca, noul regim de munca in era digitala Sursa: MCP avocati
Suspendarea contractului de munca pe durata suspendarii permisului auto al salariatului Sursa: MCP avocati
Contractul de munca pe perioada determinata. Mod de flexibilizare a relatiilor de munca Sursa: MCP avocati
In cat timp poate fi aplicata o sanctiune disciplinara unui salariat? Pronuntaţă de: Tribunalul Bucuresti
Concursul si perioada de proba. Modalitati diferite de verificare a aptitudinilor profesionale ale salariatului Pronuntaţă de: Tribunalul Bucuresti
Executarea catre salariati a obligatiilor de plata ale institutiilor publice. Care sume pot fi esalonate? Pronuntaţă de: Tribunalul Bucuresti