Sectiunea 4 - Serviciul administrativ, intretinere-deservire, transport si securitate a muncii
Art. 59 (1) Serviciul administrativ, intretinere-deservire, transport si securitate a muncii este compartimentul specializat al Parchetului de pe langa Inalta Curte de Casatie si Justitie in activitatea de administrare a sediului, de asigurare a intretinerii si deservirii acestuia, precum si in protectia muncii, prevenirea si stingerea incendiilor. (2) Biroul administrativ si intretinere-deservire are urmatoarele atributii: a) administreaza si gestioneaza bunurile mobile si imobile din patrimoniul propriu, indiferent de titlul cu care sunt detinute; b) organizeaza gestionarea mijloacelor fixe, a obiectelor de inventar, a materialelor si pieselor de schimb, a carburantilor, lubrifiantilor si a altor valori materiale aflate in dotare si asigura inscrierea numerelor de inventar pe mijloacele fixe; c) urmareste folosirea sau exploatarea bunurilor din dotare pentru satisfacerea nevoilor institutiei, potrivit destinatiei acestora; d) organizeaza si controleaza modul de tinere a evidentei operative de catre gestionari si ia masurile necesare pentru asigurarea conditiilor legale de gestionare; e) organizeaza intretinerea si efectuarea reparatiilor pentru cladiri, dotari si alte active din patrimoniul institutiei, in regie proprie sau cu tertii; f) urmareste incheierea si derularea contractelor de intretinere-reparatii pentru utilajele si instalatiile din dotare, confirmand indeplinirea obligatiilor in vederea efectuarii platii; g) negociaza, propune si urmareste executarea, in bune conditii, a contractelor de servicii incheiate; h) participa la actiunile de inventariere a bunurilor si valorilor pe care le gestioneaza si formuleaza propuneri de noi dotari cu mijloace fixe si obiecte de inventar pentru asigurarea echipamentului de lucru necesar, precum si cu alte bunuri; i) face propuneri de casare a bunurilor din dotare la comisiile de inventariere, cu respectarea dispozitiilor legale in vigoare, si asigura valorificarea materialelor rezultate din dezmembrarea bunurilor pentru care se obtine aprobare; j) organizeaza activitatile de la lit. a)-i), iar in cazul lipsei dotarilor si personalului, propune incheierea de contracte de prestari de servicii cu terti si urmareste realizarea acestora, confirmand plata; k) depoziteaza si distribuie marfurile, piesele de schimb, carburantii, pe care le/ii preia in gestiune si le/ii elibereaza pe baza bonurilor de consum; l) organizeaza gestionarea arhivei activitatii proprii si asigura conditiile de pastrare, potrivit termenelor prevazute in Nomenclatorul arhivistic; m) face propuneri privind proiectul de buget, referitoare la cheltuielile de intretinere, materiale si de capital pentru Parchetul de pe langa Inalta Curte de Casatie si Justitie; n) asigura reparatiile curente, intretinerea, curatenia si administrarea sediului Parchetului de pe langa Inalta Curte de Casatie si Justitie; o) intocmeste anual, pe camere, listele privind inventarierea bunurilor, iar periodic, referatele pentru procurarea de materiale si obiecte de inventar, pe baza solicitarilor compartimentelor de resort ori din oficiu; p) conduce evidenta gestionara a patrimoniului Parchetului de pe langa Inalta Curte de Casatie si Justitie; r) asigura impreuna cu trupele de jandarmi securitatea si paza sediului Parchetului de pe langa Inalta Curte de Casatie si Justitie; s) ia masuri pentru respectarea interzicerii fumatului in birouri si cladiri si exercita in acest sens atributiile stabilite prin legi speciale. (3) Biroul administrativ si intretinere-deservire are in structura formatia de intretinere-deservire, formatia tipografie si formatia de pompieri, incadrate cu personal contractual si conduse de sefi formatie, care sunt subordonati sefului biroului. Art. 60 Compartimentul transporturi si intretinere parc auto are urmatoarele atributii: a) organizeaza activitatea de exploatare a parcului auto propriu, asigurand conditiile de garare; b) asigura transportul de persoane si materiale, precum si intretinerea si exploatarea autoturismelor din dotarea Parchetului de pe langa Inalta Curte de Casatie si Justitie; c) elibereaza foile de parcurs; d) intocmeste fisa activitatii zilnice pentru parcul auto, precum si situatia privind consumul de carburanti din cursul lunii pentru fiecare autoturism, pe care o depune la Biroul financiar, contabilitate si salarizare, dari de seama contabile si analize economice, la sfarsitul lunii; e) verifica in prima zi a lunii stocul de carburanti pentru fiecare autoturism si consemneaza stocul existent intr-un proces-verbal. Art. 61 Compartimentul de securitate a muncii are urmatoarele atributii: a) asigura conditii corespunzatoare de lucru pentru personalul Parchetului de pe langa Inalta Curte de Casatie si Justitie, conform normelor de protectie a muncii; b) propune luarea masurilor pentru protectia muncii si asigura cunoasterea, aplicarea si respectarea acestora de catre personalul Parchetului de pe langa Inalta Curte de Casatie si Justitie.
Telemunca, noul regim de munca in era digitala Sursa: MCP avocati
Suspendarea contractului de munca pe durata suspendarii permisului auto al salariatului Sursa: MCP avocati
Contractul de munca pe perioada determinata. Mod de flexibilizare a relatiilor de munca Sursa: MCP avocati
In cat timp poate fi aplicata o sanctiune disciplinara unui salariat? Pronuntaţă de: Tribunalul Bucuresti
Concursul si perioada de proba. Modalitati diferite de verificare a aptitudinilor profesionale ale salariatului Pronuntaţă de: Tribunalul Bucuresti
Executarea catre salariati a obligatiilor de plata ale institutiilor publice. Care sume pot fi esalonate? Pronuntaţă de: Tribunalul Bucuresti