din anul 2007, atuul tau de DREPT!
2057 de useri online



Prima pagină » Legislaţie » Regulamente » Regulament de ordine interioara al parchetelor

Regulament de ordine interioara al parchetelor

  Publicat: 17 Mar 2009       105059 citiri        Secţiunea: Regulamente  


Regulament de ordine interioara al parchetelor.

Publicat in Monitorul Oficial, Partea I nr. 154 din 05/03/2007

Totalitatea cheltuielilor care se fac pentru cumpararea bunurilor de capital.
Totalitatea cheltuielilor care se fac pentru cumpararea bunurilor de capital.
Totalitatea cheltuielilor care se fac pentru cumpararea bunurilor de capital.
Termen folosit pentru a desemna activitatea instantelor judecatoresti.
Instrument care ofera clientilor protectie impotriva riscului.
Document care cuprinde enumerarea si descrierea existentei cantitative si valorice a mijloacelor pe care le poseda, le are in gestiune, in folosinta ori in raspundere al un moment dat, o persoana fizica sau juridica.
Totalitatea bunurilor si creantelor (drepturi de incasare) apartinand subiectului economic;
Procedeu contabil cu ajutorul caruia se constata faptic existenta elementelor patrimoniale ale unitatii economice sau ale institutiei, din punct de vedere cantitativ si valoric.
Document care cuprinde enumerarea si descrierea existentei cantitative si valorice a mijloacelor pe care le poseda, le are in gestiune, in folosinta ori in raspundere al un moment dat, o persoana fizica sau juridica.
Desfiintarea unei hotarari judecatoresti ca urmare a admiterii unei cai de atac (recurs, apel, recurs in anulare).
Totalitate a actiunilor: primire, pastrare, evidenta, manuire, eliberare, care compun activitatea de administrare,
Banii folositi pentru a desfasura o afacere. Stoc de valori sau de active care, intrate in circuitul economic, pot genera venituri posesorilor lor.
Este organul judiciar ce face parte din structura Ministerului Public, incadrat cu procurori care exercita atributiile ce revin acestui minister.
Asigurarea mijloacelor de existenta unui minor sau altei persoane fizice
Foaie care evidentiaza sistematic un mijloc economic, un proces economic, o suma.
Principala forma a evidentei economice. Contabilitatea inregistreaza, urmareste si controleaza numai acele laturi ale activitatii care pot fi exprimate valoric cu ajutorul etalonului banesc (rareori etaloane cantitative).
Mijloc de proba scris, prevazut in sectiunea V., cap. II, t. III, C. proc. pen., partea generala.
Termen folosit pentru a desemna activitatea instantelor judecatoresti.

k) intocmeste, supune aprobarii si transmite ordonatorilor de credite listele obiectivelor de investitii aprobate prin legea anuala a bugetului de stat;
l) verifica documentatia tehnico-economica privind lucrarile de investitii, de reparatii curente si capitale la parchete si le avizeaza potrivit legii;
m) tine la zi evidenta lucrarilor aflate in derulare si a celor ce urmeaza a fi incepute;
n) asigura obtinerea avizelor si a aprobarilor necesare de la autoritatile competente, pentru efectuarea lucrarilor de investitii si reparatii;
o) controleaza pe teren lucrarile in derulare, efectuand masuratori, sondaje si orice alte verificari, si propune masuri corespunzatoare pentru eliminarea neregulilor constatate;
p) certifica documentele justificative pentru realitatea, regularitatea si legalitatea operatiunilor ale caror proiecte le-a initiat, in vederea acordarii vizei de control financiar preventiv.
(2) De asemenea, Serviciul de investitii si achizitii publice exercita urmatoarele atributii:
a) centralizeaza nevoile de aprovizionare ale institutiei cu bunurile necesare desfasurarii activitatii si intocmeste Programul anual de achizitii publice;
b) organizeaza procedurile legale de achizitii publice;
c) intocmeste angajamentele bugetare si legale pentru achizitiile publice organizate, pe care le supune aprobarii ordonatorului de credite (managerului economic) dupa obtinerea vizei de control financiar preventiv;
d) intocmeste rapoartele legale privind procedurile de achizitii desfasurate;
e) urmareste executarea intocmai si la timp a contractelor.

Sectiunea 4 - Serviciul administrativ, intretinere-deservire, transport si securitate a muncii



Art. 59
(1) Serviciul administrativ, intretinere-deservire, transport si securitate a muncii este compartimentul specializat al Parchetului de pe langa Inalta Curte de Casatie si Justitie in activitatea de administrare a sediului, de asigurare a intretinerii si deservirii acestuia, precum si in protectia muncii, prevenirea si stingerea incendiilor.
(2) Biroul administrativ si intretinere-deservire are urmatoarele atributii:
a) administreaza si gestioneaza bunurile mobile si imobile din patrimoniul propriu, indiferent de titlul cu care sunt detinute;
b) organizeaza gestionarea mijloacelor fixe, a obiectelor de inventar, a materialelor si pieselor de schimb, a carburantilor, lubrifiantilor si a altor valori materiale aflate in dotare si asigura inscrierea numerelor de inventar pe mijloacele fixe;
c) urmareste folosirea sau exploatarea bunurilor din dotare pentru satisfacerea nevoilor institutiei, potrivit destinatiei acestora;
d) organizeaza si controleaza modul de tinere a evidentei operative de catre gestionari si ia masurile necesare pentru asigurarea conditiilor legale de gestionare;
e) organizeaza intretinerea si efectuarea reparatiilor pentru cladiri, dotari si alte active din patrimoniul institutiei, in regie proprie sau cu tertii;
f) urmareste incheierea si derularea contractelor de intretinere-reparatii pentru utilajele si instalatiile din dotare, confirmand indeplinirea obligatiilor in vederea efectuarii platii;
g) negociaza, propune si urmareste executarea, in bune conditii, a contractelor de servicii incheiate;
h) participa la actiunile de inventariere a bunurilor si valorilor pe care le gestioneaza si formuleaza propuneri de noi dotari cu mijloace fixe si obiecte de inventar pentru asigurarea echipamentului de lucru necesar, precum si cu alte bunuri;
i) face propuneri de casare a bunurilor din dotare la comisiile de inventariere, cu respectarea dispozitiilor legale in vigoare, si asigura valorificarea materialelor rezultate din dezmembrarea bunurilor pentru care se obtine aprobare;
j) organizeaza activitatile de la lit. a)-i), iar in cazul lipsei dotarilor si personalului, propune incheierea de contracte de prestari de servicii cu terti si urmareste realizarea acestora, confirmand plata;
k) depoziteaza si distribuie marfurile, piesele de schimb, carburantii, pe care le/ii preia in gestiune si le/ii elibereaza pe baza bonurilor de consum;
l) organizeaza gestionarea arhivei activitatii proprii si asigura conditiile de pastrare, potrivit termenelor prevazute in Nomenclatorul arhivistic;
m) face propuneri privind proiectul de buget, referitoare la cheltuielile de intretinere, materiale si de capital pentru Parchetul de pe langa Inalta Curte de Casatie si Justitie;
n) asigura reparatiile curente, intretinerea, curatenia si administrarea sediului Parchetului de pe langa Inalta Curte de Casatie si Justitie;
o) intocmeste anual, pe camere, listele privind inventarierea bunurilor, iar periodic, referatele pentru procurarea de materiale si obiecte de inventar, pe baza solicitarilor compartimentelor de resort ori din oficiu;
p) conduce evidenta gestionara a patrimoniului Parchetului de pe langa Inalta Curte de Casatie si Justitie;
r) asigura impreuna cu trupele de jandarmi securitatea si paza sediului Parchetului de pe langa Inalta Curte de Casatie si Justitie;
s) ia masuri pentru respectarea interzicerii fumatului in birouri si cladiri si exercita in acest sens atributiile stabilite prin legi speciale.
(3) Biroul administrativ si intretinere-deservire are in structura formatia de intretinere-deservire, formatia tipografie si formatia de pompieri, incadrate cu personal contractual si conduse de sefi formatie, care sunt subordonati sefului biroului.

Art. 60
Compartimentul transporturi si intretinere parc auto are urmatoarele atributii:
a) organizeaza activitatea de exploatare a parcului auto propriu, asigurand conditiile de garare;
b) asigura transportul de persoane si materiale, precum si intretinerea si exploatarea autoturismelor din dotarea Parchetului de pe langa Inalta Curte de Casatie si Justitie;
c) elibereaza foile de parcurs;
d) intocmeste fisa activitatii zilnice pentru parcul auto, precum si situatia privind consumul de carburanti din cursul lunii pentru fiecare autoturism, pe care o depune la Biroul financiar, contabilitate si salarizare, dari de seama contabile si analize economice, la sfarsitul lunii;
e) verifica in prima zi a lunii stocul de carburanti pentru fiecare autoturism si consemneaza stocul existent intr-un proces-verbal.

Art. 61
Compartimentul de securitate a muncii are urmatoarele atributii:
a) asigura conditii corespunzatoare de lucru pentru personalul Parchetului de pe langa Inalta Curte de Casatie si Justitie, conform normelor de protectie a muncii;
b) propune luarea masurilor pentru protectia muncii si asigura cunoasterea, aplicarea si respectarea acestora de catre personalul Parchetului de pe langa Inalta Curte de Casatie si Justitie.





Afişează Regulament de ordine interioara al parchetelor pe o singură pagină



Citeşte mai multe despre:   

Consultă un avocat online
MCP Cabinet avocati - Specializati in litigii de munca, comerciale, civile si de natura administrativa.

Articole Juridice

Telemunca, noul regim de munca in era digitala
Sursa: MCP avocati

Suspendarea contractului de munca pe durata suspendarii permisului auto al salariatului
Sursa: MCP avocati

Contractul de munca pe perioada determinata. Mod de flexibilizare a relatiilor de munca
Sursa: MCP avocati



Jurisprudenţă

In cat timp poate fi aplicata o sanctiune disciplinara unui salariat?
Pronuntaţă de: Tribunalul Bucuresti

Concursul si perioada de proba. Modalitati diferite de verificare a aptitudinilor profesionale ale salariatului
Pronuntaţă de: Tribunalul Bucuresti

Executarea catre salariati a obligatiilor de plata ale institutiilor publice. Care sume pot fi esalonate?
Pronuntaţă de: Tribunalul Bucuresti

Ştiri Juridice