Sectiunea 2 - Serviciul pentru dezvoltare, implementare si administrare software
Art. 51 (1) Serviciul pentru dezvoltare, implementare si administrare software are urmatoarele atributii, cu exceptia cazurilor in care legea prevede altfel: a) coordoneaza proiectele informatice; b) monitorizeaza strategia de dezvoltare a infrastructurii IT; c) participa la toate fazele realizarii proiectelor privind realizarea sau achizitionarea de produse software (intocmirea caietelor de sarcini, participarea in comisia de licitatie); d) instruieste personalul in utilizarea produselor software; e) intretine programele utilizate (depanare, adaptare, modificare si extindere); f) proiecteaza, realizeaza si administreaza bazele de date; g) administreaza serverele de aplicatii si aplicatiile utilizate; h) furnizeaza servicii de e-mail si mesagerie instant pentru utilizatorii din retelele internet si intranet; i) se ocupa de arhivarea datelor; j) se ocupa de salvarea/restaurarea datelor in caz de incident; k) intretine site-ul Ministerului Public si site-urile unitatilor subordonate gazduite pe serverele Parchetului de pe langa Inalta Curte de Casatie si Justitie, precum si site-ul accesibil in reteaua intranet a Ministerului Public; l) asigura securitatea informatiilor si protectia impotriva alterarii si distrugerii acestora; m) participa la sesiuni stiintifice, seminarii si alte forme de perfectionare profesionala; n) apreciaza si evalueaza activitatea specialistilor IT; o) coordoneaza aspectele legate de cariera specialistilor IT, constand in recrutarea, instruirea si specializarea lor; p) indeplineste orice alte sarcini, din dispozitia directorului directiei sau a sefului serviciu ori prevazute in legi speciale. (2) Seful Serviciului pentru dezvoltare, implementare si administrare software are urmatoarele atributii, cu exceptia cazurilor in care legea prevede altfel: a) coordoneaza implementarea Strategiei de informatizare a sistemului judiciar din Romania, alaturi de toate unitatile implicate; b) coordoneaza proiectele informatice; c) coordoneaza activitatea de analiza, proiectare, realizare si implementare a sistemelor/produselor informatice proprii sau realizate in cadrul altor proiecte; d) participa la toate fazele realizarii proiectelor privind realizarea sau achizitionarea de produse software (intocmirea caietelor de sarcini, participarea in comisia de licitatie); e) instruieste personalul in ceea ce priveste utilizarea produselor software; f) coordoneaza intretinerea site-ului Ministerului Public si site-urile unitatilor subordonate gazduite pe serverele Parchetului de pe langa Inalta Curte de Casatie si Justitie, precum si site-ul accesibil in reteaua Intranet a Ministerului Public; g) coordoneaza proiectarea, realizarea si administrarea bazelor de date; h) coordoneaza administrarea serverelor de aplicatii si aplicatiile utilizate; i) asigura si monitorizeaza securitatea informatiilor si protectia impotriva alterarii si distrugerii acestora; j) participa la sesiuni stiintifice, seminarii si alte forme de perfectionare profesionala; k) indeplineste orice alte sarcini, din dispozitia directorului sau prevazute in legi speciale;
Telemunca, noul regim de munca in era digitala Sursa: MCP avocati
Suspendarea contractului de munca pe durata suspendarii permisului auto al salariatului Sursa: MCP avocati
Contractul de munca pe perioada determinata. Mod de flexibilizare a relatiilor de munca Sursa: MCP avocati
In cat timp poate fi aplicata o sanctiune disciplinara unui salariat? Pronuntaţă de: Tribunalul Bucuresti
Concursul si perioada de proba. Modalitati diferite de verificare a aptitudinilor profesionale ale salariatului Pronuntaţă de: Tribunalul Bucuresti
Executarea catre salariati a obligatiilor de plata ale institutiilor publice. Care sume pot fi esalonate? Pronuntaţă de: Tribunalul Bucuresti