Sectiunea 3 - Serviciul de organizare, mobilizare, resurse umane, economico-financiar si administrativ
Art. 44 (1) Serviciul de organizare, mobilizare, resurse umane, economico-financiar si administrativ este condus de catre un procuror militar sef serviciu . (2) Serviciul de organizare, mobilizare, resurse umane, economico-financiar si administrativ are urmatoarele atributii: a) intocmeste proiectele de ordin privind stabilirea drepturilor salariale si a altor drepturi cuvenite procurorilor militari si personalului auxiliar de specialitate, economic, administrativ si de serviciu; b) redacteaza proiectele de ordin privind delegarea unor procurori militari, precum si lucrarile pentru Ministerul Apararii referitoare la acordarea gradelor, avansarea in grad, acordarea de distinctii militare, treceri in rezerva si pensionarea procurorilor militari si a personalului militar auxiliar, precum si propunerile de promovare, transferare sau eliberare din functie a unor procurori militari, la solicitarea Consiliului Superior al Magistraturii; c) intocmeste proiectele contractelor de munca ale personalului auxiliar de specialitate si examineaza indeplinirea conditiilor legale pentru acordarea de grade si trepte; d) redacteaza proiectele ordinelor de modificare a drepturilor salariale, potrivit legii; e) examineaza contestatiile procurorilor militari si ale celorlalte categorii de personal cu privire la acordarea drepturilor salariale si propune masuri; f) organizeaza examenele si concursurile pentru incadrarea si promovarea personalului auxiliar de specialitate al Sectiei parchetelor militare; g) intocmeste lucrarile de organizare-mobilizare si cele de personal care decurg din reglementarile militare. (3) Biroul economico-financiar, contabilitate si administrativ este condus de un sef birou, ofiter specialist. (4) Biroul economico-financiar, contabilitate si administrativ are urmatoarele atributii: a) efectueaza analize economice si face propuneri pentru intocmirea capitolului din bugetul de venituri si cheltuieli referitor la Sectia parchetelor militare si la parchetele militare; b) asigura plata integrala si la timp a soldelor, salariilor si a celorlalte drepturi banesti cuvenite personalului Sectiei parchetelor militare, precum si al parchetelor militare; c) stabileste drepturile de personal si intocmeste statele de plata, precum si proiectele de ordine de zi pentru alocarea sau, dupa caz, scoaterea de la drepturile banesti a personalului; d) centralizeaza statele de plata a soldelor, salariilor si a altor drepturi banesti si efectueaza retinerile catre bugetul de stat si cel al asigurarilor sociale de stat, precum si a contributiei pentru pensia suplimentara, ajutorul de somaj si altele, intocmind documentele necesare virarii acestora, in cotele si la termenele stabilite; e) intocmeste si depune documentele privind cheltuielile de personal; f) calculeaza, retine si depune garantiile pentru gestionari; g) intocmeste documentatia necesara calcularii pensiilor; h) asigura conditiile de pastrare in deplina securitate a banilor si a altor valori, a transportului acestora, precum si de realizare a operatiunilor de casa la Sectia parchetelor militare si la parchetele militare; i) intocmeste actele justificative de plata a cheltuielilor de delegare si transport; j) executa lucrari privind acordarea avansului pentru marci postale, taxe postale, expertize, deplasari, cheltuieli cu utilitatile si altele asemenea; k) organizeaza evidenta operatiunilor economico-financiare ale Sectiei parchetelor militare si parchetelor militare, efectueaza controlul privind modul de respectare a dispozitiilor legale referitoare la patrimoniul unitatii si asigura informatiile necesare cu privire la executarea bugetului de venituri si cheltuieli, precum si gospodarirea mijloacelor financiare si materiale; l) organizeaza, potrivit normelor metodologice elaborate de Ministerul Finantelor Publice si dispozitiilor Directiei financiare din cadrul Ministerului Apararii, contabilitatea in partida dubla a activitatii economico-financiare si de planificare desfasurate la Sectia parchetelor militare si la parchetele militare; m) efectueaza activitatile de inventariere a patrimoniului; n) asigura legatura cu institutiile publice si societatile comerciale ce deservesc parchetele militare; o) urmareste realizarea decontarilor cu debitorii si creditorii; p) intocmeste si depune darea de seama contabila si raportul explicativ; r) realizeaza documentatia necesara obtinerii resurselor financiare necesare pentru functionarea corespunzatoare a Sectiei parchetelor militare, precum si a parchetelor militare; s) urmareste emiterea notelor de receptie privind bunurile achizitionate;
Telemunca, noul regim de munca in era digitala Sursa: MCP avocati
Suspendarea contractului de munca pe durata suspendarii permisului auto al salariatului Sursa: MCP avocati
Contractul de munca pe perioada determinata. Mod de flexibilizare a relatiilor de munca Sursa: MCP avocati
In cat timp poate fi aplicata o sanctiune disciplinara unui salariat? Pronuntaţă de: Tribunalul Bucuresti
Concursul si perioada de proba. Modalitati diferite de verificare a aptitudinilor profesionale ale salariatului Pronuntaţă de: Tribunalul Bucuresti
Executarea catre salariati a obligatiilor de plata ale institutiilor publice. Care sume pot fi esalonate? Pronuntaţă de: Tribunalul Bucuresti