Curtea a retinut ca perioada de detentie care trebuie luata in considerare in speta a reprezentat un an, 7 luni, 3 saptamani si 2 zile .
Atunci cand s-au pronuntat cu privire la masura arestarii preventive, instantele nationale s-au intemeiat pe dreptul intern relevant si l-au aplicat circumstantelor specifice ale cauzei, indicand care elemente de fapt au justificat, in opinia lor, masura respectiva. Astfel, acestea au constatat, in primul rand, ca exista suspiciuni rezonabile potrivit carora reclamantul ar fi savarsit infractiunile investigate.
In continuare, au facut referire in mod expres la gravitatea infractiunilor respective si la necesitatea de a asigura o buna administrare a justitiei.
Curtea de apel a examinat periodic oportunitatea prelungirii masurii si a tinut seama de evolutia situatiei din speta. Instantele interne au luat in considerare, de asemenea, dar au respins posibilitatea impunerii unei masuri preventive mai putin grave.
In consecinta, Curtea a concluzionat ca arestarea preventiva a reclamantului s-a bazat pe motive relevante si suficiente.
Actualizarea obiectului de activitate conform CAEN Rev. 3. Ghid practic si aspecte juridice Sursa: MCP avocati
Concediul de odihna. Raspunsuri la intrebarile frecvente ale salariatilor Sursa: MCP avocati
Protectia impotriva denigrarii companiei de catre salariati. Drepturi, limite si solutii juridice Sursa: MCP avocati
OUG nr. 156/2024 (Ordonanta trenulet 2024 - 2025 sau Ordonanta Austeritatii 2025) privind unele masuri fiscal-bugetare in domeniul cheltuielilor publi Ordonanta de urgenta nr. 156/2024 (denumita si Ordonanta trenulet 2024 - 2025 sau Ordonanta Austerit ...
OUG nr. 153/2024 privind stabilirea unor masuri la nivelul administratiei publice centrale Ordonanta de urgenta nr. 153/2024 privind stabilirea unor masuri la nivelul administratiei publice c ...
Codul muncii 2025. Legea 53/2003, actualizata 2025 Codul muncii actualizat 2025 Actualizat prin LEGEA nr. 283/2024, publicata in MONITORUL OFICIAL n ...