Curtea a retinut ca perioada de detentie care trebuie luata in considerare in speta a reprezentat un an, 7 luni, 3 saptamani si 2 zile .
Atunci cand s-au pronuntat cu privire la masura arestarii preventive, instantele nationale s-au intemeiat pe dreptul intern relevant si l-au aplicat circumstantelor specifice ale cauzei, indicand care elemente de fapt au justificat, in opinia lor, masura respectiva. Astfel, acestea au constatat, in primul rand, ca exista suspiciuni rezonabile potrivit carora reclamantul ar fi savarsit infractiunile investigate.
In continuare, au facut referire in mod expres la gravitatea infractiunilor respective si la necesitatea de a asigura o buna administrare a justitiei.
Curtea de apel a examinat periodic oportunitatea prelungirii masurii si a tinut seama de evolutia situatiei din speta. Instantele interne au luat in considerare, de asemenea, dar au respins posibilitatea impunerii unei masuri preventive mai putin grave.
In consecinta, Curtea a concluzionat ca arestarea preventiva a reclamantului s-a bazat pe motive relevante si suficiente.
Situatia Autozatiilor de construie emise in baza unor PUZ-uri ulterior anulate Sursa: MCP avocati
Acordarea sporului pentru conditii degradante. Aspecte juridice si Jurisprudenta Sursa: MCP avocati
ICCJ: Decizia de Pensionare Inceteaza Automat Raportul de Serviciu Sursa: avocat Curpas Florian Cristian
HG 295/2025, privind REVISAL-ul - Registrul electronic de evidenta a salariatilor HG nr. 295/2025 privind Registrul general de evidenta a salariatilor REGES-ONLINE ...
OUG nr. 156/2024 (Ordonanta trenulet 2024 - 2025 sau Ordonanta Austeritatii 2025) privind unele masuri fiscal-bugetare in domeniul cheltuielilor publi Ordonanta de urgenta nr. 156/2024 (denumita si Ordonanta trenulet 2024 - 2025 sau Ordonanta Austerit ...
OUG nr. 153/2024 privind stabilirea unor masuri la nivelul administratiei publice centrale Ordonanta de urgenta nr. 153/2024 privind stabilirea unor masuri la nivelul administratiei publice c ...