din anul 2007, atuul tau de DREPT!
2081 de useri online



Prima pagină » Dicţionar Juridic » Drept Comercial » Contabilitate auxiliara

Contabilitate auxiliara, Drept Comercial

Contabilitatea care se refera la contabilitatea clientilor si a furnizorilor.



Alţi termini definiţi în cadrul categoriei Drept Comercial: Acontul, Act aditional, Actiuni proprii, Adunare generala, Balanta dobanzilor, Broker de actiuni , Capital autorizat, Capital de lucru , Capital productiv, Castig per actiune, Cerere agregata, Certificat de calitate, Comercialitate, Contabilitate financiara, Datoria totala in obligatiuni , Datorii curente, Indicat la nevoie, Loco, Tantiema, Valoare adaugata,







Articole Juridice

Situatia Autozatiilor de construie emise in baza unor PUZ-uri ulterior anulate
Sursa: MCP avocati

Acordarea sporului pentru conditii degradante. Aspecte juridice si Jurisprudenta
Sursa: MCP avocati

ICCJ: Decizia de Pensionare Inceteaza Automat Raportul de Serviciu
Sursa: avocat Curpas Florian Cristian



Jurisprudenţă

In cat timp poate fi aplicata o sanctiune disciplinara unui salariat?
Pronuntaţă de: Tribunalul Bucuresti

Concursul si perioada de proba. Modalitati diferite de verificare a aptitudinilor profesionale ale salariatului
Pronuntaţă de: Tribunalul Bucuresti

Executarea catre salariati a obligatiilor de plata ale institutiilor publice. Care sume pot fi esalonate?
Pronuntaţă de: Tribunalul Bucuresti

Ştiri Juridice
Legislaţie

HG 295/2025, privind REVISAL-ul - Registrul electronic de evidenta a salariatilor
HG nr. 295/2025 privind Registrul general de evidenta a salariatilor REGES-ONLINE ...

OUG nr. 156/2024 (Ordonanta trenulet 2024 - 2025 sau Ordonanta Austeritatii 2025) privind unele masuri fiscal-bugetare in domeniul cheltuielilor publi
Ordonanta de urgenta nr. 156/2024 (denumita si Ordonanta trenulet 2024 - 2025 sau Ordonanta Austerit ...

OUG nr. 153/2024 privind stabilirea unor masuri la nivelul administratiei publice centrale
Ordonanta de urgenta nr. 153/2024 privind stabilirea unor masuri la nivelul administratiei publice c ...