din anul 2007, atuul tau de DREPT!
2316 de useri online



Prima pagină » Ştiri juridice » ANCOM. Noile masuri privind apelarea abuziva sau involuntara la 112

ANCOM. Noile masuri privind apelarea abuziva sau involuntara la 112

  Publicat: 18 Nov 2010       1539 citiri       Sursa: EuroAvocatura.ro  


ANCOM si reprezentantii industriei de telecomunicatii au agreat astazi noile masuri pentru combaterea apelurilor abuzive si a celor involuntare la 112, precum si noile masuri de reglementare a pietelor de gros corespunzatoare serviciilor de linii inchiriate � segmente terminale.

Timpul de munca reprezinta timpul pe care salariatul il foloseste pentru indeplinirea sarcinilor de munca.
inseamna persoana fizica sau juridica, autoritatea publica, agentia sau alt organism care,
Serviciu furnizat de SNUAU, care asigura preluarea apelurilor de urgenta de la cetateni si transmiterea acestora catre agentiile specializate de interventie,
Ansamblu integrat de aplicatii, echipamente si retele de comunicatii si tehnologia informatiei
Este acel raport juridic in continutul caruia intra dreptul subiectului activ, denumit creditor, de a cere subiectului pasiv, denumit debitor, sa dea, sa faca sau sa nu faca ceva, sub sanctiunea constrangerii de stat in cazul neexecutarii de buna voie.
Ansamblu integrat de aplicatii, echipamente si retele de comunicatii si tehnologia informatiei
Serviciu furnizat de SNUAU, care asigura preluarea apelurilor de urgenta de la cetateni si transmiterea acestora catre agentiile specializate de interventie,
Ansamblu integrat de aplicatii, echipamente si retele de comunicatii si tehnologia informatiei
Una din hotararile judecatoresti, prevazuta in cap. I, t, II, C. proc. pen. partea speciala.
inseamna persoana fizica sau juridica, autoritatea publica, agentia sau alt organism care,
Este acel raport juridic in continutul caruia intra dreptul subiectului activ, denumit creditor, de a cere subiectului pasiv, denumit debitor, sa dea, sa faca sau sa nu faca ceva, sub sanctiunea constrangerii de stat in cazul neexecutarii de buna voie.
Este acel raport juridic in continutul caruia intra dreptul subiectului activ, denumit creditor, de a cere subiectului pasiv, denumit debitor, sa dea, sa faca sau sa nu faca ceva, sub sanctiunea constrangerii de stat in cazul neexecutarii de buna voie.
Este acel raport juridic in continutul caruia intra dreptul subiectului activ, denumit creditor, de a cere subiectului pasiv, denumit debitor, sa dea, sa faca sau sa nu faca ceva, sub sanctiunea constrangerii de stat in cazul neexecutarii de buna voie.
Inregistrare sistematica a informatiilor privind situatia patrimoniala si a rezultatelor obtinute de catre un agent economico-social, atat pentru necesitatile acestuia cat si pentru relatiile cu asociatii sau actionarii,
Este acel raport juridic in continutul caruia intra dreptul subiectului activ, denumit creditor, de a cere subiectului pasiv, denumit debitor, sa dea, sa faca sau sa nu faca ceva, sub sanctiunea constrangerii de stat in cazul neexecutarii de buna voie.
Ca si componenta a structurii organizatorice, totalitate a posturilor care au aceleasi caracteristici principale referitoare la obiective, sarcini, autoritate si responsabilitate.
Procedeu economic ce utilizeaza indicatori, preturi, coeficienti
Modalitate a actului juridic, obligatie, care consta intr-un eveniment viitor si sigur, care suspenda, pana la indeplinirea lui, punerea in executare a actului sau exigibilitatea obligatiei, termen suspensiv,
inseamna persoana fizica sau juridica, autoritatea publica, agentia sau alt organism care,
Comisia Europeana este organul executiv al Uniunii Europene. Este o institutie independenta politic de guvernele statelor membre si reprezinta interesele Uniunii in ansamblu. In cadrul orientarilor politice generale stabilite de Consiliul European, pregateste si implementeaza deciziile Consiliului Uniunii Europene si ale Parlamentului European.
Modalitate a actului juridic, obligatie, care consta intr-un eveniment viitor si sigur, care suspenda, pana la indeplinirea lui, punerea in executare a actului sau exigibilitatea obligatiei, termen suspensiv,

ANCOM a considerat ca este necesar sa fie definit si implementat un nou set de masuri de combatere a apelarii abuzive a serviciului de urgenta 112 intrucat masura provizorie de avertizare prin transmiterea unui numar de mesaje scurte, aplicata in perioada 20 martie a�� 20 iunie 2009, s-a dovedit a avea o eficacitate limitata, efectul ei tinzand sa scada in timp .

Astfel, abonatii care vor origina mai mult de 2 apeluri abuzive zilnic din retelele publice mobile de telefonie vor primi un mesaj in care vor fi avertizati cu privire la incalcarea legislatiei in vigoare. In cazul abonatilor care au apelat abuziv serviciul de urgenta de cel putin 6 ori in cursul aceleiasi zile, suplimentar fata de transmiterea mesajului scurt, apelurile vor fi redirectionate, timp de 5 zile, catre un serviciu automatizat IVR (Interactive Voice Response = Sistem de Raspuns Automat), inainte ca apelul sa fie transferat catre un operator 112.

Apelurile involuntare (apelurile a��Linistea�� si apelurile a��Numar gresita��) vor fi redirectionate in mod automat, in cursul aceleiasi zile, exclusiv pe durata acelei zile calendaristice, catre un serviciu automatizat IVR prin intermediul caruia apelantul va fi informat printr-un mesaj preinregistrat ca a apelat serviciul de urgenta 112. In cazul in care apelantul doreste sa solicite serviciile de urgenta, acestuia i se va solicita sa apese tasta 5 de doua ori. In cazul in care, dupa o asteptare de 20 de secunde, apelantul nu efectueaza procedura solicitata, este deconectat. Aceste masuri vor fi implementare de administratorul SNUAU pana la data de 1 mai 2011.

Furnizorii de retele publice mobile au obligatia de a pune la dispozitia administratorului SNUAU pana la data de 1 februarie 2011 posibilitatea de a transmite catre abonatii care au efectuat apeluri abuzive catre serviciul de urgenta 112 mesajul scurt de atentionare, conditiile tehnice si economice urmand a fi stabilite de cele doua parti pana la data de 15 ianuarie 2011.

Pentru evaluarea noilor masuri impuse pentru descurajarea apelarii abuzive a numarului 112, ANCOM a stabilit o mai buna raportare a statisticilor privind numarul apelurilor reale, abuzive, involuntare sau false. Acestea vor fi transmise semestrial ANCOM de catre administratorul SNUAU.

Tot in cadrul intalnirii, ANCOM si reprezentantii industriei de comunicatii au agreat adoptarea noilor masuri de reglementare a pietelor de gros corespunzatoare serviciilor de linii inchiriate a�� segmente terminale. Noua decizie identifica doua piete distincte: piata serviciilor de linii inchiriate a�� segmente terminale cu capacitatea de transmisie de pana la si inclusiv 2 Mbps si piata serviciilor de linii inchiriate a�� segmente terminale cu capacitatea de transmisie mai mare de 2Mbps.

Pe piata serviciilor de linii inchiriate a�� segmente terminale cu capacitatea de transmisie de pana la si inclusiv 2 Mbps, ANCOM a identificat S.C. Romtelecom S.A. ca fiind operator cu putere semnificativa pe piata si a decis impunerea in sarcina acestuia a urmatoarelor obligatii: obligatia de a permite accesul si utilizarea unor elemente specifice ale retelei si a infrastructurii asociate, obligatia de transparenta, nediscriminare, obligatia de evidenta contabila separata, precum si obligatia de control al tarifelor, inclusiv de fundamentare a tarifelor in functie de costuri, pe baza modelului de tip a��bottom-upa�� de calculatie a costurilor medii incrementale pe termen lung asociate retelei de acces operate de Romtelecom, dezvoltat de catre ANCOM.

De asemenea, intrucat pe piata serviciilor de linii inchiriate a�� segmente terminale cu capacitatea de transmisie mai mare de 2 Mbps niciun operator nu detine putere semnificativa, ANCOM propune retragerea tuturor obligatiilor impuse Romtelecom in anul 2003, imediat dupa intrarea in vigoare a masurilor agreate in Consiliul Consultativ.

ANCOM urmeaza sa notifice Comisiei Europene si autoritatilor nationale de reglementare din celelalte state membre ale Uniunii Europene setul de masuri propuse pe piata serviciilor de linii inchiriate-segmente terminale. Comisia Europeana si celelalte autoritati de reglementare vor putea transmite ANCOM comentarii si observatii in termen de o luna de la data notificarii.



Citeşte mai multe despre:    ANCOM    112    Telefonie

Consultă un avocat online
MCP Cabinet avocati - Specializati in litigii de munca, comerciale, civile si de natura administrativa.

Alte titluri

Ministerul Finantelor Publice si institutiile din subordine au demarat o verificare a conditiilor in care mai multe persoane care au beneficiat de somaj tehnic
12 Jul 2020 | 1598

ICCJ: Data savarsirii si epuizarii infractiunii de abandon de familie
23 Jan 2020 | 3034

Guvernul a facut modificari privind functionarea Sistemului national unic pentru apeluri de urgenta - cartelele preplatite se vor vinde doar in baza datelor din actul de identitate!
04 Sep 2019 | 2193

178 programe de formare profesionala vor incepe in luna septembrie 2019, la nivel national
24 Aug 2019 | 846

Proiectele de acte normative aprobate sau de care guvernul a luat act in sedinta Guvernului Romaniei din 12 iunie 2019
12 Jun 2019 | 1388

Ministerul Finantelor a publicat proiectul pentru OUG privind acordarea unor facilitati fiscale si pentru modificarea si completarea Codului fiscal
13 May 2019 | 802



Articole Juridice

Punctele de stabilitate in Noua lege a pensiilor. Clarificari si Reglementari
Sursa: MCP avocati

Despagubirile datorate de institutiile publice ca urmare a concedierilor abuzive. Plata integrala sau esalonare pe 5 ani?
Sursa: avocat Emilia Alexandra Ioana | MCP Cabinet avocati

Un stat UE poate refuza sa recunoasca un permis de conducere care a fost doar reinnoit intr-un alt stat membru dupa ce i-a interzis titularului acestui permis sa conduca pe teritoriul sau
Sursa: EuroAvocatura.ro

Termenul in care se accepta si se dezbate succesiunea
Sursa: avocat Emilia Alexandra Ioana | MCP Cabinet avocati

Jurisprudenţă

Transmitere fictiva a partilor sociale in scopul sustragerii de la urmarirea penala
Pronuntaţă de: R O M A N I A INALTA CURTE DE CASATIE SI JUSTITIE Sectia Penala Decizia nr. 433/RC/2021

Daunele morale in litigiile de munca. Salariatul trebuie sa faca dovada unor consecinte negative pe plan social si psihic, argumentarea acestora nefiind suficienta.
Pronuntaţă de: Curtea de Apel Bucuresti - Decizia civila nr. 255/2014 din 07.03.2014

Comunicarea deciziei de concediere. Efectele refuzului salariatului de a primi decizia de concediere
Pronuntaţă de: Curtea de Apel BUCURESTI - Decizia nr. 445/29.01.2019

Repartizarea inegala a timpului de munca. Plata orelor suplimentare si a sporului de noapte
Pronuntaţă de: Tribunalul Brasov � Sentinta civila nr. 642/25.09.2019