Masurile propuse sunt justificate necesitatea incadrarii in numarul de posturi aprobat. Intrucat in structura organizatorica a Ministerului Justitiei erau incluse 4 directii generale si acestea au fost desfiintate, posturile de director general fiind eliminate din prezenta organigrama.Pentru transpunerea Deciziei Consiliului nr. 2007/845/JAI din 6 decembrie 2007 privind cooperarea dintre oficiile de recuperare a creantelor din statele membre in domeniul urmarii si identificarii produselor provenite din savarsirea de infractiuni sau a altor bunuri avand legatura cu infractiunile, in cadrul Ministerului Justitiei, prin reorganizarea operata prin prezenta anexa, ce contine noua organigrama, se infiinteaza Biroul pentru recuperarea activelor, rolul sau fiind acela de punct de contact si de cooperare cu autoritati similare din celelalte state membre ale Uniunii Europene, prin schimbul de informatii si de bune practici, in scopul de a facilita urmarirea si identificarea produselor rezultate din savarsirea de infractiuni si a altor bunuri avand legatura cu infractiunile care ar putea face obiectul unei dispozitii de confiscare sau de indisponibilizare . In indeplinirea atributiilor, Biroul va coopera cu institutiile nationale implicate in procedura de confiscare sau indisponibilizare a bunurilor: Oficiul National al Registrului Comertului, parchetele si instantele, Ministerul Administratiei si Internelor si organele de politie, Ministerul Finantelor Publice si institutiile publice deconcentrate, Garda Financiara, Autoritatea Nationala a Vamilor, Agentia Nationala de Administrare Fiscala, Agentia Nationala de Cadastru si Publicitate Imobiliara, Oficiul National pentru Prevenirea si Combaterea Spalarii Banilor, precum si orice alta autoritate care ar putea furniza informatii legate de obiectul Deciziei 2007/845/JAI, dreptul material pentru acest tip de cooperare urmand a fi adoptat ulterior, la nivel de act primar. Biroul va avea o structura de 5 posturi, inclusiv seful biroului, si se va constitui ca urmare a reorganizarii Ministerului Justitiei, fara a implica un impact financiar suplimentar asupra bugetului de stat .
Vezi textul integral al Hotararii just .ro/LinkClick.aspx?fileticket=R4oGB%2bxsJRw%3d&tabid=690" target="_blank">>>>>
15 noiembrie 2024 - data limita pana la care Romania trebuie sa implementeze salariul minim european 13 Jun 2024 | 758
Legi promulgate in data de 26 martie 2021 27 Mar 2021 | 1481
Beneficiarii OUG 92/2020 privind sprijinirea angajatorilor si salariatilor afectati de CoVid-19 31 May 2020 | 2002
[CUM A FOST] Conferintele Online UpDate Work (V): Masurile de protectie a salariatilor in contextul crizei economice 04 May 2020 | 2089
Situatia contractelor individuale de munca suspendate/incetate, la data de 29 aprilie 2020 30 Apr 2020 | 1394
[CUM A FOST] UpDate Work (IV): Reorganizarea activitatii angajatorilor impusa de criza CoVID-19 29 Apr 2020 | 2136
Lipsa caracterului efectiv al desfiintarii postului ca urmare a infiintarii de catre angajator a altor posturi Sursa: MCP avocati
Nemotivarea deciziei de concediere. Protectia salariatilor impotriva concedierilor abuzive Sursa: MCP avocati
Oportunitatea - prerogativa angajatorului de a-si organiza activitatea. Rolul activ al instantei de judecata in aflarea adevarului Sursa: MCP avocati
Dialogurile MCP � Oportunitatea reorganizarii angajatorului vs. Legalitarea concedierii salariatilor Sursa: Avocat Marius-Catalin Predut
Angajatorul are dreptul de a-si organiza activitatea insa aceasta nu inseamna ca prin reorganizare se poate modifica contractul individual de munca al salariatului Pronuntaţă de: Decizia civila nr.569/04.10.2017 a Curtii de Apel Galati
Reorganizarea activitatii prin desfiintarea doar a postului de director. Angajatorul nu a reusit sa dovedeasca masura reorganizarii societatii doar prin desfiintarea unui singur post de director Pronuntaţă de: Decizia civila nr. 53/12.02.2018 a Curtii de Apel Galati
Decaderea din dreptul de a propune, in vederea votarii planului de reorganizare, a categoriei creditorilor indispensabili. Conditii si efecte Pronuntaţă de: Curtea de Apel Iasi, Sectia civila, Decizia civila nr. 41/6.02.2020
Interesul legitim al angajatorului trebuie sa fie dictat doar de nevoia eficientizarii activitatii, concedierea determinata de desfiintarea locului de munca reprezentand singura solutie Pronuntaţă de: Tribunalul Bucuresti - Sentinta civila nr. 5912 din data de 28.10.2019