EuroAvocatura.ro
din anul 2007, atuul tau de DREPT!
3336
de useri online
Profesionisti
Ştiri Juridice
Articole
Jurisprudenţă
Legislaţie
Dicţionar Juridic
Utile
Contact
Profesionisti
Ştiri Juridice
Articole
Jurisprudenţă
Legislaţie
Dicţionar Juridic
Utile
Contact
Secţiuni site
⇨ MCP Cabinet avocati. Relatii de munca si comerciale. Protectia datelor. GDPR
Articole Juridice
Drept Civil
Contracte Civile si Comerciale
GDPR - Protectia Datelor cu Caracter Personal
Drept Succesoral
Dreptul Familiei
Drept Penal
Dreptul Proprietatii Intelectuale
Drept Comercial
Leasing
Drept Concurential
Insolventa si Falimentul
Dreptul muncii. Contractul de Munca
Medierea
Urmarirea Penala si Judecata in cauzele cu Minori
Drept Fiscal
Divortul. Desfacerea casatoriei
Infractiuni Informatice
CEDO. Justitie Europeana
Afaceri, Crime si Procese celebre
Fonduri Europene
Proceduri si Acte necesare pentru ...
Procedurile de Judecata
Aparitii Editoriale
Scrieri Politice din presa romaneasca
Dreptul mediului
Preceduri so Modele de acte
Drept Constitutional
Intrebari si Raspunsuri Juridice
Noul Cod Penal - Comentarii articole
Noul Cod Civil
Noul Cod de procedura Penala (Comparatii cu vechiul Cod)
Acte de procedura in Noul cod de procedura penala
Articole Juridice »
Jurisprudenta
Drept Civil
Drept Penal
Proprietate Intelectuala
Dreptul Muncii
PIDO/CEDO
Drept Comercial
Transporturi
Drept Comunitar
Drept Fiscal
Contencios Administrativ
Recursuri in Interesul Legii
Decizii ale Curtii Constitutionale in materie Penala
Dreptul Familiei
Citarea si Comunicarea actelor de Procedura
Plangerea impotriva actelor si masurilor procurorului
Spete Drept Succesoral
Spete Contraventii
Decizii de admitere ale CCR
Insolventa si Faliment
Contractul de credit , Leasing si Asigurare
Mediere
Jurisprudenta »
Legislatie
Codurile Esentiale
Legislatie Imobiliara
Legislatie Civila
Legislatie Penala
Legislatie Comerciala
Legislatia Muncii si Asigurarilor sociale
Legislatie Fiscala
Legislatie pentru desfasurarea activitatilor profesionale. Statute
Legislatie Proprietate Intelectuala
Legislatia Domeniul Agricol
Contencios Administrativ
Legislatie Financiar-Bancara
EuroLegislatie
Decizii ale Curtii Constitutionale
Recursuri in interesul legii
Diverse Domenii juridice
Regulamente
Cauze CEDO
Arhiva Monitorul Oficial
Legislatie »
Dictionar Juridic
Drept Bancar
Drept Civil
Drept Comercial
Drept Comunitar
Drept Concurential
Drept Constitutional
Drept Fiscal Financiar
Drept Penal
Drept Succesoral
Dreptul Familiei
Dreptul Muncii
Dreptul Proprietatii Intelectuale
PIDO. CEDO. Justitie Europeana
Procedura de Judecata
Transporturi
Acte Normative
Dictionar Evenimente
Dictionar Personalitati
Diverse Domenii Juridice
Dictionar Juridic »
. Sunteti de acord cu Legea unica a salarizarii?
Desfasurat in perioada
16 Apr 2009
-
06 Oct 2009
Repondenti 3916
Da -
51%
Nu -
36%
Nu ma intereseaza ... -
11%
Comentarii
Nu
nu sa se plateasca in functie de munca prestata si in functie de calificare.
Da
Exista multi functionari (de nivel inalt) care ar accepta sa achite suma pe care o primeste ca salariu numai sa-si mentina pozitia.
Da
In prezent este singura solutie pentru evitarea colapsului economic in Romania
Da
Cu legea as fi de acord, daca ar urmari intr-adevar eliminarea decalajelor strigatoare la cer. Insa...nu sunt prea sigura ca se va ajunge la aceasta.
Da
de-ar fi asa ar fi ok
Da
Atata timp cat ajuta salariatii cu salarii mici sunt de acord. Toti mancam si traim la fel doar ca unii sunt sprijiniti si obtin salarii fabuloase.Printre cei cu salarii micii sunt oameni f.f.f. bine pregatiti si cu experienta si idei de dezvoltare si modernizare, dar sunt marginalizati ca nu au relatii.Consider ca toti in functie de studii si vechime sa fim platiti corect. Iar restructurarea fortei de munca nu se face corect. Concediezi 3000 de oameni cu un venit mediu de 600 - 700 lei si pastrezi 3000 de directori cu venit mediu de minim 5000 lei .Cat se economiseste???????????
Nu
este o bataie de joc ar fi bine sa taiasca si parlamentari si guvernatii di 890 lei si acesta este diminuat
Nu
nu
Da
Sunt de acord deoarece exista o mare discepanta intre salariu minim si maxim
Da
indecente si complet incorecte si ilegale daca nu neomenesti salarile celor din justitie
Da
este normal sa existelegea unica de salarizare
Da
sa de dumnezeu sa o voteze mai repede.
Da
poate in acest fel se mai diminueaza din discrepantele salariale dintre bugetari
Da
primarul comunei lopadea este unul din cei mai competenti primari ai judetului la virstra de 33,34 de ani, este la al treilea mandat si are foarte multe realizari ,suntem foarte multumiti de el .
Da
politistii detasati de la inep la spclep sa fie obligati ori sa fie politisti acolo unde le e locul ca nume ori muritori de rand-functionari publici cu salarii de civili dupa anexe specifice de plata.ei fac munca identica si mai putina ca acesti angajati ai spclep si sunt platiti din 2 locuri cu sporuri de hrana,haine si de confidentialitate.la posturile de politie e deficit si acei agenti fac ture la nesfarsit si astia se fac ca sunt mari politisti si iau o gramada de bani-respectiv pe nivel egal de studii si vechime detasatii sunt dublu platiti decat un functionar public
poate aude si vede realitatea si dl ministru NICA
Nu
nu pot fi facute echivalari de responsabilitati, program de lucru, starea mediului de lucru intre domeniile de activitate, ar trebui ca legea sa prevada specificul fiecarui post platit de la buget si , daca, se pleca de la un minim brut plata sa se faca esalonat cu gsporuri pentru grad de risc, defunctie incompatibila cu alte activitati, de durata timpului real lucrat(nu cel prevazut de lege), pe categorii de functii, pe conditii de munca( cu public si/sau fara) tip de documente gestionate si lista poate continua. Aceste criterii ar putea genera o Lege stufosa, greu de interpretat si de aplicat. Mai este problema ca in Romania mai toate legile au metodologii de aplicare, aparute trziu si modificate in raport de unele interese
Da
se face un act de dreptate , dar raportul intre salariul minim si maxim este prea mare
Nu
In ceea ce ma priveste exista deja o lege, neaplicata. Sunt profesoara.
Da
art 47 din legea pensiei este discriminator
Nu ma intereseaza ...
barbologie .praf in ochi.
Da
un profesor 5000 de euro , un miner 19300 de euro, presedindele 40 000 de euro, banii de bani , la treaba ca bani vam dat
Da
este o reglementare necesara,trebuia facuta mai repede
Da
ar fi un inceput de intrare in normalitate
Da
poate asa vom vedea cum traiesc si cei care aveau pensi si salari exorbitant de mari si dup alinierea la salarile pe care le cistiga tot rominu
Nu ma intereseaza ...
o porcarie
Da
pt functionarii publici, da !
Da
Cred ca pentru unii este avantajoasa iar pentru altii, dezavantajoasa. Sunt de acord cu legea unica a slarizarii, dar sa o dea mai repede.
Da
Da, dar aplicata obligatoriu la absolut toti salariatii, mai ales la bugetasrii de lux
Da
numai ca ar trebui urgent votata si cu diferente mai mici intre minim si maxim
Nu
Ar trebui sa se discute de diminuarea salariilor parlamentarilor.Eu as spune altceva... vrei binele tarii, ok, dovedeste-o, fa-o gratuit, voluntar, fii patriot si intra in istorie.Intrebarea este: cine se bate atunci pentru ciolanul invizibil?
Rusine domnilor, in Romania se traieste cu 500 lei/luna iar lor le trebuie salariu de 8.800 lei/luna**pl**alte facilitati.
Unde esti tu Tepes Doamne.
Ceausescu se rasuceste in mormant.
Ne ramane speranta la Doamne, Doamne, cand vom fi judecati pentru faptele noastre.
Nu
Angajatii bugetari nu sunt toti functionari publici. Pregatirea profesionala, domeniile de activare, ierarhia si modul de evolutie profesionala difera pentru categoriile profesionale din sectorul bugetar. In aceste conditii, o lege unica de salarizare ar constitui o forma de discriminare.
Irina C
Da
sunt curioasa cand se aplica
Nu
nu se pot comapara dificultatile in munca fiecaruia fiecare munca are specificul ei si sarcini diferite
Da
Ar trebui sa fie pusa in aplicare in regim de urgenta
Da
super
Nu
este o lege incorecta.
ierarhizarea activitatilor si functiilor nu este facuta corect, asta da posibilitatea la numeroase speculatii.
Legea 57/1974 poate fi un model.
Da
UNDE IN LUME FUNCTIONARII AU SALARII MAI MARI DECAT CEI DIN SFERA PRODUCTIEI DE MATERIALE DELA CARE VIN BANII?
Da
este nevoie urget de aceasta lege
Nu ma intereseaza ...
Fiecare cu cat il duce capu\'
Da
sa se tina cont de cei cu venituri micii
Da
sa se tina cont de competente,studii ,compexitate si conditii de munca.Cum doamne oare o mana de batranei pensionari sant asa de importanti si fara ei totul dispare iar atata tineret nu gaseste locuri de munca? Dar cine sa mai inteleaga ceva? cand te trimit sa-ti mananci in liniste pensia si sa lasi postul liber pentru timeri ,tipa toti in cor ( sindicalisti ,masmedia,analistii lui peste,iar cand ii tin pe post tot ei tipa . Sa ne fereasca Dumnezeu de ce urmeaza
Da
Conform Constitutiei toti suntem egali in fata legii.
Daca mai este adevarat?
Daca se mai porta in aceasta guvernare?
Nu
Draga S.Geta si V. Adina, a-ti obs. ca numai voi de la Spiru Haret puneti intrebari?
Da clic pe "Descarca lista...."si afli ce te intereseaza.
Nu
nu e corecta!
Nu
si munca este diferita
Nu
pentru ca spega functioneaza
Nu
o imbecilitate emisa de handicapati
Da
asa este omeneste,de bun simt,corect,cat a contribuit la fondul de pwnsii.
Nu
Eu cred ca s-a denaturat scopul initial al legii,s-au introdus foarte multe exceptii pentru diferite categorii sociale de angajati . Nu cred ca este cinstit ca pensionarii sa mai poata fi angajati ai statului chiar daca renunta la pensie in timp ce foarte multi romani sunt someri sau nici macar atat.Stiu ca sunt si cazurispeciale tocmai de aceea cred ca trebuia sa se stabileasca o limita maxima a salariului acordat pensionarului stabilita l nivelul salariului minim pe economie.Actuala lege favorizeaza pensionarii care au pensii de cateva mii de lei care au si renuntat la pensia ce li se cuvenea in favoarea salariului de bugetar de peste 4 - 5000 lei.
Da
Cu conditia sa fie echitabila, fara sa faca discriminari intre diferite profesii . Fiecare munca are rolul ei in cresterea economica. De exemplu nu vad de ce toti plang pe magistrati, judecatori, profesori, adica exact pe cei care nu produc nimic, dar cei care muncesc cu adevarat sunt muncitorii, agricultorii, inginerii despre care nimeni nu spune nimic, au un salariu de mizerie, cat a unui muncitor mai bun. Ce ar fi daca acestia nu ar exista? Inginerul stiti cate ore munceste intr-o zi? Si profesorii ? Cate zile de vacanta au, dupa un program de 4 ore pe zi, Faceti un calcul cate ore munceste unul intr-un an si cat munceste celalat, si cat sta acasa pentru relaxare?
Inapoi
1
2
3
4
5
Inainte
Tabloul Avocatilor din Romania
Tabloul Avocatilor din Republica Moldova
Tabloul Consultantilor Fiscali din Romania
Tabloul Contabililor din Romania
Tabloul Detectivilor Particulari din Romania
Tabloul Evaluatorilor din Romania
Tabloul Executorilor Judecatoresti din Romania
Tabloul Expertilor Judiciari din Romania
Tabloul Mediatorilor din Romania
Tabloul Notarilor Publici din Romania
Tabloul Practicienilor in insolventa din Romania
Tabloul Psihologilor din Romania
Tabloul Traducatorilor Autorizati din Romania
Arhiva Stirilor juridice din anul 2007
Arhiva Monitorului Oficial al Romaniei din anul 1964