EuroAvocatura.ro
din anul 2007, atuul tau de DREPT!
3260
de useri online
Profesionisti
Ştiri Juridice
Articole
Jurisprudenţă
Legislaţie
Dicţionar Juridic
Utile
Contact
Profesionisti
Ştiri Juridice
Articole
Jurisprudenţă
Legislaţie
Dicţionar Juridic
Utile
Contact
Secţiuni site
⇨ MCP Cabinet avocati. Relatii de munca si comerciale. Protectia datelor. GDPR
Articole Juridice
Drept Civil
Contracte Civile si Comerciale
GDPR - Protectia Datelor cu Caracter Personal
Drept Succesoral
Dreptul Familiei
Drept Penal
Dreptul Proprietatii Intelectuale
Drept Comercial
Leasing
Drept Concurential
Insolventa si Falimentul
Dreptul muncii. Contractul de Munca
Medierea
Urmarirea Penala si Judecata in cauzele cu Minori
Drept Fiscal
Divortul. Desfacerea casatoriei
Infractiuni Informatice
CEDO. Justitie Europeana
Afaceri, Crime si Procese celebre
Fonduri Europene
Proceduri si Acte necesare pentru ...
Procedurile de Judecata
Aparitii Editoriale
Scrieri Politice din presa romaneasca
Dreptul mediului
Preceduri so Modele de acte
Drept Constitutional
Intrebari si Raspunsuri Juridice
Noul Cod Penal - Comentarii articole
Noul Cod Civil
Noul Cod de procedura Penala (Comparatii cu vechiul Cod)
Acte de procedura in Noul cod de procedura penala
Articole Juridice »
Jurisprudenta
Drept Civil
Drept Penal
Proprietate Intelectuala
Dreptul Muncii
PIDO/CEDO
Drept Comercial
Transporturi
Drept Comunitar
Drept Fiscal
Contencios Administrativ
Recursuri in Interesul Legii
Decizii ale Curtii Constitutionale in materie Penala
Dreptul Familiei
Citarea si Comunicarea actelor de Procedura
Plangerea impotriva actelor si masurilor procurorului
Spete Drept Succesoral
Spete Contraventii
Decizii de admitere ale CCR
Insolventa si Faliment
Contractul de credit , Leasing si Asigurare
Mediere
Jurisprudenta »
Legislatie
Codurile Esentiale
Legislatie Imobiliara
Legislatie Civila
Legislatie Penala
Legislatie Comerciala
Legislatia Muncii si Asigurarilor sociale
Legislatie Fiscala
Legislatie pentru desfasurarea activitatilor profesionale. Statute
Legislatie Proprietate Intelectuala
Legislatia Domeniul Agricol
Contencios Administrativ
Legislatie Financiar-Bancara
EuroLegislatie
Decizii ale Curtii Constitutionale
Recursuri in interesul legii
Diverse Domenii juridice
Regulamente
Cauze CEDO
Arhiva Monitorul Oficial
Legislatie »
Dictionar Juridic
Drept Bancar
Drept Civil
Drept Comercial
Drept Comunitar
Drept Concurential
Drept Constitutional
Drept Fiscal Financiar
Drept Penal
Drept Succesoral
Dreptul Familiei
Dreptul Muncii
Dreptul Proprietatii Intelectuale
PIDO. CEDO. Justitie Europeana
Procedura de Judecata
Transporturi
Acte Normative
Dictionar Evenimente
Dictionar Personalitati
Diverse Domenii Juridice
Dictionar Juridic »
Prima pagină
»
Legislaţie
»
Contencios Administrativ
» Legea nr. 370/2004 (Republicata 2011) pentru alegerea Presedintelui Romaniei
Legea nr. 370/2004 (Republicata 2011) pentru alegerea Presedintelui Romaniei
Publicat: 13 Sep 2011
50021 citiri
Secţiunea:
Contencios Administrativ
Monitorul Oficial al Rom�niei este publicaţia oficială a statului rom�n, �n care se publică actele prevăzute de Constituţie, de prezenta lege şi alte acte normative.
Legea nr. 370/2004 pentru alegerea Presedintelui Romaniei
Republicata in
Monitorul Oficial
nr. 650 din 12 septembrie 2011
Ansamblu unitar al regulilor de conduita obligatorii, susceptibile de a fi aduse la indeplinire prin puterea de stat.
Politica Agricola Comuna (PAC) � common agricultural policy
Ca si componenta a structurii organizatorice, totalitate a posturilor care au aceleasi caracteristici principale referitoare la obiective, sarcini, autoritate si responsabilitate.
Notiunea Stat de drept este, in general, utilizata pentru a sublinia diferentele existente intre regimurile democratice si regimurile autoritare (dictatoriale).
Act normativ emis de catre organul legislativ al puterii de stat (in Romania acesta este Parlamentul), ce cuprinde norme generale, de conduita, obligatorii si impersonale.
Birou electoral - organism care se constituie pentru buna organizare si desfasurare a alegerilor la nivel national,
Ansamblu unitar al regulilor de conduita obligatorii, susceptibile de a fi aduse la indeplinire prin puterea de stat.
Reglementata in cap. IV, t. I, C. proc. pen., partea speciala, consta in inaintarea instantei de judecata competente a doasrului de cercetare penala,
Sau comiterea unei infractiuni, expresie folosita de legea penala, in t. VIII, art. 144, C. pen., partea generala, prin care se intelege savarsirea oricareia dintre faptele pe care legea le pedepseste
Act normativ emis de catre organul legislativ al puterii de stat (in Romania acesta este Parlamentul), ce cuprinde norme generale, de conduita, obligatorii si impersonale.
Ansamblu unitar al regulilor de conduita obligatorii, susceptibile de a fi aduse la indeplinire prin puterea de stat.
Birou electoral - organism care se constituie pentru buna organizare si desfasurare a alegerilor la nivel national,
Modalitate a actului juridic, obligatie, care consta intr-un eveniment viitor si sigur, care suspenda, pana la indeplinirea lui, punerea in executare a actului sau exigibilitatea obligatiei, termen suspensiv,
Termen folosit pentru a desemna activitatea instantelor judecatoresti.
Termen folosit pentru a desemna activitatea instantelor judecatoresti.
Modalitate a actului juridic, obligatie, care consta intr-un eveniment viitor si sigur, care suspenda, pana la indeplinirea lui, punerea in executare a actului sau exigibilitatea obligatiei, termen suspensiv,
Termen folosit pentru a desemna activitatea instantelor judecatoresti.
Modalitate a actului juridic, obligatie, care consta intr-un eveniment viitor si sigur, care suspenda, pana la indeplinirea lui, punerea in executare a actului sau exigibilitatea obligatiei, termen suspensiv,
Modalitate a actului juridic, obligatie, care consta intr-un eveniment viitor si sigur, care suspenda, pana la indeplinirea lui, punerea in executare a actului sau exigibilitatea obligatiei, termen suspensiv,
Mijloc de proba scris, prevazut in sectiunea V., cap. II, t. III, C. proc. pen., partea generala.
Act prin care un organ de jurisdictie se recunoaste competent sa rezolve cererea ce i-a fost adresata
Modalitate a actului juridic, obligatie, care consta intr-un eveniment viitor si sigur, care suspenda, pana la indeplinirea lui, punerea in executare a actului sau exigibilitatea obligatiei, termen suspensiv,
Organ legislativ compus din doua camere si care poarta denumiri diferite (Adunarea Nationala si Senat in Franta, Bundestag si Budesrat in Germania, Camera Comunelor si Camera Lorzilor in Anglia, Congres in S.U.A.etc.).
Candidat - persoana care participa la alegeri in urma propunerilor inaintate de competitori electorali sau in nume propriu pentru a obtine un mandat de deputat sau de senator,
Modalitate a actului juridic, obligatie, care consta intr-un eveniment viitor si sigur, care suspenda, pana la indeplinirea lui, punerea in executare a actului sau exigibilitatea obligatiei, termen suspensiv,
Modalitate a actului juridic, obligatie, care consta intr-un eveniment viitor si sigur, care suspenda, pana la indeplinirea lui, punerea in executare a actului sau exigibilitatea obligatiei, termen suspensiv,
Modalitate a actului juridic, obligatie, care consta intr-un eveniment viitor si sigur, care suspenda, pana la indeplinirea lui, punerea in executare a actului sau exigibilitatea obligatiei, termen suspensiv,
Monitorul Oficial al Rom�niei este publicaţia oficială a statului rom�n, �n care se publică actele prevăzute de Constituţie, de prezenta lege şi alte acte normative.
Act normativ emis de catre organul legislativ al puterii de stat (in Romania acesta este Parlamentul), ce cuprinde norme generale, de conduita, obligatorii si impersonale.
Magistrat care, potrivit legii, are atributii de a solutiona cauze penale, civile si administrative in cadrul unei instante judecatoresti.
Mostra, model de referinta prezentat eventualilor cumparatori de catre o societate, in completarea ofertei, pentru a face dovada calitatii produsului oferit.
Monitorul Oficial al Rom�niei este publicaţia oficială a statului rom�n, �n care se publică actele prevăzute de Constituţie, de prezenta lege şi alte acte normative.
Act normativ emis de catre organul legislativ al puterii de stat (in Romania acesta este Parlamentul), ce cuprinde norme generale, de conduita, obligatorii si impersonale.
Retea formata din sute de milioane de calculatoare, conectate intre ele, pe principiul \"oricine cu oricine\", pe care se gasesc cateva zeci de mii de servere care asteapta, gata sa deserveasca cereri de la oricare din milioanele de calculatoare client.
Retea formata din sute de milioane de calculatoare, conectate intre ele, pe principiul \"oricine cu oricine\", pe care se gasesc cateva zeci de mii de servere care asteapta, gata sa deserveasca cereri de la oricare din milioanele de calculatoare client.
Monitorul Oficial al Rom�niei este publicaţia oficială a statului rom�n, �n care se publică actele prevăzute de Constituţie, de prezenta lege şi alte acte normative.
Act adoptat de organele de stat,
Modalitate a actului juridic, obligatie, care consta intr-un eveniment viitor si sigur, care suspenda, pana la indeplinirea lui, punerea in executare a actului sau exigibilitatea obligatiei, termen suspensiv,
Mijloc de proba scris, prevazut in sectiunea V., cap. II, t. III, C. proc. pen., partea generala.
Act prin care un organ de jurisdictie se recunoaste competent sa rezolve cererea ce i-a fost adresata
Modalitate a actului juridic, obligatie, care consta intr-un eveniment viitor si sigur, care suspenda, pana la indeplinirea lui, punerea in executare a actului sau exigibilitatea obligatiei, termen suspensiv,
Modalitate a actului juridic, obligatie, care consta intr-un eveniment viitor si sigur, care suspenda, pana la indeplinirea lui, punerea in executare a actului sau exigibilitatea obligatiei, termen suspensiv,
Candidat - persoana care participa la alegeri in urma propunerilor inaintate de competitori electorali sau in nume propriu pentru a obtine un mandat de deputat sau de senator,
Modalitate a actului juridic, obligatie, care consta intr-un eveniment viitor si sigur, care suspenda, pana la indeplinirea lui, punerea in executare a actului sau exigibilitatea obligatiei, termen suspensiv,
Modalitate a actului juridic, obligatie, care consta intr-un eveniment viitor si sigur, care suspenda, pana la indeplinirea lui, punerea in executare a actului sau exigibilitatea obligatiei, termen suspensiv,
Organ legislativ compus din doua camere si care poarta denumiri diferite (Adunarea Nationala si Senat in Franta, Bundestag si Budesrat in Germania, Camera Comunelor si Camera Lorzilor in Anglia, Congres in S.U.A.etc.).
Modalitate a actului juridic, obligatie, care consta intr-un eveniment viitor si sigur, care suspenda, pana la indeplinirea lui, punerea in executare a actului sau exigibilitatea obligatiei, termen suspensiv,
Organ legislativ compus din doua camere si care poarta denumiri diferite (Adunarea Nationala si Senat in Franta, Bundestag si Budesrat in Germania, Camera Comunelor si Camera Lorzilor in Anglia, Congres in S.U.A.etc.).
Art.13
(1) Pentru organizarea si desfasurarea operatiunilor specifice perioadei electorale se constituie Biroul Electoral Central, birourile electorale judetene, birourile electorale ale sectoarelor municipiului Bucuresti, biroul electoral pentru sectiile de votare din strainatate si birourile electorale ale sectiilor de votare.
(2) Birourile electorale sunt alcatuite numai din cetateni cu
drept
de vot. Presedintii birourilor electorale ale sectiilor de votare, loctiitorii acestora si reprezentantii Autoritatii Electorale Permanente in birourile electorale nu pot avea apartenenta
politica
. Candidatii in alegeri, sotul, sotia, rudele si afinii acestora pana la gradul al doilea inclusiv nu pot fi membri ai birourilor electorale.
(3) In indeplinirea atributiilor ce le revin, membrii birourilor electorale exercita o
functie
ce implica autoritatea de
stat
. Exercitarea corecta si impartiala a functiei de membru al biroului electoral este obligatorie. Nerespectarea acestei obligatii atrage raspunderea juridica, civila sau penala, dupa caz.
(4) Nimeni nu poate fi in acelasi timp membru a doua sau mai multe birouri electorale.
(5) Procesele-verbale intocmite cu prilejul constituirii si completarii birourilor electorale atesta calitatea de membru al biroului electoral.
Art.14
(1) Birourile electorale lucreaza legal in prezenta majoritatii membrilor care le compun.
(2) Sedintele birourilor electorale sunt conduse de presedinti.
(3) In lipsa presedintelui biroului electoral, atributiile acestuia sunt indeplinite de loctiitorul sau.
(4) Prezenta la sedinte a membrilor birourilor electorale este obligatorie. In cazuri justificate, presedintii birourilor electorale pot aproba ca unii membri ai acestora sa lipseasca de la sedinta.
(5) Birourile electorale adopta acte si iau masuri, potrivit competentei lor, numai cu votul majoritatii membrilor prezenti. In caz de egalitate de voturi, votul presedintelui este hotarator.
Art.15
(1) Reprezentantii formatiunilor politice in birourile electorale nu pot primi si nu pot exercita alte insarcinari in afara celor prevazute de prezenta
lege
.
(2) Reprezentantii formatiunilor politice in birourile electorale pot fi inlocuiti, la cererea celor care i-au propus, cu aprobarea biroului electoral ierarhic superior, pana in preziua votarii, iar in caz de deces, imbolnaviri sau accidente, chiar si in ziua votarii, cu respectarea conditiilor prevazute de art. 16-23.
(3) Calitatea de membru al unui
birou electoral
inceteaza de
drept
in cazul in care s-a dispus
trimiterea in judecata
pentru
savarsirea unei infractiuni
prevazute de prezenta
lege
sau in conditiile prevazute de art. 56 alin. (5). Constatarea incetarii de
drept
a calitatii de membru al unui
birou electoral
se face, in
termen
de 48 de ore de la intervenirea cazului, de catre presedintele biroului electoral ierarhic superior, iar in cazul Biroului Electoral Central, de catre presedintele Inaltei Curti de Casatie si
Justitie
.
Art.16
(1) Biroul Electoral Central este alcatuit din 5 judecatori ai Inaltei Curti de Casatie si Justitie, presedintele si vicepresedintii Autoritatii Electorale Permanente si din cel mult 10 reprezentanti ai formatiunilor politice.
(2) Desemnarea celor 5 judecatori se face de presedintele Inaltei Curti de Casatie si
Justitie
in sedinta publica, in
termen
de 3 zile de la data intrarii in vigoare a hotararii Guvernului privind stabilirea datei alegerilor, prin tragere la sorti, dintre judecatorii in exercitiu ai Curtii. Data sedintei se aduce la cunostinta publica prin mass-media de catre presedintele Inaltei Curti de Casatie si Justitie, cu doua zile inainte de desfasurarea acesteia.
(3) Rezultatul tragerii la sorti se consemneaza intr-un procesverbal, semnat de presedinte si de prim-magistratul-asistent al Inaltei Curti de Casatie si
Justitie
.
(4) In
termen
de 24 de ore de la investire, judecatorii desemnati aleg din randul lor, prin vot secret, presedintele Biroului Electoral Central si loctiitorul acestuia. In
termen
de 24 de ore de la alegerea presedintelui Biroului Electoral Central, in componenta Biroului Electoral Central intra presedintele, vicepresedintii Autoritatii Electorale Permanente si cate un reprezentant al fiecarui partid politic parlamentar. Astfel constituit, Biroul Electoral Central indeplineste toate atributiile ce ii revin potrivit prezentei legi pana la completarea lui cu reprezentantii formatiunilor politice neparlamentare care au propus candidati.
(5) Constituirea Biroului Electoral Central se consemneaza intr-un
proces-verbal
care reprezinta actul de
investire
.
(6) In
termen
de cel mult 48 de ore de la ramanerea definitiva a candidaturilor, fiecare formatiune politica care nu este reprezentata in
Parlament
si a propus
candidat
comunica Biroului Electoral Central numele si prenumele reprezentantului sau. Comunicarile transmise dupa acest
termen
nu se mai iau in considerare. Completarea Biroului Electoral Central cu reprezentantii propusi se face prin tragere la sorti, in
termen
de 24 de ore de la expirarea termenului in care se fac comunicarile, de presedintele Biroului Electoral Central, in prezenta membrilor biroului si a candidatilor sau a persoanelor delegate de catre conducerile formatiunilor politice care au propus candidatii, in limita numarului de reprezentanti prevazut la alin. (1).
(7) Biroul Electoral Central are un aparat tehnic de lucru format din personal de specialitate din cadrul Ministerului Administratiei si Internelor, al Autoritatii Electorale Permanente si al Institutului National de Statistica.
(8) Biroul Electoral Central, in componenta prevazuta la alin. (4), adopta prin hotarare, in
termen
de 3 zile de la constituire, un regulament de organizare si functionare a birourilor electorale si a aparatului de lucru al acestora, care se publica in
Monitorul Oficial
al Romaniei, Partea I, si este obligatoriu pentru toate birourile electorale si aparatul tehnic al acestora.
Art.17
(1) Biroul Electoral Central are urmatoarele atributii:
a) asigura aplicarea si interpretarea unitara a dispozitiilor prezentei legi;
b) constata indeplinirea conditiilor de fond si de forma prevazute de prezenta
lege
pentru candidaturi; comunica birourilor electorale judetene, birourilor electorale ale sectoarelor municipiului Bucuresti si biroului electoral pentru sectiile de votare din strainatate candidaturile inregistrate, le face cunoscute prin intermediul serviciilor publice de radio si de televiziune, precum si prin afisare pe pagina proprie de internet;
c) in 48 de ore de la ramanerea definitiva a candidaturilor stabileste ordinea de inscriere in buletinul de vot, prin tragere la sorti, in prima etapa din randul candidatilor propusi de formatiunile politice reprezentate in Parlament, iar in a doua etapa din randul celorlalti candidati; comunica ordinea inscrierii candidatilor si a semnelor electorale ale acestora in buletinul de vot Curtii Constitutionale si Regiei Autonome ``Monitorul Oficial`` si o aduce la cunostinta publica prin intermediul serviciilor publice de radio si de televiziune, precum si prin afisare pe pagina proprie de internet;
d) rezolva intampinarile referitoare la propria sa activitate si contestatiile cu privire la activitatea birourilor electorale judetene, a birourilor electorale ale sectoarelor municipiului Bucuresti si a biroului electoral pentru sectiile de votare din strainatate; in cazul in care pentru solutionarea unei intampinari sau contestatii sunt necesare verificari de fapt, acestea se efectueaza in prezenta unui
judecator
din cadrul Biroului Electoral Central; asemenea verificari nu se pot face in data alegerilor;
e) centralizeaza rezultatele alegerilor, constata candidatul ales si prezinta Curtii Constitutionale documentatia necesara validarii mandatului de Presedinte al Romaniei;
f) organizeaza si implementeaza un sistem de colectare de date si de informare periodica a opiniei publice privind prezenta populatiei la vot, in baza unui
esantion
reprezentativ la nivel judetean si national;
g) transmite Autoritatii Electorale Permanente, dupa publicarea rezultatului alegerilor in
Monitorul Oficial
al Romaniei, Partea I, toate materialele si documentele detinute;
h) dispune renumararea voturilor intr-o sectie de votare sau refacerea centralizarii voturilor si a rezultatului alegerilor, in situatia in care constata ca au fost comise erori sau exista neconcordante intre datele consemnate in procesele-verbale;
i) indeplineste orice alte obligatii ce ii revin potrivit prezentei legi.
(2) In exercitarea atributiilor ce ii revin potrivit prevederilor prezentei legi, Biroul Electoral Central adopta decizii si hotarari.
(3) Deciziile Biroului Electoral Central se adopta pentru aplicarea unitara a prevederilor prezentei legi, pentru admiterea sau respingerea protocolului de constituire a unei aliante electorale, pentru inregistrarea sau respingerea inregistrarii candidaturilor, pentru inregistrarea sau respingerea inregistrarii semnelor electorale, pentru solutionarea intampinarilor si contestatiilor care sunt de competenta sa, precum si pentru alte cazuri prevazute de prezenta
lege
. Deciziile Biroului Electoral Central sunt obligatorii pentru toate autoritatile, institutiile publice, birourile electorale, organismele cu atributii in materie electorala, precum si pentru toti participantii la alegeri, se comunica partilor interesate si se aduc la cunostinta publica prin afisare pe pagina proprie de
internet
.
(4) Hotararile Biroului Electoral Central se adopta pentru interpretarea unitara a prezentei legi, sunt general obligatorii si se aduc la cunostinta publica prin afisare pe pagina proprie de
internet
si prin publicare in
Monitorul Oficial
al Romaniei, Partea I.
Art.18
(1) Biroul electoral judetean, respectiv biroul electoral al sectorului municipiului Bucuresti este constituit din 3 judecatori, un reprezentant al Autoritatii Electorale Permanente desemnat de catre aceasta prin
hotarare
si din cel mult 7 reprezentanti ai formatiunilor politice care au propus candidati.
(2) Desemnarea judecatorilor se face in sedinta publica, in
termen
de cel mult 10 zile de la data intrarii in vigoare a hotararii Guvernului privind stabilirea datei alegerilor, de catre presedintele tribunalului, prin tragere la sorti, dintre judecatorii in exercitiu ai acestuia sau, in cazul biroului electoral al sectorului municipiului Bucuresti, dintre judecatorii in exercitiu ai judecatoriei sectorului. Data sedintei se aduce la cunostinta publica, prin presa, de presedintele tribunalului, cu cel putin 24 de ore inainte de desfasurarea acesteia. Tragerea la sorti se face pe functii, presedinte si loctiitor, si se consemneaza intr-un
proces-verbal
semnat de presedintele tribunalului, care constituie actul de
investire
. Biroul electoral judetean sau al sectorului municipiului Bucuresti astfel constituit indeplineste toate atributiile ce ii revin potrivit prezentei legi, urmand a fi completat in
termen
de 24 de ore cu reprezentantul Autoritatii Electorale Permanente.
(3) In
termen
de cel mult 48 de ore de la ramanerea definitiva a candidaturilor, fiecare formatiune politica care a propus
candidat
comunica biroului electoral judetean sau biroului electoral al sectorului municipiului Bucuresti numele si prenumele reprezentantului sau. Comunicarile transmise dupa acest
termen
nu se mai iau in considerare. In
termen
de 24 de ore de la expirarea termenului in care se fac comunicarile, biroul electoral judetean sau biroul electoral al sectorului municipiului Bucuresti se completeaza cu reprezentantii propusi de formatiunile politice reprezentate in
Parlament
care au propus candidati, in limita numarului de reprezentanti prevazut la alin. (1). In
termen
de 24 de ore de la completarea birourilor electorale judetene sau birourilor electorale ale sectoarelor municipiului Bucuresti cu reprezentantii propusi de formatiunile politice reprezentate in
Parlament
care au propus candidati, acestea se completeaza de catre presedintele biroului electoral judetean sau al biroului electoral al sectorului municipiului Bucuresti, dupa caz, cu reprezentantii celorlalte formatiuni politice care au propus candidati, in limita numarului de reprezentanti prevazut la alin. (1), prin tragere la sorti, daca este cazul, in prezenta membrilor biroului si a candidatilor sau a persoanelor delegate de catre conducerile formatiunilor politice care au propus candidatii.
Inapoi
1
2
3
4
5
6
7
8
9
...
12
13
Inainte
Afişează
Legea nr. 370/2004 (Republicata 2011) pentru alegerea Presedintelui Romaniei
pe o singură pagină
Citeşte mai multe despre:
Noutati legislative 2011
Monitorul Oficial 2011
Alegeri prezidentiale
Legea 370/2004
Consultă un avocat online
Formular contact online
.
MCP Cabinet avocati
- Specializati in litigii de munca, comerciale, civile si de natura administrativa.
Articole Juridice
Ce acte normative va abroga Noua lege a pensiilor (Legea 263/2010)?
Sursa: EuroAvocatura.ro
Tabloul Avocatilor din Romania
Tabloul Avocatilor din Republica Moldova
Tabloul Consultantilor Fiscali din Romania
Tabloul Contabililor din Romania
Tabloul Detectivilor Particulari din Romania
Tabloul Evaluatorilor din Romania
Tabloul Executorilor Judecatoresti din Romania
Tabloul Expertilor Judiciari din Romania
Tabloul Mediatorilor din Romania
Tabloul Notarilor Publici din Romania
Tabloul Practicienilor in insolventa din Romania
Tabloul Psihologilor din Romania
Tabloul Traducatorilor Autorizati din Romania
Arhiva Stirilor juridice din anul 2007
Arhiva Monitorului Oficial al Romaniei din anul 1964