EuroAvocatura.ro
din anul 2007, atuul tau de DREPT!
2279
de useri online
Profesionisti
Ştiri Juridice
Articole
Jurisprudenţă
Legislaţie
Dicţionar Juridic
Utile
Contact
Profesionisti
Ştiri Juridice
Articole
Jurisprudenţă
Legislaţie
Dicţionar Juridic
Utile
Contact
Secţiuni site
⇨ MCP Cabinet avocati. Relatii de munca si comerciale. Protectia datelor. GDPR
Articole Juridice
Drept Civil
Contracte Civile si Comerciale
GDPR - Protectia Datelor cu Caracter Personal
Drept Succesoral
Dreptul Familiei
Drept Penal
Dreptul Proprietatii Intelectuale
Drept Comercial
Leasing
Drept Concurential
Insolventa si Falimentul
Dreptul muncii. Contractul de Munca
Medierea
Urmarirea Penala si Judecata in cauzele cu Minori
Drept Fiscal
Divortul. Desfacerea casatoriei
Infractiuni Informatice
CEDO. Justitie Europeana
Afaceri, Crime si Procese celebre
Fonduri Europene
Proceduri si Acte necesare pentru ...
Procedurile de Judecata
Aparitii Editoriale
Scrieri Politice din presa romaneasca
Dreptul mediului
Preceduri so Modele de acte
Drept Constitutional
Intrebari si Raspunsuri Juridice
Noul Cod Penal - Comentarii articole
Noul Cod Civil
Noul Cod de procedura Penala (Comparatii cu vechiul Cod)
Acte de procedura in Noul cod de procedura penala
Articole Juridice »
Jurisprudenta
Drept Civil
Drept Penal
Proprietate Intelectuala
Dreptul Muncii
PIDO/CEDO
Drept Comercial
Transporturi
Drept Comunitar
Drept Fiscal
Contencios Administrativ
Recursuri in Interesul Legii
Decizii ale Curtii Constitutionale in materie Penala
Dreptul Familiei
Citarea si Comunicarea actelor de Procedura
Plangerea impotriva actelor si masurilor procurorului
Spete Drept Succesoral
Spete Contraventii
Decizii de admitere ale CCR
Insolventa si Faliment
Contractul de credit , Leasing si Asigurare
Mediere
Jurisprudenta »
Legislatie
Codurile Esentiale
Legislatie Imobiliara
Legislatie Civila
Legislatie Penala
Legislatie Comerciala
Legislatia Muncii si Asigurarilor sociale
Legislatie Fiscala
Legislatie pentru desfasurarea activitatilor profesionale. Statute
Legislatie Proprietate Intelectuala
Legislatia Domeniul Agricol
Contencios Administrativ
Legislatie Financiar-Bancara
EuroLegislatie
Decizii ale Curtii Constitutionale
Recursuri in interesul legii
Diverse Domenii juridice
Regulamente
Cauze CEDO
Arhiva Monitorul Oficial
Legislatie »
Dictionar Juridic
Drept Bancar
Drept Civil
Drept Comercial
Drept Comunitar
Drept Concurential
Drept Constitutional
Drept Fiscal Financiar
Drept Penal
Drept Succesoral
Dreptul Familiei
Dreptul Muncii
Dreptul Proprietatii Intelectuale
PIDO. CEDO. Justitie Europeana
Procedura de Judecata
Transporturi
Acte Normative
Dictionar Evenimente
Dictionar Personalitati
Diverse Domenii Juridice
Dictionar Juridic »
Prima pagină
»
Legislaţie
»
Contencios Administrativ
» OUG 64/2011 privind stocarea geologica a dioxidului de carbon
OUG 64/2011 privind stocarea geologica a dioxidului de carbon
Publicat: 06 Jul 2011
55137 citiri
Secţiunea:
Contencios Administrativ
Monitorul Oficial al Rom�niei este publicaţia oficială a statului rom�n, �n care se publică actele prevăzute de Constituţie, de prezenta lege şi alte acte normative.
Ordonanta de urgenta nr. 64/2011 privind stocarea geologica a dioxidului de carbon
Publicata in
Monitorul Oficial
nr. 461 din 30 iunie 2011
1. Aptitudine a persoanei de a-si da seama de sensul, importanta si urmarile actiunilor pe care le savarseste, precum si de a-si dirija liber vointa, potrivit cu scopurile urmarite.
Din punct de vedere contabil, un document contabil de sinteza care are ca obiective principale completarea si explicarea datelor inscrise in bilant si contul de profit si pierdere
Ansamblu unitar al regulilor de conduita obligatorii, susceptibile de a fi aduse la indeplinire prin puterea de stat.
Ansamblu de conditii si elemente naturale qle Terrei: aerul, apa, solul si subsolul, toate straturile atmosferice, toate materiile organice si anorganice, precum si fiintele vii, sistemele naturale �n interactiune cuprinzand elementele enumerate anterior, inclusiv valorile materiale si spirituale.
Modalitate a actului juridic, obligatie, care consta intr-un eveniment viitor si sigur, care suspenda, pana la indeplinirea lui, punerea in executare a actului sau exigibilitatea obligatiei, termen suspensiv,
Una din hotararile judecatoresti, prevazuta in cap. I, t, II, C. proc. pen. partea speciala.
Unitate economica autonoma de productie, de constructii, de circulatia marfurilor, de transporturi
Modalitate a actului juridic, obligatie, care consta intr-un eveniment viitor si sigur, care suspenda, pana la indeplinirea lui, punerea in executare a actului sau exigibilitatea obligatiei, termen suspensiv,
Una din hotararile judecatoresti, prevazuta in cap. I, t, II, C. proc. pen. partea speciala.
Unitate economica autonoma de productie, de constructii, de circulatia marfurilor, de transporturi
Document eliberat de catre o autoritate prin care se atesta legalitatea efectuarii unei activitati
Act procedural in care procurorul sau organul de urmarire penala consemneaza o dispozitie asupra unor acte sau masuri de urmarire penala.
1. Din punct de vedere filozofic, acel fenomen care produce, genereaza efectul. Fenomenul care determina nasterea altui fenomen.
1. Indicatie pe scrisori, colete, etc., ce contine numele si domiciliul destinatarului.
s) masuri corective - orice masuri luate pentru corectarea unor nereguli semnificative sau pentru stoparea scurgerilor, in scopul prevenirii ori stoparii emisiei dioxidului de carbon din complexul de stocare;
s) inchiderea unui sit de stocare - incetarea definitiva a injectarii dioxidului de carbon in situl de stocare respectiv;
t) postinchidere - perioada ulterioara inchiderii unui sit de stocare, inclusiv perioada ulterioara transferului de
responsabilitate
catre autoritatea competenta;
t) retea de transport - reteaua de conducte, inclusiv statiile auxiliare de ridicare a presiunii conexe, pentru transportarea dioxidului de carbon catre situl de stocare.
Capitolul II - Selectarea siturilor de stocare si autorizatiile de explorare
Art. 5
(1) Agentia Nationala pentru Resurse Minerale, denumita in continuare ANRM, stabileste zonele de pe teritoriul Romaniei in care pot fi selectate situri de stocare, potrivit prevederilor prezentei ordonante de urgenta, si le publica pe propriul site.
(2) ANRM este autoritatea responsabila pentru evaluarea capacitatii de stocare disponibile in zonele prevazute la alin. (1), inclusiv prin permiterea explorarii in conditiile prezentei ordonante de urgenta.
(3) Capacitatea unei formatiuni geologice de a fi utilizata ca sit de stocare se determina prin caracterizarea si evaluarea potentialelor complexuri de stocare si a zonei inconjuratoare a acestora, potrivit criteriilor prevazute in
anexa
nr. 1.
(4) O formatiune geologica este selectata
drept
sit de stocare numai daca, in conditiile de utilizare propuse, nu exista riscuri semnificative de scurgere a dioxidului de carbon si nu exista riscuri semnificative pentru
mediu
sau pentru sanatate.
Art. 6
(1) Pentru a obtine informatiile necesare selectarii siturilor de stocare si a capacitatii de stocare disponibile potrivit prevederilor art. 5, ANRM stabileste daca este necesara explorarea.
(2) Explorarea se realizeaza numai in baza autorizatiei de explorare emise de ANRM.
(3) In
termen
de 90 de zile de la data intrarii in vigoare a prezentei ordonante de urgenta, ANRM elaboreaza procedura pentru emiterea autorizatiei de explorare, care va fi aprobata prin
decizie a
presedintelui ANRM si va fi avizata de autoritatea publica
centrala
pentru protectia mediului.
(4) Acolo unde este cazul, autorizatia de explorare poate include prevederi referitoare la monitorizarea testelor de injectare.
(5) ANRM deruleaza procedura de emitere a autorizatiilor de explorare; procedura de emitere a autorizatiei de explorare asigura participarea tuturor operatorilor care detin capacitatile necesare.
(6) Autorizatiile de explorare se emit sau se resping, in mod justificat, pe baza unor criterii obiective, disponibile publicului si nediscriminatorii.
(7) Durata de valabilitate a unei autorizatii de explorare nu poate depasi perioada necesara realizarii explorarii pentru care a fost acordata autorizatia de explorare.
(8) Valabilitatea autorizatiei de explorare se poate prelungi in situatia in care explorarea realizata conform autorizatiei de explorare nu este suficienta pentru realizarea completa a explorarii in perioada de valabilitate prevazuta.
(9) Autorizatiile de explorare se acorda pentru un perimetru corespunzator unei zone de volum delimitat.
(10) Titularul unei autorizatii de explorare detine dreptul exclusiv de a explora complexul de stocare potential a dioxidului de carbon.
(11) Pe parcursul perioadei de valabilitate a autorizatiei de explorare nu sunt permise niciun fel de utilizari conflictuale ale complexului de stocare care pot afecta activitatea de explorare.
Capitolul III - Autorizatiile de stocare
Art. 7
(1) Autoritatea competenta pentru emiterea autorizatiei de stocare este ANRM.
(2) Este interzisa operarea unui sit de stocare in absenta unei autorizatii de stocare.
(3) Autorizatia de stocare se emite in conformitate cu procedura specifica elaborata de ANRM.
(4) In
termen
de 180 de zile de la data intrarii in vigoare a prezentei ordonante de urgenta, ANRM elaboreaza procedura pentru emiterea autorizatiei de stocare, care va fi aprobata prin
decizie a
presedintelui ANRM si va fi avizata de autoritatea publica
centrala
pentru protectia mediului.
(5) Pentru fiecare sit de stocare se emite o
autorizatie
de stocare pentru un singur operator, nefiind permise niciun fel de utilizari conflictuale ale sitului care pot afecta activitatea de stocare.
(6) Procedura de emitere a autorizatiilor de stocare asigura participarea tuturor operatorilor care detin capacitatile necesare.
(7) Autorizatiile de stocare se emit de catre ANRM pe baza unor criterii obiective, publice si transparente.
(8) Fara a se aduce atingere cerintelor impuse de prezenta
ordonanta
de urgenta, se acorda prioritate pentru emiterea unei autorizatii de stocare pentru un anumit sit titularului autorizatiei de explorare pentru respectivul sit, cu conditia ca:
a) explorarea sitului in
cauza
sa fie finalizata;
b) toate conditiile prevazute in autorizatia de explorare sa fie indeplinite;
c) solicitarea pentru autorizatia de stocare sa fie facuta in timpul perioadei de valabilitate a autorizatiei de explorare.
(9) Pe durata derularii procedurii de emitere a autorizatiilor de stocare nu sunt permise niciun fel de utilizari conflictuale ale complexului de stocare care pot afecta activitatea de stocare.
Art. 8
Solicitarile de emitere a autorizatiilor de stocare adresate ANRM trebuie sa cuprinda cel putin urmatoarele:
a) denumirea si
adresa
potentialului operator;
b) dovada competentei tehnice a potentialului operator;
Inapoi
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
Inainte
Afişează
OUG 64/2011 privind stocarea geologica a dioxidului de carbon
pe o singură pagină
Citeşte mai multe despre:
Noutati legislative 2011
Monitorul Oficial 2011
OUG 64/2011
Dioxid de carbon
OUG 78/2000
Agentia Nationala pentru Resurse Minerale
ANRM
Consultă un avocat online
Formular contact online
.
MCP Cabinet avocati
- Specializati in litigii de munca, comerciale, civile si de natura administrativa.
Articole Juridice
Ce acte normative va abroga Noua lege a pensiilor (Legea 263/2010)?
Sursa: EuroAvocatura.ro
Tabloul Avocatilor din Romania
Tabloul Avocatilor din Republica Moldova
Tabloul Consultantilor Fiscali din Romania
Tabloul Contabililor din Romania
Tabloul Detectivilor Particulari din Romania
Tabloul Evaluatorilor din Romania
Tabloul Executorilor Judecatoresti din Romania
Tabloul Expertilor Judiciari din Romania
Tabloul Mediatorilor din Romania
Tabloul Notarilor Publici din Romania
Tabloul Practicienilor in insolventa din Romania
Tabloul Psihologilor din Romania
Tabloul Traducatorilor Autorizati din Romania
Arhiva Stirilor juridice din anul 2007
Arhiva Monitorului Oficial al Romaniei din anul 1964