EuroAvocatura.ro
din anul 2007, atuul tau de DREPT!
1226
de useri online
Profesionisti
Ştiri Juridice
Articole
Jurisprudenţă
Legislaţie
Dicţionar Juridic
Utile
Contact
Profesionisti
Ştiri Juridice
Articole
Jurisprudenţă
Legislaţie
Dicţionar Juridic
Utile
Contact
Secţiuni site
⇨ MCP Cabinet avocati. Relatii de munca si comerciale. Protectia datelor. GDPR
Articole Juridice
Drept Civil
Contracte Civile si Comerciale
GDPR - Protectia Datelor cu Caracter Personal
Drept Succesoral
Dreptul Familiei
Drept Penal
Dreptul Proprietatii Intelectuale
Drept Comercial
Leasing
Drept Concurential
Insolventa si Falimentul
Dreptul muncii. Contractul de Munca
Medierea
Urmarirea Penala si Judecata in cauzele cu Minori
Drept Fiscal
Divortul. Desfacerea casatoriei
Infractiuni Informatice
CEDO. Justitie Europeana
Afaceri, Crime si Procese celebre
Fonduri Europene
Proceduri si Acte necesare pentru ...
Procedurile de Judecata
Aparitii Editoriale
Scrieri Politice din presa romaneasca
Dreptul mediului
Preceduri so Modele de acte
Drept Constitutional
Intrebari si Raspunsuri Juridice
Noul Cod Penal - Comentarii articole
Noul Cod Civil
Noul Cod de procedura Penala (Comparatii cu vechiul Cod)
Acte de procedura in Noul cod de procedura penala
Articole Juridice »
Jurisprudenta
Drept Civil
Drept Penal
Proprietate Intelectuala
Dreptul Muncii
PIDO/CEDO
Drept Comercial
Transporturi
Drept Comunitar
Drept Fiscal
Contencios Administrativ
Recursuri in Interesul Legii
Decizii ale Curtii Constitutionale in materie Penala
Dreptul Familiei
Citarea si Comunicarea actelor de Procedura
Plangerea impotriva actelor si masurilor procurorului
Spete Drept Succesoral
Spete Contraventii
Decizii de admitere ale CCR
Insolventa si Faliment
Contractul de credit , Leasing si Asigurare
Mediere
Jurisprudenta »
Legislatie
Codurile Esentiale
Legislatie Imobiliara
Legislatie Civila
Legislatie Penala
Legislatie Comerciala
Legislatia Muncii si Asigurarilor sociale
Legislatie Fiscala
Legislatie pentru desfasurarea activitatilor profesionale. Statute
Legislatie Proprietate Intelectuala
Legislatia Domeniul Agricol
Contencios Administrativ
Legislatie Financiar-Bancara
EuroLegislatie
Decizii ale Curtii Constitutionale
Recursuri in interesul legii
Diverse Domenii juridice
Regulamente
Cauze CEDO
Arhiva Monitorul Oficial
Legislatie »
Dictionar Juridic
Drept Bancar
Drept Civil
Drept Comercial
Drept Comunitar
Drept Concurential
Drept Constitutional
Drept Fiscal Financiar
Drept Penal
Drept Succesoral
Dreptul Familiei
Dreptul Muncii
Dreptul Proprietatii Intelectuale
PIDO. CEDO. Justitie Europeana
Procedura de Judecata
Transporturi
Acte Normative
Dictionar Evenimente
Dictionar Personalitati
Diverse Domenii Juridice
Dictionar Juridic »
Prima pagină
»
Legislaţie
»
Legislatie Comerciala
» Legea 178/2000 (Republicata 2011), privind produsele cosmetice
Legea 178/2000 (Republicata 2011), privind produsele cosmetice
Publicat: 19 Feb 2011
53206 citiri
Secţiunea:
Legislatie Comerciala
Legea nr. 178/2000 (Republicata 2011), privind produsele cosmetice
Republicata in Monitorul Oficial, Partea I nr. 120 din 17 februarie 2011
Ca si componenta a structurii organizatorice, totalitate a posturilor care au aceleasi caracteristici principale referitoare la obiective, sarcini, autoritate si responsabilitate.
Activitate desfasurata de organele de urmarire penala
1. Determinare cu aproximatie (sinonim cu estimare) a unei anumite cantitati, in acest sens evaluarea poate reprezenta o anticipare a operatiei de masurare propriu-zisa sau o poate inlocui, atunci cand nu este posibila o masurare suficient de exacta
Din punct de vedere contabil, un document contabil de sinteza care are ca obiective principale completarea si explicarea datelor inscrise in bilant si contul de profit si pierdere
Din punct de vedere contabil, un document contabil de sinteza care are ca obiective principale completarea si explicarea datelor inscrise in bilant si contul de profit si pierdere
Din punct de vedere contabil, un document contabil de sinteza care are ca obiective principale completarea si explicarea datelor inscrise in bilant si contul de profit si pierdere
Din punct de vedere contabil, un document contabil de sinteza care are ca obiective principale completarea si explicarea datelor inscrise in bilant si contul de profit si pierdere
Din punct de vedere contabil, un document contabil de sinteza care are ca obiective principale completarea si explicarea datelor inscrise in bilant si contul de profit si pierdere
Din punct de vedere contabil, un document contabil de sinteza care are ca obiective principale completarea si explicarea datelor inscrise in bilant si contul de profit si pierdere
Din punct de vedere contabil, un document contabil de sinteza care are ca obiective principale completarea si explicarea datelor inscrise in bilant si contul de profit si pierdere
Exceptie de la dispozitiile unui act normativ,
Actul juridic prin care Consiliul National al Audiovizualului acorda dreptul de retransmisie pe teritoriul Rom�niei a unui serviciu de programe care nu se �ncadreaza �n prevederile art. 75 alin. (1) si (2) din Legea audiovizualului 504/2002.
Comisia Europeana este organul executiv al Uniunii Europene. Este o institutie independenta politic de guvernele statelor membre si reprezinta interesele Uniunii in ansamblu. In cadrul orientarilor politice generale stabilite de Consiliul European, pregateste si implementeaza deciziile Consiliului Uniunii Europene si ale Parlamentului European.
1. Din punct de vedere economic, o cantitate dorita dintr-un anumit bun economic, care poate fi cumparata, intr-o perioada determinata, la anumite niveluri ale pretului.
1. Din punct de vedere economic, o cantitate dorita dintr-un anumit bun economic, care poate fi cumparata, intr-o perioada determinata, la anumite niveluri ale pretului.
1. Indicatie pe scrisori, colete, etc., ce contine numele si domiciliul destinatarului.
Latura a activitatii de comert exterior si cooperare internationala, care consta in totalitatea operatiilor de achizitionare,
Modalitate a actului juridic, obligatie, care consta intr-un eveniment viitor si sigur, care suspenda, pana la indeplinirea lui, punerea in executare a actului sau exigibilitatea obligatiei, termen suspensiv,
1. Indicatie pe scrisori, colete, etc., ce contine numele si domiciliul destinatarului.
Orice material scris, imprimat, litografiat, gravat sau ilustrat, care contine elemente de identificare a produsului si care insoteste produsul sau este aderent la ambalajul acestuia
Partea introductive a hotararii judecatoresti, care cuprinde: denumirea instantei; ziua, luna si anul sedintei de judecata, cu mentiunea daca aceasta a fost sau nu publica; numele si prenumele judecatorilor,
Partea introductive a hotararii judecatoresti, care cuprinde: denumirea instantei; ziua, luna si anul sedintei de judecata, cu mentiunea daca aceasta a fost sau nu publica; numele si prenumele judecatorilor,
Reprezinta ansamblul de competente profesionale care permit unei persoane sa desfasoare activitati specifice unei ocupatii sau profesii.
Partea introductive a hotararii judecatoresti, care cuprinde: denumirea instantei; ziua, luna si anul sedintei de judecata, cu mentiunea daca aceasta a fost sau nu publica; numele si prenumele judecatorilor,
Orice angajament asumat de o banca fata de un singur debitor indiferent daca este efectiv sau potential, evidentiat in bilantul contabil
1. Determinare cu aproximatie (sinonim cu estimare) a unei anumite cantitati, in acest sens evaluarea poate reprezenta o anticipare a operatiei de masurare propriu-zisa sau o poate inlocui, atunci cand nu este posibila o masurare suficient de exacta
Unitate productiva din cadrul industriei prelucratoare, indeosebi din industria textila, alimentara, a materialelor de constructii etc.
1. Contract incheiat intre locatar si locator prin care primul inchiriaza un bun,
1. Indicatie pe scrisori, colete, etc., ce contine numele si domiciliul destinatarului.
1. Indicatie pe scrisori, colete, etc., ce contine numele si domiciliul destinatarului.
1. Determinare cu aproximatie (sinonim cu estimare) a unei anumite cantitati, in acest sens evaluarea poate reprezenta o anticipare a operatiei de masurare propriu-zisa sau o poate inlocui, atunci cand nu este posibila o masurare suficient de exacta
Din punct de vedere contabil, un document contabil de sinteza care are ca obiective principale completarea si explicarea datelor inscrise in bilant si contul de profit si pierdere
Reprezinta anularea, suprimarea unei legi sau a unei dispozitii legale si care are ca rezultat scoaterea din vigoare, in total sau in parte, a unui act normativ printr-un alt act normativ de aceeasi valoare juridica sau de o valoare juridica superioara.
Partea introductive a hotararii judecatoresti, care cuprinde: denumirea instantei; ziua, luna si anul sedintei de judecata, cu mentiunea daca aceasta a fost sau nu publica; numele si prenumele judecatorilor,
Partea introductive a hotararii judecatoresti, care cuprinde: denumirea instantei; ziua, luna si anul sedintei de judecata, cu mentiunea daca aceasta a fost sau nu publica; numele si prenumele judecatorilor,
Materiale care invelesc un produs sau un ansamblu de produse in timpul manipularii, transportului,
Materiale care invelesc un produs sau un ansamblu de produse in timpul manipularii, transportului,
(UE). Fondata la 1 ianuarie 1993 prin aplicarea Tratatului de la Maastricht , Uniunea Europeana (UE) preia initiativa constructiei europene de la Comunitatea Economica Europeana (CEE).
1. Indicatie pe scrisori, colete, etc., ce contine numele si domiciliul destinatarului.
Materiale care invelesc un produs sau un ansamblu de produse in timpul manipularii, transportului,
Materiale care invelesc un produs sau un ansamblu de produse in timpul manipularii, transportului,
Data calendaristica a unui inscris sub semnatura privata, care nu poate fi contestata de terti.
Stirea, comunicarea de noutate, plus de cunostinte despre un obiect, o persoana sau un fenomen, prin care receptorul isi inlatura o stare de incertitudine.
Stirea, comunicarea de noutate, plus de cunostinte despre un obiect, o persoana sau un fenomen, prin care receptorul isi inlatura o stare de incertitudine.
Din punct de vedere contabil, un document contabil de sinteza care are ca obiective principale completarea si explicarea datelor inscrise in bilant si contul de profit si pierdere
Materiale care invelesc un produs sau un ansamblu de produse in timpul manipularii, transportului,
Din punct de vedere contabil, un document contabil de sinteza care are ca obiective principale completarea si explicarea datelor inscrise in bilant si contul de profit si pierdere
(4) Derogarea poate fi acordata numai daca:
a) ingredientul se foloseste in mod frecvent si nu poate fi inlocuit de un alt ingredient cu
functie
similara;
b) problema de sanatate umana specifica este fundamentata si nevoia de a recurge la testari pe animale este justificata si sustinuta de un protocol de
cercetare
detaliat, propus ca baza de
evaluare
.
Art. 9. - (1) Este permisa comercializarea produselor cosmetice care contin:
a) substantele prevazute in
anexa
nr. III, Partea a 2-a, la Ordinul ministrului sanatatii nr. 1.448/2005, cu modificarile si completarile ulterioare, in limitele si conditiile impuse, pana la data stabilita in
anexa
mentionata;
b) agentii de colorare prevazuti in
anexa
nr. IV, Partea a 2-a, la Ordinul ministrului sanatatii nr. 1.448/2005, cu modificarile si completarile ulterioare, in limitele si conditiile impuse, pana la data stabilita in
anexa
mentionata;
c) conservantii prevazuti in
anexa
nr. VI, Partea a 2-a, la Ordinul ministrului sanatatii nr. 1.448/2005, cu modificarile si completarile ulterioare, in limitele si conditiile impuse, pana la data stabilita in anexa, cu exceptia cazului in care sunt folosite alte concentratii, pentru scopuri specifice, care reies din prezentarea produsului;
d) filtrele UV prevazute in
anexa
nr. VII, Partea a 2-a, la Ordinul ministrului sanatatii nr. 1.448/2005, cu modificarile si completarile ulterioare, in limitele si conditiile impuse, pana la data stabilita in
anexa
mentionata.
(2) Dupa expirarea datei stabilite potrivit alin. (1), substantele, agentii de colorare, conservantii si filtrele UV trebuie:
a) permisi definitiv; sau
b) interzisi definitiv, prin includerea in cuprinsul anexei nr. II la Ordinul ministrului sanatatii nr. 1.448/2005, cu modificarile si completarile ulterioare; sau
c) mentinuti, pentru perioada prevazuta in Partea a 2-a a anexelor nr. III, IV, VI si VII la Ordinul ministrului sanatatii nr. 1.448/2005, cu modificarile si completarile ulterioare; sau
d) eliminati, prin abrogarea pozitiilor respective din anexele la Ordinul ministrului sanatatii nr. 1.448/2005, cu modificarile si completarile ulterioare, pe baza informatiilor stiintifice disponibile sau pentru ca nu mai sunt folositi.
Art. 10. - (1) Prin
derogare
de la prevederile art. 7, Ministerul Sanatatii poate autoriza folosirea pe teritoriul Romaniei a substantelor care nu sunt prevazute in lista de substante permise pentru anumite produse cosmetice, in urmatoarele conditii:
a) autorizarea trebuie sa se limiteze la o perioada maxima de 3 ani;
b) sa se efectueze o verificare oficiala a produselor cosmetice care contin substanta sau amestecul a carui utilizare a fost autorizata;
c) produsul cosmetic astfel fabricat trebuie sa poarte o indicatie distincta, care va fi precizata in
autorizatie
.
(2) Ministerul Sanatatii trebuie sa informeze
Comisia Europeana si
statele membre despre decizia de autorizare luata conform alin. (1), in decurs de doua luni de la data intrarii in vigoare a autorizatiei.
(3) Inainte de expirarea termenului de 3 ani, prevazut la alin. (1) lit. a), Ministerul Sanatatii poate inainta Comisiei Europene o
cerere
pentru includerea pe lista substantelor permise a substantei care a primit autorizarea nationala, conform alin. (1). Concomitent, va comunica documentatia pe care se intemeiaza aceasta
cerere
si va indica utilizarile carora le este destinata substanta.
Art. 11. - Producatorul sau reprezentantul sau autorizat ori beneficiarul fabricarii produsului cosmetic sau persoana responsabila pentru punerea produselor cosmetice pe piata Uniunii Europene va notifica autoritatii competente a statului membru unde s-a fabricat produsul sau unde acesta a fost importat pentru prima data
adresa
locului de fabricatie ori a primului
import
in cadrul comunitatii, inainte de introducerea pe piata a acestora.
Art. 12. - (1) Notificarea este unica pe teritoriul Uniunii Europene.
(2) Notificarea devine efectiva din momentul transmiterii datelor.
(3) Orice modificare a informatiilor transmise Ministerului Sanatatii este adusa la cunostinta acestuia in
termen
de 30 de zile de la data aparitiei modificarii.
(4) In conformitate cu prevederile art. 11, Ministerul Sanatatii reprezinta autoritatea competenta in Romania pentru notificarea produselor cosmetice.
Art. 13. - (1) In scopul exercitarii controlului de catre autoritatile competente producatorul, reprezentantul sau autorizat, beneficiarul fabricarii produsului cosmetic sau persoana responsabila pentru punerea pe piata a unui produs cosmetic importat trebuie sa detina la
adresa
specificata pe
eticheta
urmatoarele date:
a) compozitia calitativa si cantitativa a produsului; informatiile privind compozitia parfumata si parfumurile sunt limitate la numele si la numarul de cod ale compozitiei, precum si la identitatea furnizorului;
b) specificatiile fizico-chimice si microbiologice pentru materiile prime si produsul finit si criteriile de control de puritate si microbiologie pentru produsul cosmetic;
c) metoda de fabricatie conform regulilor de buna
practica
de fabricatie prevazute in Ordinul ministrului industriei si resurselor nr. 308/2001 pentru aprobarea Ghidului privind principiile de buna
practica
de fabricatie pentru produsele cosmetice sau in reglementarile altor state membre; prevederile ordinului mentionat sunt aplicabile produselor cosmetice fabricate in Romania sau importate din tari terte, care sunt introduse pentru prima data pe piata comunitara prin Romania;
d) numele persoanei responsabile cu fabricarea sau importul pentru prima data al unui produs cosmetic in Uniunea Europeana; persoana responsabila trebuie sa posede un nivel adecvat de
calificare profesionala
sau experienta, in conformitate cu legislatia si
practica
statului membru al Uniunii Europene unde sunt fabricate ori unde sunt pentru prima data importate produsele cosmetice;
e) evaluarea sigurantei pentru sanatatea umana a produsului cosmetic finit. Pentru aceasta, producatorul va tine seama de profilul toxicologic general al ingredientelor folosite, de structura lor chimica si de nivelul de expunere, in special de caracteristicile de
expunere
specifice zonei in care produsul va fi aplicat sau de populatia careia ii este destinat; pentru produsele destinate copiilor sub 3 ani, precum si pentru cele destinate exclusiv igienei intime externe trebuie sa existe o
evaluare
specifica a securitatii pentru sanatatea umana. In cazul in care produsul se
fabrica
in diferite localitati pe teritoriul Romaniei sau al celorlalte state membre ale Uniunii Europene, producatorul poate sa aleaga o singura
locatie
(loc), unde informatiile privind produsul sunt disponibile. In acest sens, la solicitarea autoritatilor competente pentru monitorizarea produsului sau a altor autoritati cu atributii de control, producatorul este obligat sa precizeze
adresa
la care informatiile sunt rapid accesibile;
f) numele si
adresa
persoanelor calificate responsabile care au evaluat produsul din punctul de vedere al sigurantei pentru sanatatea umana; persoanele responsabile pentru
evaluare
trebuie sa aiba diploma de studii superioare in specialitatile: farmacie, toxicologie, dermatologie, medicina sau o specialitate similara, asa cum este definita in cuprinsul Legii nr. 200/2004 privind recunoasterea diplomelor si calificarilor profesionale pentru profesiile reglementate din Romania, cu modificarile si completarile ulterioare;
g) datele existente cu privire la efectele nedorite pentru sanatatea umana, provocate de produsele cosmetice ca urmare a utilizarii;
h) dovada privind efectul declarat al produsului cosmetic, in cazul in care natura acestuia o justifica;
i) informatii privind orice testari pe animale, efectuate de producator, agentii sau furnizorii sai, legate de dezvoltarea produsului sau de evaluarea sigurantei produsului cosmetic ori a ingredientelor sale, inclusiv orice testare pe animale, efectuata in scopul respectarii unor reglementari nationale din tarile care nu sunt membre ale Uniunii Europene.
(2) Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorilor este autoritatea competenta in Romania pentru verificarea datelor prevazute la alin. (1).
(3) Fara a se aduce prejudicii protejarii secretului comercial si proprietatii intelectuale, producatorul, reprezentantul sau autorizat, beneficiarul fabricarii produsului cosmetic sau persoana responsabila cu introducerea pe piata a unui produs cosmetic importat va asigura ca informatia prevazuta la alin. (1) lit. a) si g) sa fie accesibila publicului in orice format, inclusiv electronic. Informatiile referitoare la compozitia cantitativa prevazuta la alin. (1) lit. a) vor fi limitate la substantele care indeplinesc criteriile pentru oricare dintre urmatoarele clase sau categorii de pericol prevazute in
anexa
nr. I la Regulamentul (CE) nr. 1.272/2008 al Parlamentului European si al Consiliului din 16 decembrie 2008 privind clasificarea, etichetarea si ambalarea substantelor si a amestecurilor, de modificare si de
abrogare
a directivelor 67/548/CEE si 1999/45/CE, precum si de modificare a Regulamentului (CE) nr. 1.907/2006:
a) clasele de pericol 2.1-2.4, 2.6 si 2.7, 2.8 tipurile A si B, 2.9, 2.10, 2.12, 2.13 categoriile 1 si 2, 2.14 categoriile 1 si 2, 2.15 tipurile A-F;
b) clasele de pericol 3.1-3.6, 3.7 - efecte adverse asupra functiei sexuale si a fertilitatii sau asupra dezvoltarii, 3.8 - alte efecte decat efectele narcotice, 3.9 si 3.10;
c) clasa de pericol 4.1;
d) clasa de pericol 5.1.
(4) Evaluarea sigurantei pentru sanatatea umana, asa cum este prevazuta la alin. (1) lit. e), va fi efectuata in conformitate cu principiile de buna
practica
de laborator prevazute de Hotararea Guvernului nr. 63/2002 privind aprobarea Principiilor de buna
practica
de laborator, precum si inspectia si verificarea respectarii acestora in cazul testarilor efectuate asupra substantelor chimice, cu modificarile si completarile ulterioare.
Art. 14. - Datele prevazute la art. 13 vor fi prezentate in mod obligatoriu in limba romana, fara a exclude prezentarea si intr-o limba acceptata de autoritatile competente.
Art. 15. - In urma efectuarii actiunii de verificare intreprinse de reprezentantii imputerniciti ai organelor de control abilitate, producatorul, reprezentantul sau autorizat, beneficiarul fabricarii produsului cosmetic sau persoana responsabila pentru punerea pe piata a unui produs cosmetic importat, dupa caz, este obligat sa asigure accesul acestora la datele prevazute la art. 13, in cel mult 72 de ore de la solicitare.
Art. 16. - (1) Produsele cosmetice pot fi puse pe piata numai daca pe recipient si pe
ambalaj
informatiile urmatoare sunt inscriptionate vizibil, lizibil si cu caractere care nu se sterg usor; in ceea ce priveste informatiile prevazute la lit. i), acestea pot fi inscriptionate doar pe
ambalaj
. Se vor indica urmatoarele date:
a) numele sau denumirea producatorului ori a persoanei responsabile cu introducerea pe piata stabilite in
Uniunea Europeana
sau abrevierea, daca aceasta permite identificarea persoanelor respective;
b) sediul sau
adresa
din statul membru al Uniunii Europene a producatorului sau a persoanei responsabile pentru introducerea pe piata, in Uniunea Europeana, a unui produs cosmetic importat ori abrevierea sa, atat timp cat acesta este posibil de identificat;
c) tara de origine pentru produsele fabricate in afara Uniunii Europene;
d) continutul nominal in momentul ambalarii produsului, indicat in greutate sau in volum, exceptand ambalajele ce contin mai putin de 5 grame sau mai putin de 5 mililitri, esantioanele gratuite si dozele unice. In ceea ce priveste ambalajele in care se comercializeaza produse intr-un ansamblu de bucati si pentru care indicarea greutatii sau a volumului nu este semnificativa, continutul poate sa nu fie indicat, dar se va mentiona pe
ambalaj
numarul de bucati; aceasta mentiune nu este necesara atunci cand numarul de piese este usor de determinat din exterior sau daca produsul este comercializat in mod uzual ca unitate;
e) data de minima durabilitate indicata prin sintagma "A se folosi preferabil inainte de ...", urmata de data sau de indicarea locului de pe
ambalaj
unde se afla inscriptionata aceasta
data
. Data trebuie clar mentionata, indicandu-se, in ordine si cu cifre arabe, fie luna si anul, fie ziua, luna si anul. Daca este necesar, aceasta
informatie
va fi suplimentata de o indicare a conditiilor care trebuie indeplinite pentru a se garanta durabilitatea afirmata. Indicarea datei de durabilitate nu este obligatorie pentru produsele cosmetice a caror durabilitate minima depaseste 30 de luni. Pentru acestea mentiunile se completeaza cu indicarea perioadei, dupa deschiderea produsului cosmetic, in care poate fi folosit in siguranta de catre consumatori. Aceasta
informatie
va fi redata prin simbolul prevazut in
anexa
nr. 2, urmat de perioada de utilizare exprimata in luni si/sau ani;
f) precautiile speciale la utilizare, in special cele referitoare la ingredientele mentionate in coloana "Conditiile utilizarii si precautii care trebuie sa fie mentionate pe eticheta" din anexele nr. III, IV, VI si VII la Ordinul ministrului sanatatii nr. 1.448/2005, cu modificarile si completarile ulterioare, si care trebuie inscriptionate pe
ambalaj
si pe recipient, precum si informatiile speciale de avertizare pentru produsele cosmetice de uz profesional, in special cele pentru coafura. In cazul in care acest lucru nu este posibil din motive practice, va fi alaturat un prospect, o eticheta, o banderola ori un fluturas care va contine informatiile necesare consumatorilor, fie abreviat, fie prin utilizarea simbolului prevazut in
anexa
nr. 3, care trebuie sa figureze pe recipient si pe ambalaj;
Inapoi
1
2
3
4
Inainte
Afişează
Legea 178/2000 (Republicata 2011), privind produsele cosmetice
pe o singură pagină
Citeşte mai multe despre:
Noutati legislative 2011
Monitorul Oficial 2011
Legea 178/2000
Cosmetice
Produse cosmetice
Consultă un avocat online
Formular contact online
.
MCP Cabinet avocati
- Specializati in litigii de munca, comerciale, civile si de natura administrativa.
Articole Juridice
Ce acte normative va abroga Noua lege a pensiilor (Legea 263/2010)?
Sursa: EuroAvocatura.ro
Tabloul Avocatilor din Romania
Tabloul Avocatilor din Republica Moldova
Tabloul Consultantilor Fiscali din Romania
Tabloul Contabililor din Romania
Tabloul Detectivilor Particulari din Romania
Tabloul Evaluatorilor din Romania
Tabloul Executorilor Judecatoresti din Romania
Tabloul Expertilor Judiciari din Romania
Tabloul Mediatorilor din Romania
Tabloul Notarilor Publici din Romania
Tabloul Practicienilor in insolventa din Romania
Tabloul Psihologilor din Romania
Tabloul Traducatorilor Autorizati din Romania
Arhiva Stirilor juridice din anul 2007
Arhiva Monitorului Oficial al Romaniei din anul 1964