din anul 2007, atuul tau de DREPT!
5622 de useri online



Prima pagină » Legislaţie » Legislatie Fiscala » Legea 500/2002 privind finantele publice, actualizata 2024

Legea 500/2002 privind finantele publice, actualizata 2024

  Publicat: 16 Dec 2023       9580 citiri        Secţiunea: Legislatie Fiscala  


Legea 500/2002 privind finantele publice

Actualizata prin Legea 262/2023 privind aprobarea Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 4/2022 pentru completarea art. 52 din Legea nr. 500/2002 privind finantele publice

Consum de resurse (mijloace de productie, forta de munca, mijloace banesti) pentru satisfacerea unor necesitati de productie sau individuale.
1. Din punctul de vedere al drepului civil, dreptul de dispozitie este alcatuit din dreptul de dispozitie materiala si dreptul de dispizitie juridica.
Ca si componenta a structurii organizatorice, totalitate a posturilor care au aceleasi caracteristici principale referitoare la obiective, sarcini, autoritate si responsabilitate.
Primirea unei sume de bani de la o persoana fizica sau juridica in numerar
Ca si componenta a structurii organizatorice, totalitate a posturilor care au aceleasi caracteristici principale referitoare la obiective, sarcini, autoritate si responsabilitate.
Pretul la care se vand si se cumpara hartiile de valoare si valuta straina.
Ca si componenta a structurii organizatorice, totalitate a posturilor care au aceleasi caracteristici principale referitoare la obiective, sarcini, autoritate si responsabilitate.
Exceptie de la dispozitiile unui act normativ,
Pretul la care se vand si se cumpara hartiile de valoare si valuta straina.
In contabilitate, ca parte a capitalurilor proprii din cadrul pasivului bilantier, sunt constituite prin modalitati precis explicitate si pentru un scop precizat.
Socoteala scrisa sub forma de balanta cu doua parti (debit si credit) care reflecta valoric si uneori in unitati naturale, in ordine cronologica si sistematica,
Socoteala scrisa sub forma de balanta cu doua parti (debit si credit) care reflecta valoric si uneori in unitati naturale, in ordine cronologica si sistematica,
Plata efectuata din eroare de catre o persoana pentru o datorie inexistenta sau de care nu era tinuta sa raspunda, avand ca urmare obligatia beneficiarului de a restitui cee ce a primit in mod necuvenit.
Ansamblul atributiilor stabilite de lege, care confera autoritatilor si institutiilor administratiei publice drepturi si obligatii de a desfasura,
Plata efectuata din eroare de catre o persoana pentru o datorie inexistenta sau de care nu era tinuta sa raspunda, avand ca urmare obligatia beneficiarului de a restitui cee ce a primit in mod necuvenit.
Consum de resurse (mijloace de productie, forta de munca, mijloace banesti) pentru satisfacerea unor necesitati de productie sau individuale.
Suma de bani acordata cu anticipatie de catre o persoana pentru procurarea unui bun, executarea unei lucrari sau pentru prestarea unui serviciu.
In contabilitate, ca parte a capitalurilor proprii din cadrul pasivului bilantier, sunt constituite prin modalitati precis explicitate si pentru un scop precizat.
Exceptie de la dispozitiile unui act normativ,
Suma de bani acordata cu anticipatie de catre o persoana pentru procurarea unui bun, executarea unei lucrari sau pentru prestarea unui serviciu.
Activitate desfasurata de organele de urmarire penala
Suma de bani acordata cu anticipatie de catre o persoana pentru procurarea unui bun, executarea unei lucrari sau pentru prestarea unui serviciu.
Activitate desfasurata de organele de urmarire penala
Legea 8 din 1996. Prin difuzare, in sensul legii 8/1996, se intelege distribuirea catre public a originalului ori a copiilor unei opere, prin vanzare, inchiriere, imprumut sau prin orice alt mod de transmitere cu titlu oneros sau cu titlu gratuit.
Suma de bani acordata cu anticipatie de catre o persoana pentru procurarea unui bun, executarea unei lucrari sau pentru prestarea unui serviciu.
Act adoptat de organele de stat,
Consum de resurse (mijloace de productie, forta de munca, mijloace banesti) pentru satisfacerea unor necesitati de productie sau individuale.
Legea 8 din 1996. Prin difuzare, in sensul legii 8/1996, se intelege distribuirea catre public a originalului ori a copiilor unei opere, prin vanzare, inchiriere, imprumut sau prin orice alt mod de transmitere cu titlu oneros sau cu titlu gratuit.
(UE). Fondata la 1 ianuarie 1993 prin aplicarea Tratatului de la Maastricht , Uniunea Europeana (UE) preia initiativa constructiei europene de la Comunitatea Economica Europeana (CEE).
Act adoptat de organele de stat,
Consum de resurse (mijloace de productie, forta de munca, mijloace banesti) pentru satisfacerea unor necesitati de productie sau individuale.
Credit deschis de un bancher si garantat printr-un drept de gaj asupra marfurilor sau titlurilor (valorilor mobiliare) apartinand clientului.
Lucruri utile omului, cu valoare economica si susceptibile de apropiere.
Structura functionala care actioneaza in regim de putere publica si/sau presteaza servicii publice si care este finantata din venituri bugetare si/sau din venituri proprii, in conditiile legii finantelor publice.
Structura functionala care actioneaza in regim de putere publica si/sau presteaza servicii publice si care este finantata din venituri bugetare si/sau din venituri proprii, in conditiile legii finantelor publice.
Lucruri utile omului, cu valoare economica si susceptibile de apropiere.
Suma de bani acordata cu anticipatie de catre o persoana pentru procurarea unui bun, executarea unei lucrari sau pentru prestarea unui serviciu.
Lucruri utile omului, cu valoare economica si susceptibile de apropiere.
Suma de bani acordata cu anticipatie de catre o persoana pentru procurarea unui bun, executarea unei lucrari sau pentru prestarea unui serviciu.
Ansamblu de conditii si elemente naturale qle Terrei: aerul, apa, solul si subsolul, toate straturile atmosferice, toate materiile organice si anorganice, precum si fiintele vii, sistemele naturale �n interactiune cuprinzand elementele enumerate anterior, inclusiv valorile materiale si spirituale.
Lucruri utile omului, cu valoare economica si susceptibile de apropiere.
Ansamblu de conditii si elemente naturale qle Terrei: aerul, apa, solul si subsolul, toate straturile atmosferice, toate materiile organice si anorganice, precum si fiintele vii, sistemele naturale �n interactiune cuprinzand elementele enumerate anterior, inclusiv valorile materiale si spirituale.
Act adoptat de organele de stat,
Suma de bani acordata cu anticipatie de catre o persoana pentru procurarea unui bun, executarea unei lucrari sau pentru prestarea unui serviciu.
Lucruri utile omului, cu valoare economica si susceptibile de apropiere.
Este acel raport juridic in continutul caruia intra dreptul subiectului activ, denumit creditor, de a cere subiectului pasiv, denumit debitor, sa dea, sa faca sau sa nu faca ceva, sub sanctiunea constrangerii de stat in cazul neexecutarii de buna voie.
Desfiintarea retroactiva a unui act juridic.
Notiunea Stat de drept este, in general, utilizata pentru a sublinia diferentele existente intre regimurile democratice si regimurile autoritare (dictatoriale).
(Audit) Operatiunea de examinare profesionista a documentelor financiare ale unei companii cu scopul de a stabili daca inregistrarile si rapoartele ei sunt valide si daca informatiile au fost inregistrate in contabilitate si prezentate in rapoartele financiare in mod legal si corect.
Din punct de vedere contabil, totalul lichiditatilor monetare curente (piese monetare, bilete de banca nationale si traine)
Este acel raport juridic in continutul caruia intra dreptul subiectului activ, denumit creditor, de a cere subiectului pasiv, denumit debitor, sa dea, sa faca sau sa nu faca ceva, sub sanctiunea constrangerii de stat in cazul neexecutarii de buna voie.
Conturi constituite din bilant, contul de pierdere si profit si anexa (care sunt anexate raportului de gestiune ale unei societati pe actiuni).

c) ordonatorii secundari de credite, pentru bugetele proprii si pentru bugetele ordonatorilor tertiari de credite bugetare.

Art. 49: Deschiderea de credite bugetare

(1) Creditele bugetare aprobate prin bugetul de stat, bugetul asigurarilor sociale de stat si bugetele fondurilor speciale pot fi folosite, la cererea ordonatorilor principali de credite, numai dupa deschiderea de credite, repartizarea creditelor bugetare si/sau alimentarea cu fonduri a conturilor deschise pe seama acestora.

(11) Creditele bugetare aprobate prin bugetul activitatilor finantate integral din venituri proprii, bugetul Trezoreriei Statului, precum si bugetul institutiilor publice finantate integral sau partial din venituri proprii vor fi utilizate in conditiile prezentului articol, potrivit procedurilor si calendarului aprobat prin ordin al ministrului finantelor publice.

(2) Aprobarea deschiderii de credite se face in limita creditelor bugetare si potrivit destinatiilor aprobate pe capitole, subcapitole, titluri de cheltuieli sau alte subdiviziuni ale clasificatiei bugetare, dupa caz, in raport cu gradul de folosire a fondurilor puse la dispozitie anterior, cu respectarea dispozitiilor legale care reglementeaza efectuarea cheltuielilor respective, precum si in functie de gradul de incasare a veniturilor bugetare si de posibilitatile de finantare a deficitului bugetar.

(3) Deschiderile de credite pentru transferurile catre bugetele locale, in cadrul limitelor prevazute in bugetul de stat, se efectueaza de Ministerul Finantelor Publice prin directiile generale ale finantelor publice, la cererea ordonatorilor principali de credite ai bugetelor locale si in functie de necesitatile executiei bugetare, cu respectarea destinatiei.

(4) in vederea mentinerii echilibrului bugetar Guvernul poate aproba lunar, pana la finele lunii in curs pentru luna urmatoare, limite lunare de cheltuieli, in functie de estimarea incasarii veniturilor bugetare, in cadrul carora ordonatorii principali de credite deschid si repartizeaza credite bugetare pentru bugetul propriu si pentru institutiile publice subordonate.

*) Prin derogare de la prevederile art. 49 alin. (4) din Legea nr. 500/2002, cu modificarile si completarile ulterioare, in anul 2019, incepand cu luna urmatoare intrarii in vigoarea a legii bugetului de stat pe anul 2019, ministrul finantelor publice poate aproba lunar, pana la finele lunii in curs pentru luna urmatoare, limite lunare de credite bugetare, pentru ordonatorii principali de credite finantati integral de la bugetul de stat, in cadrul carora ordonatorii principali de credite deschid si repartizeaza credite bugetare pentru bugetul propriu si pentru institutiile publice subordonate. In vederea mentinerii echilibrului bugetar, in anul 2019, incepand cu luna urmatoare intrarii in vigoarea a legii bugetului de stat pe anul 2019, ministrul finantelor publice poate aproba limite lunare pentru creditele de angajament, pentru ordonatorii principali de credite finantati integral de la bugetul de stat, in cadrul carora pot fi incheiate angajamente legale pe tot parcursul anului 2019 pentru bugetul propriu si pentru institutiile publice subordonate. Se autorizeaza ministrul finantelor publice sa aprobe modificarea limitelor unor ordonatori principali de credite stabilite potrivit alin. (1) si (2) in cazuri deosebite si pe baza fundamentarilor justificate, precum si ca urmare a utilizarii, in conditiile legii, a fondurilor la dispozitia Guvernului.

(5) Ordonatorii principali de credite pot dispune retragerea creditelor bugetare deschise si neutilizate din conturile proprii sau ale institutiilor subordonate numai in cazuri temeinic justificate, cu avizul Ministerului Finantelor Publice, anterior datei de 25 a fiecarei luni.

Art. 50: Transferurile intre ordonatorii principali de credite

In situatiile in care, in timpul exercitiului bugetar, pe baza dispozitiilor legale, au loc treceri de unitati, actiuni sau sarcini de la un ordonator principal de credite la altul sau in cadrul aceluiasi ordonator principal de credite, Ministerul Finantelor Publice este autorizat sa introduca modificarile corespunzatoare in bugetele acestora si in structura bugetului de stat, inclusiv in executia bugetara, fara afectarea echilibrului bugetar si a Fondului de rezerva bugetara la dispozitia Guvernului.

Art. 51: Fondurile externe nerambursabile

(1) Creditele bugetare aferente fondurilor externe nerambursabile au caracter previzional si se deruleaza conform acordurilor incheiate cu partenerii externi.

(2) Fondurile externe nerambursabile vor fi acumulate intr-un cont distinct si vor fi cheltuite numai in limita disponibilitatilor existente in acest cont si in scopul in care au fost acordate.

Art. 52: Executia bugetara

(1) In procesul executiei bugetare, cheltuielile bugetare parcurg urmatoarele faze: angajare, lichidare, ordonantare, plata .

(2) Executia bugetara se bazeaza pe principiul separarii atributiilor persoanelor care au calitatea de ordonator de credite de atributiile persoanelor care au calitatea de conducator al compartimentului financiar-contabil.

(3) Operatiunile specifice angajarii, lichidarii si ordonantarii cheltuielilor sunt in competenta ordonatorilor de credite si se efectueaza pe baza avizelor compartimentelor de specialitate ale institutiei publice.

(4) Plata cheltuielilor se efectueaza de conducatorul compartimentului financiar-contabil/persoana responsabila cu efectuarea platii in baza ordonantarii acestora, in limita creditelor bugetare aprobate si a fondurilor disponibile cu aceasta destinatie.

(5) Instrumentele de plata trebuie sa fie insotite la ordonatorul de credite de ordonantarea la plata, la care se anexeaza documentele privind receptia cantitativa si calitativa a bunurilor/serviciilor/lucrarilor, dupa caz, in conformitate cu prevederile din angajamentele legale incheiate, care certifica sumele de plata .

(6) Efectuarea platilor, in limita creditelor bugetare aprobate, se face numai pe baza de acte justificative, intocmite in conformitate cu dispozitiile legale, si numai dupa ce acestea au fost lichidate si ordonantate potrivit prevederilor art. 24 si 25, dupa caz.

(7) Plata cheltuielilor la institutiile publice la care compartimentul financiar-contabil are un numar de personal mai mic de 5 persoane se realizeaza de catre ordonatorul de credite si de persoana imputernicita cu atributii financiar-contabile,

(8) Guvernul poate stabili, prin hotarare, actiunile si categoriile de cheltuieli pentru care se pot efectua plati in avans de pana la 30% din fondurile publice, criteriile, procedurile, precum si limitele care se vor folosi in acest scop.

*) Prin derogare de la prevederile art. 52 alin. (8) din Legea nr. 500/2002, cu modificarile si completarile ulterioare, si de la prevederile art. 54 alin. (8) din Legea nr. 273/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, pentru proiecte culturale, spectacole si concerte, ordonatorii de credite pot efectua plati in avans de pana la 50%.

(9) Prin exceptie de la prevederile alin. (8) , pentru proiectele de cercetare stiintifica obtinute prin competitii nationale se pot efectua plati in avans de maximum 90%, din fonduri publice, la inceputul fiecarei etape de cercetare.

(91) Prin exceptie de la prevederile alin. (8) , pentru finantarea activitatilor specifice de producere si difuzare a emisiunilor radiofonice si de televiziune in strainatate, in limba romana, precum si pentru amenajarea spatiilor de productie si emisie ale posturilor de radio si televiziune din strainatate controlate de Societatea Romana de Radiodifuziune, respectiv de Societatea Romana de Televiziune, se pot efectua plati in avans de pana la 100% din fonduri publice. Prin hotarare a Guvernului se stabilesc categoriile de cheltuieli pentru care se efectueaza plati in avans, procedurile, precum si limitele care se folosesc in acest scop.

(92) Prin exceptie de la prevederile alin. (8) , Societatea Romana de Radiodifuziune si Societatea Romana de Televiziune pot efectua plati in avans, de pana la 100% din fonduri publice, conform contractelor incheiate, pentru finantarea activitatilor specifice privind achizitia drepturilor de difuzare a evenimentelor, actiunilor si concursurilor sportive sau artistice internationale, precum si plata cotizatiilor la Uniunea Europeana de Radio si Televiziune si la alte organisme si organizatii internationale la care Societatea Romana de Radiodifuziune si Societatea Romana de Televiziune sunt parte si/sau membru. Prin hotarare a Guvernului se stabilesc categoriile de cheltuieli pentru care se efectueaza plati in avans .

(10) Sumele reprezentand plati in avans, efectuate potrivit alin. (8) si (9) si nejustificate prin bunuri livrate, lucrari executate si servicii prestate pana la sfarsitul anului, in conditiile prevederilor contractuale, vor fi recuperate de catre institutia publica ce a acordat avansurile si se vor restitui bugetului din care au fost avansate. In cazul nelivrarii bunurilor, neefectuarii lucrarilor si serviciilor angajate pentru care s-au platit avansuri, recuperarea sumelor de catre institutia publica se face cu perceperea de dobanzi si penalitati de intarziere sau majorari de intarziere, dupa caz, aplicabile pentru veniturile bugetare, calculate pentru perioada de cand s-au acordat si pana s-au recuperat.

(102) Sumele reprezentand plati in avans, prevazute la alin. (92) , pot fi justificate prin bunuri livrate, lucrari executate si/sau servicii prestate pana la finalizarea evenimentelor, actiunilor, concursurilor sportive si/sau artistice internationale ce fac obiectul contractelor.

(11) Prin exceptie de la prevederile alin. (10) :

a) partea aferenta cheltuielilor eligibile din sumele reprezentand plati in avans pentru implementarea asistentei financiare nerambursabile postaderare, altele decat cele prevazute la lit. b) , poate fi justificata prin bunuri livrate, lucrari executate si servicii prestate pana la termenul stabilit conform contractelor incheiate, cu respectarea eventualelor prevederi specifice din memorandumuri/acorduri/contracte/decizii/ordine de finantare;

b) sumele reprezentand plati in avans pentru implementarea proiectelor si actiunilor finantate in cadrul Programului operational sectorial Transport si a unor proiecte si actiuni finantate in cadrul Programului operational sectorial Mediu pot fi justificate prin bunuri livrate, lucrari executate si servicii prestate pana la termenul stabilit conform contractelor incheiate, cu respectarea eventualelor prevederi specifice din contracte/decizii/ordine de finantare si, dupa caz, memorandumuri/acorduri de imprumut;

c) proiectele si actiunile finantate in cadrul Programului operational sectorial Mediu pentru care se aplica prevederile lit. b) , precum si conditiile de aplicare se stabilesc prin hotarare a Guvernului.

(12) In cazurile prevazute la alin. (11) , sumele reprezentand plati in avans si nejustificate prin bunuri livrate, lucrari executate si servicii prestate pana la termenul stabilit in conditiile prevederilor contractuale vor fi recuperate de catre institutiile publice care au acordat avansurile si se vor restitui bugetului din care au fost avansate, cu perceperea de dobanzi si penalitati de intarziere sau majorari de intarziere, dupa caz, aplicabile pentru veniturile bugetare, calculate pentru perioada cuprinsa intre data acordarii avansului si data recuperarii sumelor restante.

Art. 53: Plata salariilor in sistemul bugetar

(1) Salariile in sistemul bugetar se platesc o data pe luna, in perioada 5-15 a fiecarei luni, pentru luna precedenta.

(2) Esalonarea platilor pe zile, pentru ordonatorii principali de credite si institutiile publice din subordine, se face prin ordin al ministrului finantelor publice.

(3) - Art. 53, alin. (3) din capitolul III, sectiunea 4 a fost abrogat la 21-oct-2013 de Art. I, punctul 67. din Legea 270/2013.

Art. 54: Regimul creditelor bugetare neutilizate de ordonatorii de credite

(1) Ordonatorii principali de credite au obligatia de a analiza lunar necesitatea mentinerii unor credite bugetare pentru care, in baza unor dispozitii legale sau a altor cauze, sarcinile au fost desfiintate sau amanate, si de a propune Ministerului Finantelor Publice anularea creditelor respective.

(2) Pentru ultima luna a anului bugetar termenul limita pentru transmiterea propunerilor ordonatorilor principali de credite, prevazute la alin. (1) , este 10 decembrie.

(3) Cu creditele bugetare anulate la ordonatorii principali de credite, finantati din bugetul de stat in conditiile alin. (1) , se majoreaza Fondul de rezerva bugetara la dispozitia Guvernului prevazut in bugetul de stat .

Art. 55: Monitorizarea periodica exercitata de Ministerul Finantelor Publice

Ministerul Finantelor Publice solicita ordonatorilor principali de credite, atat in cursul anului, cat si cu ocazia incheierii executiei bugetare, rapoarte de audit intern prevazute in actele normative in vigoare, precum si alte rapoarte periodice privind utilizarea fondurilor publice, care se publica pe site-ul ordonatorilor principali de credite.

Art. 56: Contul general anual de executie

(1) Pe baza situatiilor financiare prezentate de ordonatorii principali de credite, a conturilor privind executia de casa a bugetului de stat, bugetului asigurarilor sociale de stat si a bugetelor fondurilor speciale, prezentate de organele care, potrivit legii, au aceasta sarcina, si in urma verificarii si analizarii acestora, Ministerul Finantelor Publice elaboreaza contul general anual de executie a bugetului de stat si, respectiv, contul de executie a bugetului asigurarilor sociale de stat, care au ca anexe conturile anuale de executie a bugetelor fondurilor speciale si bugetele ordonatorilor principali de credite, inclusiv anexele la acestea, pe care le prezinta Guvernului.

(2) Ordonatorii principali de credite au obligatia sa intocmeasca si sa anexeze la situatiile financiare anuale rapoarte anuale de performanta, in care sa prezinte, pe fiecare program, obiectivele, rezultatele preconizate si cele obtinute, indicatorii si costurile asociate.

(3) Contul general anual de executie a bugetului de stat, bugetului asigurarilor sociale de stat, precum si conturile anuale de executie a bugetelor fondurilor speciale se intocmesc in structura bugetelor aprobate si au ca anexe conturile anuale de executie a bugetelor ordonatorilor principali de credite, inclusiv anexele acestora.

*) Potrivit prevederilor art. 56 alin. (3) din Legea nr. 500/2002 privind finantele publice, Ordonantei Guvernului nr. 45/2003 privind finantele publice locale, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 108/2004, intocmirea si raportarea conturilor anuale de executie a bugetului de stat, bugetului asigurarilor sociale de stat, bugetelor locale si bugetelor fondurilor speciale se fac pe structura bugetelor aprobate in baza prevederilor Legii bugetului de stat pe anul 2004 nr. 507/2003, cu modificarile si completarile ulterioare, ale Legii bugetului asigurarilor sociale de stat pe anul 2004 nr. 519/2003, cu modificarile si completarile ulterioare, si ale hotararilor consiliilor locale si judetene din anul 2004, cu respectarea precizarilor din subsolul formularelor privind "raportarea anuala".

(4) Guvernul analizeaza si prezinta spre adoptare Parlamentului contul general anual de executie a bugetului de stat, a bugetului asigurarilor sociale de stat si celelalte conturi anuale de executie, pana la data de 1 iulie a anului urmator celui de executie.





Afişează Legea 500/2002 privind finantele publice, actualizata 2024 pe o singură pagină



Citeşte mai multe despre:    Legea 500/2002    Legea 500/2002 actualizata    Legea 500/2002 actualizata 2024

Consultă un avocat online
MCP Cabinet avocati - Specializati in litigii de munca, comerciale, civile si de natura administrativa.

Jurisprudenţă

Detasarea unui salariat fara acordul acestuia
Pronuntaţă de: Curtea de Apel Bacau � Sectia I Civila- Decizia civila nr. 470 din 12 iunie 2019

Perioada serviciului de permanenta al procurorilor fara prestarea activitatii nu constituie timp de lucru
Pronuntaţă de: Tribunalul Valcea - Sentinta Civila nr. 867 din 24.09.2020.

Functionari publici. Plata sumelor reprezentand contravaloarea tichetelor de masa
Pronuntaţă de: Curtea de Apel Targu Mures, Sectia Comerciala, de contencios administrativ si fiscal, decizia nr. 580/R din 26.05.2009

Anulare procedura de atribuire a contractului de achizitii publice
Pronuntaţă de: Curtea de Apel Bucuresti - Decizie nr. 1012 din data 06.05.2011

Anulare hotarare arbitrala. Depasirea cuantumului valoric al contractului pentru distribuirea de medicamente
Pronuntaţă de: Curtea de Apel Bucuresti - Decizie nr.13 din data 28.03.2011

Plata drepturi salariale. Exceptia prescriptiei dreptului la actiune
Pronuntaţă de: Curtea de Apel Galati - Decizie nr. 760 din data 19.08.2009

Plata drepturilor salariale reprezentand sporul de confidentialitate
Pronuntaţă de: Tribunalul Vaslui - Sentinta civila nr. 183 din data 11.02.2010

Magistrati. Cerere de acordare a diferentelor salariale in raport cu procurorii D.N.A. si D.I.I.C.O.T.
Pronuntaţă de: Curtea de Apel Cluj, Sectia civila, de munca si asigurari sociale, pentru minori si familie, decizia nr. 361/R din 16 februarie 2010