din anul 2007, atuul tau de DREPT!
598 de useri online



Prima pagină » Legislaţie » Legislatie Fiscala » Codul Fiscal 2024 - Legea 227/2015, actualizata 2024

Codul Fiscal 2024 - Legea 227/2015, actualizata 2024

  Publicat: 13 Dec 2023       42137 citiri        Secţiunea: Legislatie Fiscala  


Documente atasate
Anexe_Codul_Fiscal_2024.docx
Modalitate a actului juridic, obligatie, care consta intr-un eveniment viitor si sigur, care suspenda, pana la indeplinirea lui, punerea in executare a actului sau exigibilitatea obligatiei, termen suspensiv,
Codul Fiscal din 2015, actualizat 2024, Legea nr. 227/2015

Actualizat prin Legea 296/2023 privind unele masuri fiscal-bugetare pentru asigurarea sustenabilitatii financiare a Romaniei pe termen lung

Lucruri utile omului, cu valoare economica si susceptibile de apropiere.
(UE). Fondata la 1 ianuarie 1993 prin aplicarea Tratatului de la Maastricht , Uniunea Europeana (UE) preia initiativa constructiei europene de la Comunitatea Economica Europeana (CEE).
(UE). Fondata la 1 ianuarie 1993 prin aplicarea Tratatului de la Maastricht , Uniunea Europeana (UE) preia initiativa constructiei europene de la Comunitatea Economica Europeana (CEE).
Lucruri utile omului, cu valoare economica si susceptibile de apropiere.
Folosirea bunurilor corporale si incorporale, folosire care antreneaza pierderea imediata sau treptata a utilitatilor lor.
(UE). Fondata la 1 ianuarie 1993 prin aplicarea Tratatului de la Maastricht , Uniunea Europeana (UE) preia initiativa constructiei europene de la Comunitatea Economica Europeana (CEE).
Se considera inregistrare sonora sau fonograma, in sensul legii 8/1996, orice fixare, exclusiv sonora, a sunetelor provenite dintr-o interpretare ori executie a unei opere sau a altor sunete ori a reprezentarilor numerice ale acestor sunete, oricare ar fi metoda si suportul utilizate pentru aceasta fixare.
Lucruri utile omului, cu valoare economica si susceptibile de apropiere.
Din punct de vedere contabil, un document contabil de sinteza care are ca obiective principale completarea si explicarea datelor inscrise in bilant si contul de profit si pierdere
Lucruri utile omului, cu valoare economica si susceptibile de apropiere.
Subdiviziune a clasificatiei cheltuielilor din bugetul unui proiect functie de caracterul economic al operatiunilor respective (salarii, echipamente etc.), indiferent de activitatea la care se refera.
Folosirea bunurilor corporale si incorporale, folosire care antreneaza pierderea imediata sau treptata a utilitatilor lor.
Lucruri utile omului, cu valoare economica si susceptibile de apropiere.
Lucruri utile omului, cu valoare economica si susceptibile de apropiere.
Lucruri utile omului, cu valoare economica si susceptibile de apropiere.
Lucruri utile omului, cu valoare economica si susceptibile de apropiere.
Folosirea bunurilor corporale si incorporale, folosire care antreneaza pierderea imediata sau treptata a utilitatilor lor.
Folosirea bunurilor corporale si incorporale, folosire care antreneaza pierderea imediata sau treptata a utilitatilor lor.
Lucruri utile omului, cu valoare economica si susceptibile de apropiere.
Lucruri utile omului, cu valoare economica si susceptibile de apropiere.
Lucruri utile omului, cu valoare economica si susceptibile de apropiere.
Lucruri utile omului, cu valoare economica si susceptibile de apropiere.
Lucruri utile omului, cu valoare economica si susceptibile de apropiere.
Sume de bani (in lei sau in valuta) ale titularilor, aflate in conturi deschise la diverse banci.
Folosirea bunurilor corporale si incorporale, folosire care antreneaza pierderea imediata sau treptata a utilitatilor lor.
Modalitate a actului juridic, obligatie, care consta intr-un eveniment viitor si sigur, care suspenda, pana la indeplinirea lui, punerea in executare a actului sau exigibilitatea obligatiei, termen suspensiv,
Denumire data monedei unice europene.
Lucruri utile omului, cu valoare economica si susceptibile de apropiere.
Banca Centrala Europeana (BCE)a fost inaugurata pe 30 iunie 1998. De la 1 ianuarie 1999 a preluat responsabilitatea implementarii politicii monetare europene, asa cum este definita de Sistemul European al Bancilor Centrale (SEBC).
Unitate economica autonoma de productie, de constructii, de circulatia marfurilor, de transporturi
Socoteala scrisa sub forma de balanta cu doua parti (debit si credit) care reflecta valoric si uneori in unitati naturale, in ordine cronologica si sistematica,
Este acel raport juridic in continutul caruia intra dreptul subiectului activ, denumit creditor, de a cere subiectului pasiv, denumit debitor, sa dea, sa faca sau sa nu faca ceva, sub sanctiunea constrangerii de stat in cazul neexecutarii de buna voie.
Este acel raport juridic in continutul caruia intra dreptul subiectului activ, denumit creditor, de a cere subiectului pasiv, denumit debitor, sa dea, sa faca sau sa nu faca ceva, sub sanctiunea constrangerii de stat in cazul neexecutarii de buna voie.
Folosirea bunurilor corporale si incorporale, folosire care antreneaza pierderea imediata sau treptata a utilitatilor lor.
1. Din punctul de vedere al drepului civil, dreptul de dispozitie este alcatuit din dreptul de dispozitie materiala si dreptul de dispizitie juridica.
Folosirea bunurilor corporale si incorporale, folosire care antreneaza pierderea imediata sau treptata a utilitatilor lor.
Omul considerat in mod individual, ca membru al societatii, avand calitatea de subiect de drept.
Indicator care masoara rezultatele la nivel microeconomic, reprezentand volumul incasarilor din activitatea proprie intr-o perioada de timp, incasari efectuate la pretul pietei.
(Legea 10 din 2001) 1. cu bunuri sau servicii - masura reparatorie alternativa const�nd in acordarea de bunuri si servicii, cu acceptul persoanei indreptatite, p�na la concurenta valorii imobilului preluat in mod abuziv.
(Legea 10 din 2001) 1. cu bunuri sau servicii - masura reparatorie alternativa const�nd in acordarea de bunuri si servicii, cu acceptul persoanei indreptatite, p�na la concurenta valorii imobilului preluat in mod abuziv.
(Legea 10 din 2001) 1. cu bunuri sau servicii - masura reparatorie alternativa const�nd in acordarea de bunuri si servicii, cu acceptul persoanei indreptatite, p�na la concurenta valorii imobilului preluat in mod abuziv.
(Legea 10 din 2001) 1. cu bunuri sau servicii - masura reparatorie alternativa const�nd in acordarea de bunuri si servicii, cu acceptul persoanei indreptatite, p�na la concurenta valorii imobilului preluat in mod abuziv.
Alaturi de persoanele fizice, persoanele juridice apar in circuitul civil ca subiecte de drepturi si obligatii. In aceasta calitate, ele au aptitudinea generala si abstracta de a dobandi drepturi si de a-si asuma obligatii si, in virtutea acesteia, pot dobandi drepturi si isi pot asuma obligatii.
Este acel raport juridic in continutul caruia intra dreptul subiectului activ, denumit creditor, de a cere subiectului pasiv, denumit debitor, sa dea, sa faca sau sa nu faca ceva, sub sanctiunea constrangerii de stat in cazul neexecutarii de buna voie.
Indicator care masoara rezultatele la nivel microeconomic, reprezentand volumul incasarilor din activitatea proprie intr-o perioada de timp, incasari efectuate la pretul pietei.
Ansamblu unitar al regulilor de conduita obligatorii, susceptibile de a fi aduse la indeplinire prin puterea de stat.
Termen folosit in t. VIII, art. 145, C. pen., partea generala, prin el intelegandu-se tot ce priveste autoritatile publice,
Instiintare scrisa a beneficiarului unui acreditiv de catre banca emitenta, asupra faptului ca in favoarea sa a fost deschis un acreditiv;

a) de catre orice persoana impozabila care efectueaza vanzari intracomunitare de bunuri la distanta. Regimul special poate fi utilizat si de catre orice persoana impozabila care nu are sediul activitatii economice in Uniunea Europeana si nici nu dispune de un sediu fix in Romania, dar efectueaza vanzari intracomunitare la distanta care au locul de incepere a expedierii sau transportului bunurilor in Romania. Regimul special poate fi utilizat, de asemenea, si de catre orice persoana impozabila care nu are sediul activitatii economice in Uniunea Europeana si nici nu dispune de un sediu fix in Romania, dar efectueaza vanzari intracomunitare la distanta care au locul de incepere a expedierii sau transportului bunurilor in mai multe state membre, intre care si Romania, si alege Romania ca stat membru de inregistrare;

b) de catre orice persoana impozabila care faciliteaza livrarea de bunuri in conformitate cu art. 270 alin. (16) , atunci cand expedierea sau transportul bunurilor incepe si se incheie in acelasi stat membru;

c) de catre orice persoana impozabila care presteaza servicii catre o persoana neimpozabila, atunci cand persoana impozabila nu este stabilita in statul membru de consum.

(21) Persoanele impozabile prevazute la alin. (2) aplica prezentul regim special pentru toate operatiunile prevazute la alin. (2) .

(3) In cazul in care Romania este statul membru de inregistrare, persoana impozabila respectiva trebuie sa depuna in format electronic o declaratie de incepere a activitatii sale supuse regimului special la organul fiscal competent. Persoana impozabila trebuie sa notifice, prin mijloace electronice, organul fiscal competent, in caz de incetare a activitatii sau in caz de modificari ulterioare, care o exclud de la regimul special. In cazul in care o persoana impozabila nestabilita in Uniunea Europeana opteaza pentru regimul special si alege Romania ca stat membru de inregistrare, la data inceperii operatiunilor taxabile, persoana respectiva trebuie sa depuna in format electronic si o declaratie prin care sa confirme ca nu si-a stabilit sediul activitatii economice pe teritoriul Uniunii Europene si nu dispune de un sediu fix pe teritoriul acesteia.

(4) Pentru operatiunile impozabile efectuate in conditiile prezentului regim special, persoana impozabila utilizeaza doar codul de inregistrare in scopuri de TVA alocat de statul membru de inregistrare . In cazul in care Romania este statul membru de inregistrare, codul de inregistrare utilizat de persoana impozabila este cel care i-a fost atribuit conform art. 316 sau art. 317.

(5) Persoana impozabila care aplica regimul special va fi exclusa de la aplicarea acestui regim de catre organul fiscal competent, in oricare dintre urmatoarele situatii:

a) persoana impozabila informeaza organul fiscal ca nu mai efectueaza livrari de bunuri si nu mai presteaza servicii pentru care se utilizeaza regimul special reglementat de prezentul articol;

b) organul fiscal competent constata ca operatiunile taxabile ale persoanei impozabile s-au incheiat;

c) persoana impozabila nu mai indeplineste cerintele pentru a i se permite utilizarea regimului special;

d) persoana impozabila incalca in mod repetat regulile regimului special.

(6) Pana la sfarsitul urmatoarei luni dupa incheierea fiecarui trimestru calendaristic, persoana impozabila trebuie sa depuna la organul fiscal competent, prin mijloace electronice, o declaratie speciala de TVA, potrivit modelului stabilit in anexa III din Regulamentul de punere in aplicare (UE) 2020/194, indiferent daca au fost sau nu efectuate livrari de bunuri sau daca au fost sau nu prestate servicii pentru care se utilizeaza regimul special reglementat de prezentul articol .

(7) Declaratia speciala de TVA trebuie sa contina urmatoarele informatii:

a) codul de inregistrare special in scopuri de TVA, prevazut la alin. (4) ;

b) valoarea totala, exclusiv taxa, cotele taxei aplicabile si valoarea totala a taxei corespunzatoare subdivizata pe cote, datorate fiecarui stat membru de consum in care taxa este exigibila, in ceea ce priveste urmatoarele livrari de bunuri sau prestari de servicii reglementate de prezentul articol, efectuate in cursul perioadei fiscale:

1.vanzarile intracomunitare de bunuri la distanta;

2.livrarile de bunuri in conformitate cu art. 270 alin. (16) , atunci cand expedierea sau transportul acestor bunuri incepe si se incheie in acelasi stat membru;

3.prestarile de servicii;

c) valoarea totala a taxei datorate in statele membre de consum.

(8) Declaratia speciala de TVA contine, de asemenea, modificari referitoare la perioade fiscale anterioare, astfel cum se prevede la alin. (11) .

(9) In situatia in care bunurile sunt expediate sau transportate din alte state membre decat Romania, declaratia speciala de TVA contine, pe langa informatiile prevazute la alin. (7) , valoarea totala, exclusiv taxa, cotele taxei aplicabile, valoarea totala a taxei corespunzatoare subdivizata pe cote si valoarea totala a taxei datorate fiecarui stat membru de consum in care taxa este exigibila, in ceea ce priveste urmatoarele livrari de bunuri reglementate de prezentul articol, efectuate in cursul perioadei fiscale, pentru fiecare stat membru, altul decat Romania, din care sunt expediate sau transportate astfel de bunuri:

a) vanzarile intracomunitare de bunuri la distanta, altele decat cele efectuate de catre o persoana impozabila in conformitate cu articolul 270 alin. (16) . Pentru aceste vanzari, declaratia de TVA include si numarul individual de identificare in scopuri de TVA sau codul de inregistrare fiscala alocat de catre fiecare dintre respectivele state membre;

b) vanzarile intracomunitare de bunuri la distanta si livrarile de bunuri atunci cand expedierea sau transportul acestor bunuri incepe si se incheie in acelasi stat membru, efectuate de o persoana impozabila in conformitate cu art. 270 alin. (16) . Pentru aceste vanzari, declaratia de TVA include si numarul individual de identificare in scopuri de TVA sau codul de inregistrare fiscala alocat de catre fiecare dintre respectivele state membre, daca este disponibil .

(10) In cazul in care persoana impozabila care presteaza serviciile reglementate de prezentul articol detine unul sau mai multe sedii fixe, in alte state membre, de la care sunt prestate servicii, declaratia speciala de TVA contine, pe langa informatiile prevazute la alin. (7) , valoarea totala, exclusiv taxa, cotele taxei aplicabile, valoarea totala a taxei corespunzatoare subdivizata pe cote si valoarea totala a taxei datorate pentru astfel de prestari, pentru fiecare stat membru in care persoana detine un sediu, cu precizarea numarului individual de identificare in scopuri de TVA sau a codului de inregistrare fiscala al sediului respectiv, defalcat pe fiecare stat membru de consum.

(11) In cazul in care sunt solicitate modificari ale declaratiei speciale de TVA dupa depunerea acesteia, modificarile respective se includ intr-o declaratie ulterioara in termen de cel mult trei ani de la data la care trebuia depusa declaratia initiala potrivit alin. (6) . Declaratia ulterioara de TVA identifica statul membru relevant de consum, perioada fiscala si valoarea totala a TVA rezultata din corectia livrarilor/prestarilor, care poate fi si negativa.

(12) Declaratia speciala de TVA se intocmeste in euro. In cazul in care livrarile de bunuri si prestarile de servicii se platesc in alte monede se va folosi, la completarea declaratiei, cursul de schimb in vigoare in ultima zi a perioadei fiscale de raportare. Cursurile de schimb utilizate sunt cele publicate de Banca Centrala Europeana pentru ziua respectiva sau cele din ziua urmatoare, daca nu sunt publicate in acea zi.

(13) Persoana impozabila trebuie sa achite suma totala a taxei datorate in statele membre de consum, facand referire la declaratia de TVA corespunzatoare, intr-un cont special, in euro, indicat de organul fiscal competent, pana la data la care are obligatia depunerii declaratiei speciale.

(14) In situatia in care Romania este stat membru de consum, persoana impozabila nestabilita in Romania care utilizeaza prezentul regim special beneficiaza de rambursarea taxei aferente importurilor si achizitiilor de bunuri/servicii efectuate in Romania pentru realizarea activitatilor sale impozabile supuse acestui regim, in conformitate cu prevederile art. 302 alin. (1) lit. a) . In cazul in care persoana impozabila nestabilita in Romania si beneficiara a prezentului regim special desfasoara, de asemenea, in Romania activitati care nu sunt supuse acestui regim si pentru care exista obligatia inregistrarii in scopuri de TVA, respectiva persoana isi deduce TVA pentru activitatile sale impozabile supuse prezentului regim prin decontul de taxa prevazut la art. 323.

(15) Persoana impozabila care utilizeaza prezentul regim special trebuie sa tina o evidenta a operatiunilor pentru care se aplica acest regim special, care sa permita organelor fiscale competente din statele membre de consum sa determine daca declaratia prevazuta la alin. (6) este corecta. Aceste evidente se pun la dispozitie electronic, la solicitarea organului fiscal competent, precum si a statelor membre de consum. Persoana impozabila nestabilita va pastra aceste evidente pe o perioada de 10 ani de la incheierea anului in care s-au efectuat operatiunile.

(16) Informatiile pe care trebuie sa le contina evidentele prevazute la alin. (15) sunt prevazute la art. 63c alin. (1) din Regulamentul de punere in aplicare (UE) nr. 282/2011, cu modificarile si completarile ulterioare.

Art. 3151: Regimul special pentru agricultori

(1) In sensul acestui articol:

a) regimul special pentru agricultori se aplica pentru activitatile prevazute la lit. c) si d) , desfasurate de un agricultor, asa cum este acesta definit la lit. b) ;

b) agricultorul reprezinta persoana fizica, persoana fizica autorizata, intreprinderea individuala sau intreprinderea familiala, cu sediul activitatii economice in Romania, care realizeaza activitatile prevazute la lit. c) si d) si care nu realizeaza alte activitati economice sau realizeaza si alte activitati economice a caror cifra de afaceri anuala este inferioara plafonului de scutire prevazut la art. 310;

c) activitatile de productie agricola sunt activitatile de productie a produselor agricole, inclusiv activitatile de transformare a produselor agricole prin alte metode decat cele industriale, prevazute in norme;

d) serviciile agricole reprezinta serviciile prevazute in norme, prestate de un agricultor care utilizeaza munca manuala proprie si/sau echipamentele specifice;

e) produse agricole reprezinta bunurile rezultate din activitatile prevazute la lit. c) ;

f) taxa aferenta achizitiilor reprezinta valoarea totala a taxei aferente bunurilor si serviciilor achizitionate de un agricultor supus regimului special, in masura in care aceasta taxa ar fi deductibila conform art. 297 alin. (4) pentru o persoana impozabila supusa regimului normal de taxa;

g) procentul de compensare in cota forfetara reprezinta procentul care se aplica in scopul de a permite agricultorilor sa beneficieze de compensatia in cota forfetara pentru taxa aferenta achizitiilor;

h) compensatia in cota forfetara reprezinta suma rezultata prin aplicarea procentului de compensare in cota forfetara asupra pretului/tarifului, exclusiv taxa, aferent livrarilor de produse agricole si prestarilor de servicii agricole, efectuate de un agricultor in cazurile mentionate la alin. (3) .

(2) Procentul de compensare in cota forfetara este 1% pentru anul 2017, 4% pentru anul 2018 si 8% incepand cu anul 2019.

(3) Procentul de compensare in cota forfetara se aplica pentru:

a) produsele agricole prevazute la alin. (1) lit. e) si serviciile agricole prevazute la alin. (1) lit. d) , livrate/prestate de agricultor catre alte persoane impozabile decat cele care beneficiaza, in interiorul tarii de regimul special prevazut de prezentul articol;

b) produsele agricole prevazute la alin. (1) lit. e) livrate in conditiile stabilite la art. 294 alin. (2) catre persoane juridice neimpozabile care datoreaza TVA in statul membru de sosire pentru achizitiile intracomunitare efectuate.

(4) Agricultorul care aplica regimul special prevazut de prezentul articol:

a) nu are obligatia de a colecta TVA pentru livrarile de produse agricole rezultate din activitatile agricole prevazute la alin. (1) lit. c) si pentru serviciile agricole prevazute la alin. (1) lit. d) ;

b) nu are dreptul sa deduca taxa achitata sau datorata pentru achizitiile sale in cadrul activitatii efectuate in regimul special;

c) prin exceptie de la art. 310 nu aplica regimul special de scutire pentru intreprinderile mici pentru operatiunile prevazute la alin. (1) lit. c) si d) , operatiunile respective nefiind cuprinse in cifra de afaceri care serveste drept referinta pentru aplicarea regimului special de scutire pentru intreprinderile mici prevazuta la art. 310.

(5) Agricultorul care aplica regimul special prevazut de prezentul articol depune la organul fiscal competent o notificare privind aplicarea regimului special. Agentia Nationala de Administrare Fiscala organizeaza Registrul agricultorilor care aplica regimul special. Registrul este public si se afiseaza pe site-ul Agentiei Nationale de Administrare Fiscala. Inscrierea in Registrul agricultorilor care aplica regimul special se face de catre organul fiscal competent, pe baza notificarilor depuse de agricultorii care aplica regimul special, pana la data de 1 a lunii urmatoare celei in care a fost depusa notificarea .

(6) Persoana impozabila stabilita in Romania sau persoana impozabila nestabilita in Romania, dar inregistrata in scopuri de TVA conform art. 316, care achizitioneaza bunuri/servicii de la agricultorii care figureaza in Registrul agricultorilor care aplica regimul special, prevazut la alin. (5) , va tine o evidenta separata pentru toate achizitiile efectuate in cadrul regimului special pentru agricultori.





Documente Atasate
Anexe_Codul_Fiscal_2024.docx

Afişează Codul Fiscal 2024 - Legea 227/2015, actualizata 2024 pe o singură pagină



Citeşte mai multe despre:    Codul fiscal    Legea 296/2023    Codul fiscal actualizat    Codul fiscal actualizat 2024

Consultă un avocat online
MCP Cabinet avocati - Specializati in litigii de munca, comerciale, civile si de natura administrativa.

Jurisprudenţă

Transmitere fictiva a partilor sociale in scopul sustragerii de la urmarirea penala
Pronuntaţă de: R O M A N I A INALTA CURTE DE CASATIE SI JUSTITIE Sectia Penala Decizia nr. 433/RC/2021

Venituri care nu intra in categoria �veniturilor din alte surse� si care sunt supuse platii contributiei de asigurari sociale de sanatate
Pronuntaţă de: Decizia civila nr. 506/20.09.2018 a Curtii de Apel Galati

Anularea inregistrarii in scopuri de TVA
Pronuntaţă de: Decizia nr. 879/20.04.2018 a Curtii de Apel Galati

Contestatie la raport de distribuire. Distribuirea onorariului de succes al lichidatorului. Ordinea de distribuire a sumelor obtinute din vanzarea bunului obiect al garantiei imobiliare
Pronuntaţă de: Decizia civila nr. 168/A din 16.05.2018 a Curtii de Apel Galati

Contestatie tardiva. Apararile pe care le mai poate invoca pensionarul in cadrul unei contestatii, odata ce titlul executoriu este deja pus in executare
Pronuntaţă de: Decizia civila nr.399/14.06.2018 a Curtii de Apel Galati

Restituirea diferentei dintre indemnizatiile sociale de sanatate platite de catre angajator salariatilor proprii si contributia datorata, in calitate de angajator, pentru contributii si indemnizatii la bugetul Fondului national unic de asigurari sociale de sanatate
Pronuntaţă de: Decizia nr. 233/13 februarie 2018 a Curtii de Apel Galati

Anulare act administrativ fiscal. Caracter deductibil cheltuieli. Sarcina probei. Prescriptia dreptului de a stabili creante fiscale
Pronuntaţă de: Curtea de Apel Iasi, Sectia Contencios administrativ si fiscal, Decizia civila nr. 241/23.03.2020

Impozit pe cladire nerezidentiale aflate in proprietatea persoanelor fizice
Pronuntaţă de: Curtea de Apel Iasi, Sectia Contencios administrativ si fiscal, Decizia nr. 360/10.06.2020

Pensionarii militari decorati cu ordinul �Meritul Militar�. Beneficiul semnului onorific se acorda in favoarea beneficiarului pensionar militar sub forma unui spor adaugat la cuantumul pensiei brute
Pronuntaţă de: Curtea de Apel Iasi, Sectia Litigii de munca si asigurari sociale, Decizia civila nr. 304/16.07.2020

Obligarea angajatorului la plata impozitul si a celorlalte contributii prevazute de lege pentru despagubirile cuvenite salariatului in urma concedierii
Pronuntaţă de: Tribunalul Bucuresti - Sentinta civila nr. 605/18.12.2019



Articole Juridice

Salariatii cu mai multe CIM-uri. Reglementari legale si limitari
Sursa: Avocat Marius-Catalin Predut

Beneficiarii Legii nr. 19/2020. Conditiile de acordare a indemnizatiei
Sursa: avocat Andreea-Cristina Deaconu

Calificarea juridica si natura fiscala a diurnei externe, a cheltuielulor cu transportul si cazarea. Deducerea diurnei externe. Legislatie incidenta
Sursa: av. Emilia Alexandra Ioana

Drepturile parintelui salariat la intoarcerea din concediul de crestere a copilului
Sursa: Irina Maria Diculescu

Codul Fiscal: Stabilirea de catre Presedintele A.N.A.F. a criteriilor pentru evaluarea riscului fiscal � o incalcare a principiului separatiei puterilor in stat?
Sursa: Irina Maria Diculescu

Precizari privind stabilirea salariilor in constructii ca urmare a adoptarii OUG 114/2018
Sursa: EuroAvocatura.ro

Registrul de evidenta fiscala pentru persoanele fizice 2018
Sursa: Av. Andrei-Gheorghe Gherasim