din anul 2007, atuul tau de DREPT!
1033 de useri online



Prima pagină » Legislaţie » Legislatie Fiscala » Codul Fiscal 2024 - Legea 227/2015, actualizata 2024

Codul Fiscal 2024 - Legea 227/2015, actualizata 2024

  Publicat: 13 Dec 2023       41095 citiri        Secţiunea: Legislatie Fiscala  


Documente atasate
Anexe_Codul_Fiscal_2024.docx
Modalitate a actului juridic, obligatie, care consta intr-un eveniment viitor si sigur, care suspenda, pana la indeplinirea lui, punerea in executare a actului sau exigibilitatea obligatiei, termen suspensiv,
Codul Fiscal din 2015, actualizat 2024, Legea nr. 227/2015

Actualizat prin Legea 296/2023 privind unele masuri fiscal-bugetare pentru asigurarea sustenabilitatii financiare a Romaniei pe termen lung

Este acel raport juridic in continutul caruia intra dreptul subiectului activ, denumit creditor, de a cere subiectului pasiv, denumit debitor, sa dea, sa faca sau sa nu faca ceva, sub sanctiunea constrangerii de stat in cazul neexecutarii de buna voie.
Impozitele pe venit sunt acele impozite la care platitorul (una si acceesi persoana cu suportatorul) sunt persoana fizica sau juridica care realizeaza venit.
Relatie sociala care ia nastere in legatura cu insusirea de catre oameni a buburilor materiale, in primul rand a mijloacelor de productie.
1. Din punct de vedere juridic, cedare temporara a dreptului de exploatare a unor bunuri, in schimbul unei plati;
Alaturi de persoanele fizice, persoanele juridice apar in circuitul civil ca subiecte de drepturi si obligatii. In aceasta calitate, ele au aptitudinea generala si abstracta de a dobandi drepturi si de a-si asuma obligatii si, in virtutea acesteia, pot dobandi drepturi si isi pot asuma obligatii.
Este acel raport juridic in continutul caruia intra dreptul subiectului activ, denumit creditor, de a cere subiectului pasiv, denumit debitor, sa dea, sa faca sau sa nu faca ceva, sub sanctiunea constrangerii de stat in cazul neexecutarii de buna voie.
Relatie sociala care ia nastere in legatura cu insusirea de catre oameni a buburilor materiale, in primul rand a mijloacelor de productie.
Impozitele pe venit sunt acele impozite la care platitorul (una si acceesi persoana cu suportatorul) sunt persoana fizica sau juridica care realizeaza venit.
Acord liber consimtit intre doua sau mai multe persoane fizice sau juridice, in scopul nasterii, modificarii sau stingerii unor raporturi juridice, rezultat al unor negocieri.
Una din masurile preventive privative de libertate reglementata in Codul de procedura penala si prevazuta si de Constitutia Romaniei, revizuita.
Impozitele pe venit sunt acele impozite la care platitorul (una si acceesi persoana cu suportatorul) sunt persoana fizica sau juridica care realizeaza venit.
Este acel raport juridic in continutul caruia intra dreptul subiectului activ, denumit creditor, de a cere subiectului pasiv, denumit debitor, sa dea, sa faca sau sa nu faca ceva, sub sanctiunea constrangerii de stat in cazul neexecutarii de buna voie.
Relatie sociala care ia nastere in legatura cu insusirea de catre oameni a buburilor materiale, in primul rand a mijloacelor de productie.
1. Din punct de vedere juridic, cedare temporara a dreptului de exploatare a unor bunuri, in schimbul unei plati;
Modalitate a actului juridic, obligatie, care consta intr-un eveniment viitor si sigur, care suspenda, pana la indeplinirea lui, punerea in executare a actului sau exigibilitatea obligatiei, termen suspensiv,
Operatiune prin care o persoana fizica sau juridica depune numerar la ghiseul unei banci
Impozitele pe venit sunt acele impozite la care platitorul (una si acceesi persoana cu suportatorul) sunt persoana fizica sau juridica care realizeaza venit.
Impozitele pe venit sunt acele impozite la care platitorul (una si acceesi persoana cu suportatorul) sunt persoana fizica sau juridica care realizeaza venit.
Operatiune prin care o persoana fizica sau juridica depune numerar la ghiseul unei banci
Impozitele pe venit sunt acele impozite la care platitorul (una si acceesi persoana cu suportatorul) sunt persoana fizica sau juridica care realizeaza venit.
Impozitele pe venit sunt acele impozite la care platitorul (una si acceesi persoana cu suportatorul) sunt persoana fizica sau juridica care realizeaza venit.
Ceea ce poate fi realizat cu usurinta.
Este acel raport juridic in continutul caruia intra dreptul subiectului activ, denumit creditor, de a cere subiectului pasiv, denumit debitor, sa dea, sa faca sau sa nu faca ceva, sub sanctiunea constrangerii de stat in cazul neexecutarii de buna voie.
Desemneaza orice persoana care este asigurata, in baza unei asigurari obligatorii sau facultative continue, impotriva unuia sau mai multor riscuri ce corespund ramurilor unui regim de securitate sociala care se aplica salariatilor.
Mijloace de proba prevazute in cap . II, t. III, C. proc. pen., partea generala.
Nivel maxim al creditelor autorizate a fi acordate unui client sau unui grup de firme;
Impozitele pe venit sunt acele impozite la care platitorul (una si acceesi persoana cu suportatorul) sunt persoana fizica sau juridica care realizeaza venit.
Drept al uneia dintre persoanele care sunt subiect intr-un raport juridic de obligatie, denumita creditor, de a pretinde celeilalte parti, denumita debitor, indeplinirea obligatiei acesteia.
Este acel raport juridic in continutul caruia intra dreptul subiectului activ, denumit creditor, de a cere subiectului pasiv, denumit debitor, sa dea, sa faca sau sa nu faca ceva, sub sanctiunea constrangerii de stat in cazul neexecutarii de buna voie.
Plata efectuata din eroare de catre o persoana pentru o datorie inexistenta sau de care nu era tinuta sa raspunda, avand ca urmare obligatia beneficiarului de a restitui cee ce a primit in mod necuvenit.
Notiunea Stat de drept este, in general, utilizata pentru a sublinia diferentele existente intre regimurile democratice si regimurile autoritare (dictatoriale).
Totalitatea cheltuielilor care se fac pentru cumpararea bunurilor de capital.
Totalitatea cheltuielilor care se fac pentru cumpararea bunurilor de capital.
Ceea ce poate fi realizat cu usurinta.
Operatiune prin care o persoana fizica sau juridica depune numerar la ghiseul unei banci
Operatiune prin care o persoana fizica sau juridica depune numerar la ghiseul unei banci
Operatiune prin care o persoana fizica sau juridica depune numerar la ghiseul unei banci
La un an dupa Tratatul de la Nisa si adoptarea Declaratiei de la Nisa , care face apel la continuarea reformei institutionale si dupa Conferinta Interguvernamentala 2000, Consiliul European, reunit la Laeken , a adoptat la 15 decembrie 2001 Declaratia privind Viitorul Uniunii Europene sau Declaratia de la Laeken , prin care se angajeaza constuiasca o Uniune mai democratica, mai transparenta si mai eficienta.
Act procedural in care procurorul sau organul de urmarire penala consemneaza o dispozitie asupra unor acte sau masuri de urmarire penala.
La un an dupa Tratatul de la Nisa si adoptarea Declaratiei de la Nisa , care face apel la continuarea reformei institutionale si dupa Conferinta Interguvernamentala 2000, Consiliul European, reunit la Laeken , a adoptat la 15 decembrie 2001 Declaratia privind Viitorul Uniunii Europene sau Declaratia de la Laeken , prin care se angajeaza constuiasca o Uniune mai democratica, mai transparenta si mai eficienta.
Modalitate a actului juridic, obligatie, care consta intr-un eveniment viitor si sigur, care suspenda, pana la indeplinirea lui, punerea in executare a actului sau exigibilitatea obligatiei, termen suspensiv,
Este acel raport juridic in continutul caruia intra dreptul subiectului activ, denumit creditor, de a cere subiectului pasiv, denumit debitor, sa dea, sa faca sau sa nu faca ceva, sub sanctiunea constrangerii de stat in cazul neexecutarii de buna voie.
Pretul la care se vand si se cumpara hartiile de valoare si valuta straina.
Cauza care impiedica punerea in miscare sau exercitarea actiunii penale,
Oficiu electoral - organism electoral constituit la nivelul sectoarelor municipiului Bucuresti, fara a avea atributia de a constata rezultatele alegerilor la acel nivel,

(62) In situatia prevazuta la alin. (61) , platitorii de venituri elibereaza la solicitarea contribuabililor care au obligatia depunerii declaratiei unice privind impozitul pe venit si contributiile sociale datorate de persoanele fizice, prevazuta la art. 122, o informare cu privire la nivelul contributiei de asigurari sociale de sanatate retinute la sursa.

(7) Prevederile alin. (5) si (6) nu se aplica in cazul in care nivelul venitului net din drepturi de proprietate intelectuala, al venitului brut in baza contractelor de activitate sportiva, al venitului impozabil din arenda sau al venitului net din asocieri cu persoane juridice contribuabili potrivit titlului II sau III, pentru care impozitul se retine la sursa, estimat a se realiza pe fiecare sursa si/sau categorie de venit, este sub nivelul a 6 salarii minime brute pe tara in vigoare in anul pentru care se datoreaza contributia, dar nivelul venitului cumulat este cel putin egal cu 6 salarii minime brute pe tara. In aceasta situatie, contribuabilul are obligatia depunerii declaratiei prevazute la alin. (3) la termenele si in conditiile stabilite.

(71) Prin exceptie de la prevederile alin. (5) , in cazul persoanelor fizice care realizeaza de la mai multi platitori venituri din drepturi de proprietate intelectuala, in baza contractelor de activitate sportiva, din arenda, din asocieri cu persoane juridice, sub nivelul a 6 salarii minime brute pe tara, dar cumulate aceste venituri se situeaza peste nivelul a 6 salarii minime brute pe tara, si au depus la organul fiscal declaratia unica privind impozitul pe venit si contributiile sociale datorate de persoanele fizice, iar in cursul anului incheie cu un platitor de venit un contract a carui valoare este peste plafonul de 6 salarii minime brute pe tara, nu se aplica retinerea la sursa a contributiei. In aceasta situatie se aplica sistemul de impozitare prin autoimpunere, iar stabilirea contributiei se face prin declaratia unica privind impozitul pe venit si contributiile sociale datorate de persoanele fizice.

(8) Persoanele fizice prevazute la alin. (5) si (6) nu depun declaratia prevazuta la alin. (3) .

(9) Persoanele fizice prevazute la alin. (5) si (6) , pentru care platitorii de venit au obligatia calcularii, retinerii, platii si declararii contributiei de asigurari sociale de sanatate, care realizeaza si alte venituri de natura celor prevazute la art. 155 alin. (1) lit. b) si d) -h) , pentru aceste venituri nu depun declaratia prevazuta la alin. (3) si nici declaratia prevazuta la art. 122.

(10) Persoanele fizice care incep in cursul anului fiscal sa realizeze venituri, din cele prevazute la art. 155 lit. b) -h) , iar venitul net anual cumulat din una sau mai multe surse si/sau categorii de venituri, cu exceptia veniturilor din drepturi de proprietate intelectuala, din arenda sau din asocieri cu persoane juridice, contribuabili potrivit prevederilor titlului II sau titlului III, pentru care impozitul se retine la sursa, estimat a se realiza pentru anul curent, este cel putin egal cu nivelul a 6 salarii minime brute pe tara, sunt obligate sa depuna declaratia prevazuta la alin. (3) in termen de 30 de zile de la data producerii evenimentului. Salariul minim brut pe tara garantat in plata este cel in vigoare la termenul de depunere a declaratiei prevazute la art. 120.

(101) Prin exceptie de la prevederile alin. (10) , persoanele fizice prevazute la art. 180 alin. (1) lit. b) sau c) , care au optat pentru plata contributiei de asigurari sociale de sanatate si incep in cursul anului fiscal sa realizeze venituri din cele prevazute la art. 155 lit. b) -h) , depun declaratia unica privind impozitul pe venit si contributiile sociale datorate de persoanele fizice prevazuta la art. 122, daca veniturile realizate sunt cel putin egale cu nivelul a 6 salarii minime brute pe tara. In acest caz, contributia datorata potrivit art. 180 alin. (2) pentru anul in care au fost realizate veniturile este luata in calcul la stabilirea contributiei anuale calculate potrivit alin. (1) .

(11) Contribuabilii prevazuti la art. 170 alin. (1) care incep o activitate in luna decembrie depun declaratia unica privind impozitul pe venit si contributiile sociale datorate de persoanele fizice pana la data de 25 mai inclusiv a anului urmator celui de realizare a venitului.

(12) - Art. 174, alin. (12) din titlul V, capitolul III, sectiunea 6 a fost abrogat la 01-ian-2021 de Art. I, punctul 135. din Legea 296/2020.

(13)

- Art. 174, alin. (13) din titlul V, capitolul III, sectiunea 6 a fost abrogat la 01-ian-2021 de Art. I, punctul 135. din Legea 296/2020.

(14) - Art. 174, alin. (14) din titlul V, capitolul III, sectiunea 6 a fost abrogat la 01-ian-2021 de Art. I, punctul 135. din Legea 296/2020.

(15) Persoanele fizice al caror venit estimat se modifica in cursul anului in care se realizeaza veniturile si nu se mai incadreaza in plafonul prevazut la art. 170 alin. (2) isi pot modifica contributia datorata prin rectificarea venitului estimat, prin depunerea declaratiei prevazute la alin. (3) , oricand pana la implinirea termenului legal de depunere a declaratiei unice privind impozitul pe venit si contributiile sociale datorate de persoanele fizice, prevazute la art. 122.

(16) Contributia de asigurari sociale de sanatate datorata se evidentiaza in Declaratia unica privind impozitul pe venit si contributiile sociale datorate de persoanele fizice.

(17) In situatia in care persoanele fizice au estimat pentru anul curent un venit net anual cumulat din una sau mai multe surse si/sau categorii de venituri mai mic decat nivelul a 6 salarii minime brute pe tara, iar venitul net anual cumulat realizat este cel putin egal cu nivelul a 6 salarii minime pe tara, in vigoare in anul pentru care se datoreaza contributia, acestea datoreaza contributia de asigurari sociale de sanatate la o baza de calcul stabilita potrivit art. 170 alin. (4) si au obligatia depunerii declaratiei prevazute la art. 122, pana la data de 25 mai inclusiv a anului urmator celui de realizare a veniturilor, in vederea definitivarii contributiei de asigurari sociale de sanatate.

(18) In cazul in care persoanele fizice aflate in situatia prevazuta la art. 170 alin. (1) realizeaza un venit net anual cumulat sub nivelul a 6 salarii minime brute pe tara, iar in anul fiscal precedent nu au avut calitatea de salariat si nu s-au incadrat in categoriile de persoane exceptate de la plata contributiei de asigurari sociale de sanatate prevazute la art. 154 alin. (1) , acestea datoreaza contributia de asigurari sociale de sanatate la o baza de calcul echivalenta cu 6 salarii minime brute pe tara si depun declaratia prevazuta la art. 122, pana la data de 25 mai inclusiv a anului urmator celui de realizare a veniturilor, in vederea definitivarii contributiei de asigurari sociale de sanatate.

(181) Prevederile alin. (18) se aplica si in cazul in care persoanele fizice aflate in situatia prevazuta la art. 170 alin. (1) au estimat venituri cumulate cel putin egale cu 6 salarii minime brute pe tara, iar pana la termenul prevazut pentru depunerea declaratiei de la art. 122 au procedat la corectarea declaratiei initiale prin depunerea unei declaratii rectificative, ca urmare a realizarii de venituri sub plafon .

(19) Declaratia unica privind impozitul pe venit si contributiile sociale datorate de persoanele fizice prevazuta la an. 122 constituie titlu de creanta fiscala in sensul Legii nr. 207/2015, cu modificarile si completarile ulterioare.

(20) Termenul de plata a contributiei de asigurari sociale de sanatate este pana la data de 25 mai inclusiv a anului urmator celui pentru care se datoreaza contributia.

(21) Platitorii de venituri prevazuti la alin. (5) si (6) au obligatia calcularii, retinerii si platii contributiei pana la data de 25 inclusiv a lunii urmatoare celei in care s-au platit veniturile.

(22) Persoanele fizice prevazute la art. 170 alin. (1) pot efectua plati reprezentand contributia de asigurari sociale de sanatate datorata, oricand pana la implinirea termenului de plata .

(23) Incepand cu anul 2021 se pot acorda bonificatii de pana la 10% din contributia de asigurari sociale de sanatate. Nivelul bonificatiei, termenele de plata si conditiile de acordare se stabilesc prin legea anuala a bugetului de stat .

(24) Procedura de aplicare a prevederilor alin. (23) se stabileste prin ordin al ministrului finantelor publice.

Art. 175: Declararea si definitivarea contributiei de asigurari sociale de sanatate

Acest text a fost abrogat.

SECTIUNEA 7: Baza de calcul al contributiei de asigurari sociale de sanatate datorate de persoanele fizice care realizeaza venituri din investitii si din alte surse

Acest text a fost abrogat.

SECTIUNEA 8: Stabilirea si declararea contributiei de asigurari sociale de sanatate datorate de persoanele fizice care realizeaza venituri din investitii si din alte surse

Acest text a fost abrogat.

SECTIUNEA 9: Stabilirea contributiei anuale de asigurari sociale de sanatate

Acest text a fost abrogat.

SECTIUNEA 10: SECTIUNEA 10: Contributia de asigurari sociale de sanatate datorate de catre persoanele fizice care estimeaza venituri anuale cumulate sub plafonul prevazut la art. 170 alin. (2) sau care nu realizeaza venituri, precum si de alte persoane fizice care opteaza pentru plata contributiei

Art. 180: Contributia de asigurari sociale de sanatate datorata de catre persoanele fizice care opteaza pentru plata contributiei

(1) Urmatoarele persoane fizice pot opta pentru plata contributiei:

a) persoanele fizice care au estimat pentru anul curent venituri anuale cumulate din cele prevazute la art. 155 lit. b) -h) , sub nivelul a 6 salarii minime brute pe tara, in vigoare la termenul de depunere a declaratiei prevazute la art. 120;

b) persoanele fizice care nu realizeaza venituri de natura celor prevazute la art. 155 si nu se incadreaza in categoriile de persoane exceptate de la plata contributiei de asigurari sociale de sanatate prevazute la art. 154 alin. (1) .

c) persoanele fizice care realizeaza venituri de natura celor prevazute la art. 155, pentru care nu se datoreaza contributia de asigurari sociale de sanatate.

(2) Persoanele fizice prevazute la alin. (1) lit. a) datoreaza contributia de asigurari sociale de sanatate dupa cum urmeaza:

a) daca depun declaratia prevazuta la art. 174 alin. (3) pana la implinirea termenului legal de depunere, la o baza de calcul reprezentand valoarea a 6 salarii de baza minime brute pe tara, in vigoare la termenul legal prevazut pentru depunerea declaratiei prevazute la art. 120; sau

b) daca depun declaratia prevazuta la art. 174 alin. (3) dupa implinirea termenului legal de depunere, la o baza de calcul echivalenta cu valoarea salariului de baza minim brut pe tara in vigoare la termenul legal de depunere a declaratiei prevazute la art. 120, inmultita cu numarul de luni ramase pana la termenul legal de depunere a declaratiei prevazute la art. 122, inclusiv luna in care se depune declaratia .

(3) Persoanele fizice prevazute la alin. (1) lit. b) si c) datoreaza contributia de asigurari sociale de sanatate, pentru 12 luni, la o baza de calcul egala cu 6 salarii minime brute pe tara in vigoare la data depunerii declaratiei prevazute la art. 174 alin. (3) , indiferent de data depunerii acesteia.

Art. 181:

- Art. 181 din titlul V, capitolul III, sectiunea 10 a fost abrogat la 23-mar-2018 de Art. I, punctul 60. din Ordonanta urgenta 18/2018.

Art. 182: Plata contributiei

(1) Termenul de plata a contributiei de asigurari sociale de sanatate pentru persoanele fizice prevazute la art. 180 alin. (1) lit. a) este pana la data de 25 mai inclusiv a anului urmator celui pentru care se datoreaza contributia.

(2) Termenul de plata a contributiei de asigurari sociale de sanatate pentru persoanele fizice prevazute la art. 180 alin. (1) lit. b) si c) este pana la data de 25 mai inclusiv a anului urmator celui in care au depus declaratia .

Art. 183: Prevederi privind incetarea platii contributiei de asigurari sociale de sanatate

(1) Persoanele prevazute la art. 180, care incep sa realizeze venituri de natura celor prevazute la art. 155 sau se incadreaza in categoriile de persoane exceptate de la plata contributiei, depun la organul fiscal competent, in termen de 30 de zile de la data la care a intervenit evenimentul, declaratia prevazuta la art. 174 alin. (3) si isi recalculeaza obligatia de plata reprezentand contributia de asigurari sociale de sanatate datorata pentru anul in curs.

(2) Pentru persoanele fizice prevazute la art. 180, care in cursul anului fiscal au decedat, contributia de asigurari sociale de sanatate datorata este cea aferenta perioadei de pana la luna in care survine decesul .

(3) Recalcularea contributiei de asigurari sociale de sanatate prevazuta la alin. (2) se efectueaza din oficiu . Procedura privind recalcularea din oficiu a contributiei de asigurari sociale de sanatate se aproba prin ordin al presedintelui ANAF.





Documente Atasate
Anexe_Codul_Fiscal_2024.docx

Afişează Codul Fiscal 2024 - Legea 227/2015, actualizata 2024 pe o singură pagină



Citeşte mai multe despre:    Codul fiscal    Legea 296/2023    Codul fiscal actualizat    Codul fiscal actualizat 2024

Consultă un avocat online
MCP Cabinet avocati - Specializati in litigii de munca, comerciale, civile si de natura administrativa.

Jurisprudenţă

Transmitere fictiva a partilor sociale in scopul sustragerii de la urmarirea penala
Pronuntaţă de: R O M A N I A INALTA CURTE DE CASATIE SI JUSTITIE Sectia Penala Decizia nr. 433/RC/2021

Venituri care nu intra in categoria �veniturilor din alte surse� si care sunt supuse platii contributiei de asigurari sociale de sanatate
Pronuntaţă de: Decizia civila nr. 506/20.09.2018 a Curtii de Apel Galati

Anularea inregistrarii in scopuri de TVA
Pronuntaţă de: Decizia nr. 879/20.04.2018 a Curtii de Apel Galati

Contestatie la raport de distribuire. Distribuirea onorariului de succes al lichidatorului. Ordinea de distribuire a sumelor obtinute din vanzarea bunului obiect al garantiei imobiliare
Pronuntaţă de: Decizia civila nr. 168/A din 16.05.2018 a Curtii de Apel Galati

Contestatie tardiva. Apararile pe care le mai poate invoca pensionarul in cadrul unei contestatii, odata ce titlul executoriu este deja pus in executare
Pronuntaţă de: Decizia civila nr.399/14.06.2018 a Curtii de Apel Galati

Restituirea diferentei dintre indemnizatiile sociale de sanatate platite de catre angajator salariatilor proprii si contributia datorata, in calitate de angajator, pentru contributii si indemnizatii la bugetul Fondului national unic de asigurari sociale de sanatate
Pronuntaţă de: Decizia nr. 233/13 februarie 2018 a Curtii de Apel Galati

Anulare act administrativ fiscal. Caracter deductibil cheltuieli. Sarcina probei. Prescriptia dreptului de a stabili creante fiscale
Pronuntaţă de: Curtea de Apel Iasi, Sectia Contencios administrativ si fiscal, Decizia civila nr. 241/23.03.2020

Impozit pe cladire nerezidentiale aflate in proprietatea persoanelor fizice
Pronuntaţă de: Curtea de Apel Iasi, Sectia Contencios administrativ si fiscal, Decizia nr. 360/10.06.2020

Pensionarii militari decorati cu ordinul �Meritul Militar�. Beneficiul semnului onorific se acorda in favoarea beneficiarului pensionar militar sub forma unui spor adaugat la cuantumul pensiei brute
Pronuntaţă de: Curtea de Apel Iasi, Sectia Litigii de munca si asigurari sociale, Decizia civila nr. 304/16.07.2020

Obligarea angajatorului la plata impozitul si a celorlalte contributii prevazute de lege pentru despagubirile cuvenite salariatului in urma concedierii
Pronuntaţă de: Tribunalul Bucuresti - Sentinta civila nr. 605/18.12.2019



Articole Juridice

Salariatii cu mai multe CIM-uri. Reglementari legale si limitari
Sursa: Avocat Marius-Catalin Predut

Beneficiarii Legii nr. 19/2020. Conditiile de acordare a indemnizatiei
Sursa: avocat Andreea-Cristina Deaconu

Calificarea juridica si natura fiscala a diurnei externe, a cheltuielulor cu transportul si cazarea. Deducerea diurnei externe. Legislatie incidenta
Sursa: av. Emilia Alexandra Ioana

Drepturile parintelui salariat la intoarcerea din concediul de crestere a copilului
Sursa: Irina Maria Diculescu

Codul Fiscal: Stabilirea de catre Presedintele A.N.A.F. a criteriilor pentru evaluarea riscului fiscal � o incalcare a principiului separatiei puterilor in stat?
Sursa: Irina Maria Diculescu

Precizari privind stabilirea salariilor in constructii ca urmare a adoptarii OUG 114/2018
Sursa: EuroAvocatura.ro

Registrul de evidenta fiscala pentru persoanele fizice 2018
Sursa: Av. Andrei-Gheorghe Gherasim