Articolul 6(1) Pentru dezvoltarea si implementarea SIMPV, Serviciul de Telecomunicatii Speciale realizeaza urmatoarele activitati:a) actualizeaza ADV conform cerintelor operationale ale Autoritatii Electorale Permanente;b) asigura instalarea ADV pe terminalele informatice;c) intocmeste, prin specialistii proprii, in colaborare cu specialistii Autoritatii Electorale Permanente, proiectul tehnic, planul de testare si documentele de acceptanta ale SIMPV;d) asigura, pentru fiecare birou electoral al sectiei de votare din tara, cel putin cate un terminal informatic care indeplineste functiile prevazute de art. 5 alin. (6) lit. a), b), e) si f);e) asigura, pentru fiecare birou electoral al sectiei de votare din strainatate, intre doua si noua terminale informatice care indeplinesc functiile prevazute de art. 5 alin. (6) lit. a), b) si d) -f);f) asigura, pentru fiecare birou electoral pentru votul prin corespondenta, respectiv pentru fiecare birou electoral al sectiei de votare care indeplineste atributiile ce revin birourilor electorale pentru votul prin corespondenta, cel putin cate doua terminale informatice care indeplinesc functiile prevazute de art. 5 alin. (6).(2) Numarul terminalelor informatice repartizat fiecarei sectii de votare va fi stabilit pe baza urmatoarelor criterii:a) numarul total al terminalelor informatice functionale;b) prezenta la vot la scrutinele anterioare;c) numarul operatorilor de calculator disponibili.(3) Accesul la Sistemul informatic central se realizeaza prin serviciile de comunicatii existente la sediul biroului electoral al sectiei de votare sau prin retelele operatorilor de telefonie mobila.(4) Fiecare terminal informatic trebuie sa fie identificat in mod unic in SIMPV, prin intermediul acestuia fiind accesata interfata ADV.(5) Serviciul de Telecomunicatii Speciale asigura inlocuirea terminalelor informatice nefunctionale utilizate la sectiile de votare din tara.(6) Terminalele informatice nefunctionale utilizate la sectiile de votare din strainatate pot fi inlocuite cu terminale informatice de rezerva sau cu terminale informatice repartizate la alte sectii de votare unde prezenta la vot este mica, dupa caz. Acestea se sigileaza in cutiile aferente acestora de catre presedintii birourilor electorale ale sectiilor de votare si se predau, dupa caz, reprezentantilor Serviciului de Telecomunicatii Speciale sau reprezentantilor misiunilor diplomatice si ai oficiilor consulare, dupa caz.
Articolul 7(1) Directia generala sistemul informational electoral national din cadrul Autoritatii Electorale Permanente, in colaborare cu Serviciul de Telecomunicatii Speciale, elaboreaza proceduri si instructiuni privind masurile de securitate in legatura cu gestionarea si utilizarea SIMPV, care vizeaza:a) interzicerea accesului persoanelor neautorizate la echipamentele informatice ale SIMPV;b) securizarea aplicatiilor informatice si a bazelor de date pentru a impiedica citirea, copierea, modificarea sau stergerea suportului de date in mod neautorizat;c) utilizarea sistemelor de prelucrare automata a datelor;d) jurnalizarea operatiunilor de modificare a datelor din SIMPV;e) securizarea comunicatiilor de date din cadrul SIMPV;f) protejarea datelor cu caracter personal impotriva distrugerii accidentale sau ilegale, pierderii, modificarii, dezvaluirii sau accesului neautorizat, precum si impotriva oricarei altei forme de prelucrare ilegala.(2) In vederea indeplinirii atributiilor privind functionarea SIMPV, Serviciul de Telecomunicatii Speciale adopta masuri tehnice, operative si de procedura, cu notificarea Autoritatii Electorale Permanente, potrivit urmatoarelor principii:a) confidentialitate: asigurarea accesului la informatii numai pentru persoanele autorizate in functie de competente;b) integritate: asigurarea exactitatii si caracterului complet al informatiilor, precum si a metodelor de prelucrare;c) disponibilitate: asigurarea accesului la informatii in termenul solicitat;
Decizia ICCJ 41/2019: In calculul drepturilor salariale pentru plata cu ora nu se include si gradatia de merit Pronuntaţă de: Inalta Curte de Casatie si Justitie - Decizia nr. 41/2019
Sentinta nr. 263/CA/2016 -Actiune in Contencios administrativ S.D. - S.A. impotriva Guvernului Romaniei si intervenientului Ministerul Finantelor Publice Pronuntaţă de: Curtea de Apel Oradea
Decizia ICCJ nr. 9/2019 - RIL: activitatea desfasurata in cadrul unitatilor de prospectiuni geologice sau de exploatari in subteran nu poate fi considerata activitate desfasurata in "unitate miniera" Pronuntaţă de: Inalta Curte de Casatie si Justitie
Anulare decizie reincadrare data fiind lipsa unei norme legale care sa impuna transformarea functiei de conducere in functie de executie Pronuntaţă de: Tribunalul Buzau Sectia I Civila, Sentinta civila nr. 146/2017, in sedinta publica din 24 februarie 2017
Nerespectarea procedurii de evaluare profesionala atrage anularea hotararii prin care a fost stabilit calificativul, insa instanta nu se poate substitui evaluatorului Pronuntaţă de: Tribunalul Timis Sectia I Civila, Sentinta civila nr. 213/PI/LM/2017, in sedinta publica din 2 martie 2017
Repararea integrala a prejudiciului presupune un calcul care se raporteaza la debitul restant, fara ca dobanda sa de calculeze asupra debitului care ar cuprinde actualizarea cu rata inflatiei Pronuntaţă de: Curtea de Apel CLuj Sectia I Civila, Decizia nr. 124/A/2016, in sedinta publica din 27 ianuarie 2017
Decontarea transportului cadrelor didactice navetiste in functie de distanta parcursa reprezinta o obligatie a primariei si a consiliului local ce nu poate fi conditionata Pronuntaţă de: Tribunalul Teleorman Sectia C.M.A.S., Sentinta civila nr. 54/2016, in sedinta publica din 17 noiembrie 2016
Concedierea salariatei gravide in perioada de proba si in concediu medical Pronuntaţă de: Tribunalul Arad, Sectia a III-a Contencios administrativ fiscal, litigii de munca si asigurari sociale, Sentinta nr. 1832 din 05.07.2016
Asigurari sociale de sanatate. Contributii pentru fondul asigurarilor. Cazul autorilor de creatie intelectuala. Legalitatea normelor aprobate prin ord Pronuntaţă de: Decizia nr.289 din 29 ianuarie 2002, Inalta Curte de Casatie si Justitie
Calificarea juridica si natura fiscala a diurnei externe, a cheltuielulor cu transportul si cazarea. Deducerea diurnei externe. Legislatie incidenta Sursa: av. Emilia Alexandra Ioana
Codul Fiscal: Stabilirea de catre Presedintele A.N.A.F. a criteriilor pentru evaluarea riscului fiscal � o incalcare a principiului separatiei puterilor in stat? Sursa: Irina Maria Diculescu
Restituirea in 2018 a taxei pe poluare, a taxei speciale, pentru emisiile poluante, precum si a timbrului de mediu pentru autovehicule Sursa: Av. Andrei-Gheorghe Gherasim
Cum va fi implementat sistemul salarizarii unitare dupa primul an de aplicare a legii? Sursa: Guvernul Romaniei