EuroAvocatura.ro
din anul 2007, atuul tau de DREPT!
5300
de useri online
Profesionisti
Ştiri Juridice
Articole
Jurisprudenţă
Legislaţie
Dicţionar Juridic
Utile
Contact
Profesionisti
Ştiri Juridice
Articole
Jurisprudenţă
Legislaţie
Dicţionar Juridic
Utile
Contact
Secţiuni site
⇨ MCP Cabinet avocati. Relatii de munca si comerciale. Protectia datelor. GDPR
Articole Juridice
Drept Civil
Contracte Civile si Comerciale
GDPR - Protectia Datelor cu Caracter Personal
Drept Succesoral
Dreptul Familiei
Drept Penal
Dreptul Proprietatii Intelectuale
Drept Comercial
Leasing
Drept Concurential
Insolventa si Falimentul
Dreptul muncii. Contractul de Munca
Medierea
Urmarirea Penala si Judecata in cauzele cu Minori
Drept Fiscal
Divortul. Desfacerea casatoriei
Infractiuni Informatice
CEDO. Justitie Europeana
Afaceri, Crime si Procese celebre
Fonduri Europene
Proceduri si Acte necesare pentru ...
Procedurile de Judecata
Aparitii Editoriale
Scrieri Politice din presa romaneasca
Dreptul mediului
Preceduri so Modele de acte
Drept Constitutional
Intrebari si Raspunsuri Juridice
Noul Cod Penal - Comentarii articole
Noul Cod Civil
Noul Cod de procedura Penala (Comparatii cu vechiul Cod)
Acte de procedura in Noul cod de procedura penala
Articole Juridice »
Jurisprudenta
Drept Civil
Drept Penal
Proprietate Intelectuala
Dreptul Muncii
PIDO/CEDO
Drept Comercial
Transporturi
Drept Comunitar
Drept Fiscal
Contencios Administrativ
Recursuri in Interesul Legii
Decizii ale Curtii Constitutionale in materie Penala
Dreptul Familiei
Citarea si Comunicarea actelor de Procedura
Plangerea impotriva actelor si masurilor procurorului
Spete Drept Succesoral
Spete Contraventii
Decizii de admitere ale CCR
Insolventa si Faliment
Contractul de credit , Leasing si Asigurare
Mediere
Jurisprudenta »
Legislatie
Codurile Esentiale
Legislatie Imobiliara
Legislatie Civila
Legislatie Penala
Legislatie Comerciala
Legislatia Muncii si Asigurarilor sociale
Legislatie Fiscala
Legislatie pentru desfasurarea activitatilor profesionale. Statute
Legislatie Proprietate Intelectuala
Legislatia Domeniul Agricol
Contencios Administrativ
Legislatie Financiar-Bancara
EuroLegislatie
Decizii ale Curtii Constitutionale
Recursuri in interesul legii
Diverse Domenii juridice
Regulamente
Cauze CEDO
Arhiva Monitorul Oficial
Legislatie »
Dictionar Juridic
Drept Bancar
Drept Civil
Drept Comercial
Drept Comunitar
Drept Concurential
Drept Constitutional
Drept Fiscal Financiar
Drept Penal
Drept Succesoral
Dreptul Familiei
Dreptul Muncii
Dreptul Proprietatii Intelectuale
PIDO. CEDO. Justitie Europeana
Procedura de Judecata
Transporturi
Acte Normative
Dictionar Evenimente
Dictionar Personalitati
Diverse Domenii Juridice
Dictionar Juridic »
Prima pagină
»
Legislaţie
»
Legislatie pentru desfasurarea activitatilor profesionale. Statute
» HG mr. 729/2018 privind organizarea si functionarea CNCAN
HG mr. 729/2018 privind organizarea si functionarea CNCAN
Publicat: 21 Sep 2018
4363 citiri
Secţiunea:
Legislatie pentru desfasurarea activitatilor profesionale. Statute
Monitorul Oficial al Rom�niei este publicaţia oficială a statului rom�n, �n care se publică actele prevăzute de Constituţie, de prezenta lege şi alte acte normative.
HOTARAREA nr. 729 din 13 septembrie 2018 privind organizarea si functionarea Comisiei Nationale pentru Controlul Activitatilor Nucleare
Publicat in
Monitorul Oficial
cu numarul 805 din data de 20 septembrie 2018
Moment (etapa) al judecatii in prima instanta,
Calificativ care exprima neconcordanta unui fapt sau act, a unei conduite, cu prevederile legii si cu celelalte norme de convietuire sociala.
Act normativ emis de catre organul legislativ al puterii de stat (in Romania acesta este Parlamentul), ce cuprinde norme generale, de conduita, obligatorii si impersonale.
Act procedural in care procurorul sau organul de urmarire penala consemneaza o dispozitie asupra unor acte sau masuri de urmarire penala.
(al unitatii de protectie speciala). Gestionarea activitatilor si resurselor (materiale, umane, financiare) la nivelul unitatilor de protectie speciala, efectuata de conducerea unitatii, in baza prerogativelor legale.
Act procedural in care procurorul sau organul de urmarire penala consemneaza o dispozitie asupra unor acte sau masuri de urmarire penala.
Act adoptat de organele de stat,
Una din hotararile judecatoresti, prevazuta in cap. I, t, II, C. proc. pen. partea speciala.
Austria, Belgia, Bulgaria, Cipru, Danemarca, Estonia, Finlanda, Franta, Germania, Grecia, Irlanda, Italia, Letonia, Lituania, Luxemburg, Malta, Marea Britanie, Olanda, Polonia, Portugalia, Republica Ceha, Romania, Slovacia, Slovenia, Spania, Suedia, Ungaria.
Totalitatea cheltuielilor care se fac pentru cumpararea bunurilor de capital.
Balanta veniturilor si cheltuielilor dintr-o anumita perioada
Balanta veniturilor si cheltuielilor dintr-o anumita perioada
Ca si componenta a structurii organizatorice, totalitate a posturilor care au aceleasi caracteristici principale referitoare la obiective, sarcini, autoritate si responsabilitate.
Din punct de vedere contabil, un document contabil de sinteza care are ca obiective principale completarea si explicarea datelor inscrise in bilant si contul de profit si pierdere
Ca si componenta a structurii organizatorice, totalitate a posturilor care au aceleasi caracteristici principale referitoare la obiective, sarcini, autoritate si responsabilitate.
q)asigura informarea publicului asupra aspectelor aflate in competenta CNCAN;
r)coopereaza cu alte organisme care au, potrivit legii, atributii in domeniul functionarii in conditii de siguranta a instalatiilor nucleare si radiologice, in corelatie cu cerintele de protectie a mediului si a populatiei;
s)organizeaza
dezbateri
si informari publice cu teme din domeniul sau de competenta;
s)se constituie in punct national de contact pentru garantii nucleare, pentru protectia fizica a materialelor, instalatiilor nucleare si radiologice, pentru prevenirea si combaterea traficului
ilicit
de materiale nucleare si radioactive si pentru urgentele radiologice;
t)dispune recuperarea surselor orfane si coordoneaza activitatile de recuperare;
t)autorizeaza executarea constructiilor cu specific nuclear si exercita controlul de stat asupra calitatii constructiilor din cadrul instalatiilor nucleare, ca exceptie de la prevederile Legii nr. 50/1991 privind autorizarea executarii lucrarilor de constructii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, si ale Legii nr. 10/1995 privind calitatea in constructii, republicata, cu modificarile ulterioare, care nu se aplica in cazul instalatiilor nucleare;
u)transmite notificari si prezinta rapoarte Comisiei Europene cu privire la implementarea directivelor Consiliului UE si a altor acte normative comunitare In domeniul propriu de competenta, la termenele si cu frecventa prevazute de acestea;
v)organizeaza, periodic, cel putin o data la 10 ani, autoevaluari, precum si analize internationale interpares ale activitatii proprii, precum si ale cadrului national de reglementare, autorizare si control; rezultatele acestor analize se raporteaza Comisiei Europene si celorlalte state membre si pot fi puse la dispozitia publicului, cu respectarea reglementarilor legale in vigoare privind informatiile clasificate si a cerintelor principiului confidentialitatii;
w)indeplineste orice alte atributii, prevazute de
lege
sau in reglementarile proprii, in domeniul reglementarilor si al controlului activitatilor nucleare.
Articolul 6
Prin ordin al presedintelui CNCAN se constituie Comitetul pentru situatii de urgenta, care indeplineste atributiile prevazute la art. 21 din
Ordonanta
de urgenta a Guvernului nr. 21/2004 privind Sistemul National de
Management
al Situatiilor de Urgenta, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 15/2005, cu modificarile si completarile ulterioare, si isi desfasoara activitatea conform prevederilor Regulamentului - cadru privind structura organizatorica, atributiile, functionarea si dotarea comitetelor si centrelor operative pentru situatii de urgenta, aprobat prin Hotararea Guvernului nr. 1.491/2004, cu modificarile ulterioare.
Articolul 7
(1)Se constituie, in subordinea presedintelui CNCAN, Centrul operativ pentru situatii de urgenta si continuitatea guvernarii (COSUCG), prin reorganizarea actualului Centru operativ pentru situatii de urgenta COSU) si completarea cu atributiile necesare asigurarii continuitatii guvernarii pe perioada crizelor.
(2)Centrul operativ pentru situatii de urgenta si continuitatea guvernarii are atributii si functii de sprijin complexe in prevenirea si gestionarea situatiilor de urgenta si indeplineste functiile prevazute la art. 13 alin. (3) din
Ordonanta
de urgenta a Guvernului nr. 21/2004, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 15/2005, cu modificarile si completarile ulterioare, precum si din alte acte normative adoptate in materie.
(3)Centrul operativ pentru situatii de urgenta si continuitatea guvernarii (COSUCG) isi desfasoara activitatea In sediul secundar al CNCAN din str. Locotenent Zalic nr. 4, sectorul 6, Bucuresti.
Articolul 8
Activitatea operativa a CNCAN se desfasoara pe baza de strategii si programe de lucru, cu respectarea dispozitiilor legale in vigoare. In exercitarea atributiilor sale, CNCAN utilizeaza compartimente teritoriale, fara personalitate juridica, infiintate prin ordin al presedintelui, precum si institutii tehnice-suport, infiintate prin
hotarare
a Guvernului, in vederea efectuarii de studii de specialitate.
Articolul 9
(1)Conducerea CNCAN este asigurata de un presedinte cu rang de secretar de stat, numit prin
decizie a
prim-ministrului, denumit in continuare presedinte.
(2)Presedintele conduce intreaga activitate a CNCAN, avand calitatea de ordonator tertiar de credite.
(3)Presedintele aproba delegarile de competenta si imputernicirile de reprezentare pentru personalul CNCAN, inclusiv ale directorilor de structuri pentru personalul din subordinea lor.
(4)Presedintele reprezinta CNCAN in raporturile cu ministerele, cu alte autoritati si institutii ale administratiei publice centrale sau locale, precum si in raporturile cu persoane fizice si juridice romane ori straine.
(5)Presedintele reprezinta CNCAN in raporturile cu Agentia Internationala pentru Energie Atomica (AIEA), cu Agentia pentru Energie Nucleara a Organizatiei pentru Cooperare si Dezvoltare Economica (AENOCDE), precum si cu alte organizatii de profil internationale, regionale sau nationale, din alte
tari
.
(6)Presedintele raporteaza prim-ministrului, anual sau ori de cate ori i se solicita, prin secretarul general al Guvernului, stadiul desfasurarii activitatilor de control si al celorlalte activitati nucleare.
(7)In exercitarea atributiilor sale presedintele emite ordine si decizii.
Articolul 10
Presedintele CNCAN indeplineste urmatoarele atributii principale:
a)raspunde de derularea corespunzatoare a procesului de reglementare, autorizare si control al activitatilor nucleare;
b)aproba strategiile de dezvoltare institutionala a CNCAN, programele de activitate si programele de operare;
c)coordoneaza procesul de emitere a reglementarilor CNCAN si dispune armonizarea acestora cu legislatia Uniunii Europene, aplicabile uniform in domeniul nuclear;
d)asigura derularea programelor de cooperare si asistenta tehnica internationala;
e)propune ordonatorului principal de credite planul de
investitii
al CNCAN;
f)transmite ordonatorului principal de credite propunerea de
buget
a CNCAN pentru a fi analizata si inclusa in proiectul de
buget
al ordonatorului principal de credite;
g)aproba angajarile, promovarile, retrogradarile, suspendarile, delegarile, detasarile, numirile si eliberarile din
functie
ale personalului de executie din cadrul CNCAN, cu respectarea dispozitiilor legale in vigoare;
k)aproba deplasarile in tara si in strainatate ale personalului CNCAN;
i)raspunde de rezolvarea in conditii corespunzatoare a sarcinilor stabilite de prim-ministru;
j)indeplineste atributiile ordonatorului tertiar de credite si asigura permanent conducerea curenta a institutiei.
Articolul 11
(1)Structura organizatorica a CNCAN este prevazuta in
anexa
nr. 1.
(2)In
functie
de necesitatile si conditiile concrete de desfasurare a activitatii CNCAN, statul de functii, cu avizul secretarului general al Guvernului, este aprobat de presedintele CNCAN. Statul de personal si structura organizatorica a directiilor se aproba prin ordin al presedintelui CNCAN.
(3)Numarul maxim de posturi pentru aparatul propriu al CNCAN este de 170, exclusiv presedintele si membrii cabinetului demnitarului.
(4)Personalul necesar pentru fiecare componenta din structura organizatorica a CNCAN se stabileste prin ordin al presedintelui, in conformitate cu prevederile legale privind pregatirea in domeniu si specializarea pe functie, cu incadrarea in numarul maxim de posturi pentru aparatul propriu.
(5)Competentele si atributiile structurilor CNCAN, precum si drepturile, obligatiile si responsabilitatile personalului incadrat pe functii se prevad detaliat in Regulamentul privind atributiile structurilor din cadrul CNCAN, aprobat prin ordin al presedintelui.
Inapoi
1
2
3
4
Inainte
Afişează
HG mr. 729/2018 privind organizarea si functionarea CNCAN
pe o singură pagină
Citeşte mai multe despre:
CNCAN
HG 729/2018
Consultă un avocat online
Formular contact online
.
MCP Cabinet avocati
- Specializati in litigii de munca, comerciale, civile si de natura administrativa.
Tabloul Avocatilor din Romania
Tabloul Avocatilor din Republica Moldova
Tabloul Consultantilor Fiscali din Romania
Tabloul Contabililor din Romania
Tabloul Detectivilor Particulari din Romania
Tabloul Evaluatorilor din Romania
Tabloul Executorilor Judecatoresti din Romania
Tabloul Expertilor Judiciari din Romania
Tabloul Mediatorilor din Romania
Tabloul Notarilor Publici din Romania
Tabloul Practicienilor in insolventa din Romania
Tabloul Psihologilor din Romania
Tabloul Traducatorilor Autorizati din Romania
Arhiva Stirilor juridice din anul 2007
Arhiva Monitorului Oficial al Romaniei din anul 1964