din anul 2007, atuul tau de DREPT!
3629 de useri online



Prima pagină » Articole juridice » Proceduri si Acte necesare pentru ... » Acte necesare pentru emiterea hotararii de autorizare ca mediator

Acte necesare pentru emiterea hotararii de autorizare ca mediator

  Publicat: 19 Oct 2012       9909 citiri       Sursa: EuroAvocatura.ro        Secţiunea: Proceduri si Acte necesare pentru ...  


Acte necesare pentru emiterea hotararii de autorizare, a autorizatiei de functionare si a legitimatiei de mediator in vederea desfasurarii activitatii de mediere

Din punct de vedere contabil, un document contabil de sinteza care are ca obiective principale completarea si explicarea datelor inscrise in bilant si contul de profit si pierdere
Act oficial prin care se confirma (de catre anumite organe de stat)
Act oficial prin care se confirma (de catre anumite organe de stat)
Dovada scrisa prin care
Dovada scrisa prin care
Dovada scrisa prin care
Modalitate a actului juridic, obligatie, care consta intr-un eveniment viitor si sigur, care suspenda, pana la indeplinirea lui, punerea in executare a actului sau exigibilitatea obligatiei, termen suspensiv,
Sistem de organizare
Modalitate a actului juridic, obligatie, care consta intr-un eveniment viitor si sigur, care suspenda, pana la indeplinirea lui, punerea in executare a actului sau exigibilitatea obligatiei, termen suspensiv,
Modalitate a actului juridic, obligatie, care consta intr-un eveniment viitor si sigur, care suspenda, pana la indeplinirea lui, punerea in executare a actului sau exigibilitatea obligatiei, termen suspensiv,
Acord liber consimtit intre doua sau mai multe persoane fizice sau juridice, in scopul nasterii, modificarii sau stingerii unor raporturi juridice, rezultat al unor negocieri.
Acord liber consimtit intre doua sau mai multe persoane fizice sau juridice, in scopul nasterii, modificarii sau stingerii unor raporturi juridice, rezultat al unor negocieri.
1. Act, livret oficial care atesta identitatea unei persoane. Adeverinta oficiala prin care se consemneaza ceva.

Cerere de autorizare - original, conform modelului din Anexa nr. 2 a Regulamentului de Organizare si Functionare a Consiliului de Mediere [descarca].


Cererea va fi insotita de urmatoarele documente:
1) Act de identitate - copie .
2) Certificat de nastere - copie .
3) Certificat de casatorie - copie (daca este cazul).
4) Diploma de licenta/titlu de studii insotit de atestatul de echivalare eliberat de Ministerul Educatiei, Cercetarii, Tineretului si Sportului - copie legalizata.
5) Documente care atesta pregatirea ca mediator - copie, dupa caz, astfel:
- Certificatul de absolvire a cursului de formare ca mediator obtinut in conditiile Legii, emis de Consiliu sau Adeverinta de examen emisa de Consiliu; sau
- Dovada absolvirii unui program postuniversitar de nivel master in domeniul medierii, acreditat conform Legii si avizat de Consiliul de Mediere; sau
- Hotararea Consiliului privind echivalarea pregatirii ca mediator in cazul persoanelor care se incadreaza in prevederile art.8 si art.72 din Legea nr.192/2006, modificata si completata.
6) Adeverinta medicala cu mentiunea ``Apt pentru profesia de mediator``, eliberata de medicul de medicina muncii sau, dupa caz, adeverinta medicala eliberata de medicul de familie, cu mentiunea ``Clinic Sanatos`` in termen de valabilitate la data depunerii cererii la Consiliul de Mediere - original.
7) Cazier judiciar in termen de valabilitate la data depunerii cererii la Consiliul de Mediere, pentru cetatenii romani, sau declaratie notariala pe proprie raspundere, pentru cetatenii straini- original.
8) Dovada vechimii in munca - copie .
9) Dovada achitarii taxei de autorizare de 880 RON si de 20 RON, reprezentand contravaloarea legitimatiei de mediator, in contul Consiliului de Mediere - RO62 BRDE 410S V965 1163 4100, deschis la BRD-GSG, sucursala Calderon, sau direct la casieria Consiliului.



Nota: Potrivit prevederilor Hotararii Consiliului de Mediere nr. 197 / 25.02.2012 absolventii cursurilor de formare ca mediatori care depun cererea de autorizare in termen de 3 luni de la data promovarii examenului cursului de formare ca mediator, beneficiaza de o reducere a taxei de autorizare de 10%.


10) Actele de infiintare a formei de exercitare a profesiei de mediator aleasa - in doua exemplare originale.


Nota: Potrivit prevederilor Art. 34, alin (2) din ROF, actul de infiintare a Biroului de Mediatori Asociati, trebuie sa contina si un ``acord de asociere`` , incheiat intre mediatorii asociati.
11) Dovada spatiului pentru sediul profesional, care poate fi: contract de comodat, contract de inchiriere sau subinchiriere, etc. - copie .
12) 2 fotografii tip buletin pentru legitimatie, prinse la dosar.





Citeşte mai multe despre:    Mediere    Mediator    Legea 192/2006

Consultă un avocat online
MCP Cabinet avocati - Specializati in litigii de munca, comerciale, civile si de natura administrativa.

Alte Titluri

Cand si cum se acorda daune morale in litigiile de munca?
Sursa: MCP avocati

Transmiterea unor date personale in cadrul unui dosar aflat pe rolul instantelor de judecata
Sursa: Raportul pe anul 2020 al ANSPDCP

Instalarea unui sistem de supraveghere video de catre primarie, care nu respecta prevederile GDPR
Sursa: Raportul pe anul 2020 al ANSPDCP

Dezvaluirea de date unor terti, intr-un dosar aflat pe rolul instantelor judecatoresti
Sursa: Raportul pe anul 2020 al ANSPDCP

Dezvaluire pe intranet-ul institutiei de date din dosarul personal al salariatului
Sursa: Raportul pe anul 2020 al ANSPDCP

Prelucrare nelegala a datelor cu caracter personal prin utilizarea unor sisteme de supraveghere audio-video portabile in activitatea politistilor locali
Sursa: Raportul pe anul 2020 al ANSPDCP

GDPR: Dezvaluirea datelor cu caracter personal ale pacientilor pe un site
Sursa: Raportul pe anul 2020 al ANSPDCP



Jurisprudenţă

Transmitere fictiva a partilor sociale in scopul sustragerii de la urmarirea penala
Pronuntaţă de: R O M A N I A INALTA CURTE DE CASATIE SI JUSTITIE Sectia Penala Decizia nr. 433/RC/2021

Delimitare unitati administrativ teritoriale. Atributiile instantelor judecatoresti in procedura de delimitare. Etapele delimitarii unitatilor administrativ teritoriale
Pronuntaţă de: Curtea de Apel Iasi, Sectia Contencios administrativ si fiscal, Decizia nr. 501/2 iulie 2020

Reducerea programului de lucru si a salariului in contextul reducerii temporare a activitatii impune existenta unor motive obiective care nu depind de vointa exclusiva a angajatorului
Pronuntaţă de: Curtea de Apel Timisoara - Decizia civila nr.135/2020

Actiune in raspundere civila delictuala. Repararea prejudiciului cauzat de emiterea unor acte administrative nelegale. Inadmisibilitate
Pronuntaţă de: I.C.C.J., Sectia I civila, decizia nr. 1016 din 2 iunie 2020

Producerea unui prejudiciu in patrimoniul angajatorului de catre un salariat al sau este de esenta raspunderii patrimoniale. Conditii raspundere patrimoniala
Pronuntaţă de: Curtea de Apel Timisoara - Decizia civila nr. 158 din data de 15 martie 2019