din anul 2007, atuul tau de DREPT!
5770 de useri online



Prima pagină » Ştiri juridice » Instruirea profesionala - conditie a competentei in administratie

Instruirea profesionala - conditie a competentei in administratie

  Publicat: 30 Aug 2010       2044 citiri       Sursa: EuroAvocatura.ro  


Ministerul Administratiei si Internelor a lansat proiectul Instruirea profesionala-conditie esentiala a competentei in administratie.

Persoana care a implinit varsta de 18 ani.
Alocare financiara directa, acordata din fonduri publice pentru a facilita derularea unui proiect.
Ansamblul resurselor materiale, financiare, institutionale si umane de care dispune o unitate administrativ-teritoriala,
Persoane care iau parte la savarsirea unei infractiuni ,
Sistem unitar si obligatoriu de evidenta tehnica, economica si juridica
(ternem CNA). Orice forma de mesaj, difuzat fie �n baza unui contract cu o persoana fizica sau juridica, publica ori privata, �n schimbul unui tarif sau al altor beneficii, privind exercitarea unei activitati comerciale, mestesugaresti, profesionale,
Este organul de stat caruia ii revin, conform legii, atribute privitoare la stabilirea
Sistem unitar si obligatoriu de evidenta tehnica, economica si juridica
(ternem CNA). Orice forma de mesaj, difuzat fie �n baza unui contract cu o persoana fizica sau juridica, publica ori privata, �n schimbul unui tarif sau al altor beneficii, privind exercitarea unei activitati comerciale, mestesugaresti, profesionale,
(al unitatii de protectie speciala). Gestionarea activitatilor si resurselor (materiale, umane, financiare) la nivelul unitatilor de protectie speciala, efectuata de conducerea unitatii, in baza prerogativelor legale.
(al unitatii de protectie speciala). Gestionarea activitatilor si resurselor (materiale, umane, financiare) la nivelul unitatilor de protectie speciala, efectuata de conducerea unitatii, in baza prerogativelor legale.
1. Determinare cu aproximatie (sinonim cu estimare) a unei anumite cantitati, in acest sens evaluarea poate reprezenta o anticipare a operatiei de masurare propriu-zisa sau o poate inlocui, atunci cand nu este posibila o masurare suficient de exacta

Proiectul este cofinantat din Fondul Social European prin Programul Operational a��Dezvoltarea Capacitatii Administrative (PODCA) 2007-2013, Domeniul major de interventie 1.3. Imbunatatirea eficacitatii organizationale, codul SMIS al proiectului 16467a��.
Valoarea totala eligibila a proiectului este de 1.197.682,84 lei, din care:
1.018.030,41 lei (85%) finantare nerambursabila prin PODCA, respectiv Fondul Social European, si 179.652,43 lei (15%) contributia Beneficiarului.
Obiectivul general al proiectului este de a dezvolta capacitatea administrativa prin debirocratizarea si eficientizarea activitatii in cadrul Ministerului Administratiei si Internelor si a structurilor subordonate, prin derularea de module de instruire profesionala in domeniul managementului resurselor umane si a formarii de formatori.
Programul de instruire profesionala se imparte in trei module structurate pe categorii si numar diferit de participanti . Se are in vedere instruirea unui numar de 185 de persoane a�� manageri la diverse niveluri, personal din structurile de resurse umane etc., cu statut de functionari publici sau personal contractual, provenite atat din cadrul structurilor Aparatului Central, cat si din randul institutiilor subordonate: Institutiile Prefectului, Agentia Nationala a Functionarilor Publici, Agentia Nationala de Cadastru si Publicitate Imobiliara si Autoritatea Nationala de Reglementare pentru Serviciile Comunitare de Utilitati Publice.
Prin implementarea proiectului se vor obtine urmatoarele rezultate:
a) Imbunatatirea capacitatii administrative prin cresterea nivelului individual de profesionalism, promovand un proces de instruire de calitate, care sa sporeasca interesul personalului fata de dezvoltarea profesionala si interesul institutiei de a avea angajati cu un inalt grad de pregatire si calificare;
b) Cresterea capacitatii operationale a structurilor de resurse umane ale Ministerului Administratiei si Internelor, Institutiilor Prefectului, Agentiei Nationale a Functionarilor Publici, Agentiei Nationale de Cadastru si Publicitate Imobiliara si ale Autoritatii Nationale de Reglementare pentru Serviciile Comunitare de Utilitati Publice, prin modernizarea proceselor si instrumentelor specifice;
c) Maximizarea utilitatii serviciilor publice prin perfectionarea stilurilor de management si adoptarea de noi stiluri de management in domeniul resurselor umane, rezultand imbunatatirea si modernizarea procesului de analiza a nevoilor, selectie, recrutare, evaluare si promovare a resurselor umane;
d) Cresterea calitatii serviciilor publice prin formarea de formatori, generand un flux intern continuu si eficient de servicii de formare si instruire a resurselor umane.
Durata estimata de implementare a proiectului este de 18 luni.



Citeşte mai multe despre:    Pregatire profesionala    Administratie publica    Functionari publici    Fondul Social European

Consultă un avocat online
MCP Cabinet avocati - Specializati in litigii de munca, comerciale, civile si de natura administrativa.

Alte titluri

Conferinta internationala: Provocari contemporane in dreptul administrativ din perspectiva interdisciplinara. Editia a III-a
10 Mar 2020 | 812

ANI lanseaza un set de trei proceduri pentru prevenirea si identificarea timpurie a situatiilor de incompatibilitate, a potentialelor conflicte de interese
29 Jan 2020 | 1272

Proiectele de acte normative adoptate in cadrul sedintei din 6 noiembrie 2019
06 Nov 2019 | 2074

A fost semnat Acordul-cadru de imprumut cu Banca de Dezvoltare a Consiliului Europei, parte a Proiectului privind Modernizarea infrastructurii judiciare in Romania
05 Sep 2019 | 615

Codul Administrativ al Romaniei a fost adoptat prin Ordonanta de Urgenta
27 Jun 2019 | 703

Ministerul Dezvoltarii Regionale si Administratiei Publice a pus in dezbatere publica un proiect privind Codul Administrativ al Romaniei
02 Jun 2019 | 746



Articole Juridice

Dialogurile MCP: Legalitatea si obiectivitatea evaluarii profesionale a salariatilor
Sursa: Avocat Marius-Catalin Predut

Inlaturarea inechitatilor salariale dintre functionarii publici. Anularea hotararilor Consiliilor Locale
Sursa: avocat Andreea-Cristina Deaconu | MCP Cabinet avocati

Consultantul extern specializat in legislatia muncii. Calitate, atributii si responsabilitati
Sursa: avocat Gales Iulian | MCP Cabinet avocati

Autonomia locala. Principiu al administratiei publice in Noul Codul Administrativ (IV)
Sursa: Irina Maria Diculescu

Jurisprudenţă

Concursul si perioada de proba. Modalitati diferite de verificare a aptitudinilor profesionale ale salariatului
Pronuntaţă de: Tribunalul Bucuresti

Raportul de audit al Curtii de Conturi nu reprezinta titlu executoriu pentru recuperarea prejudiciului de la salariat
Pronuntaţă de: Tribunalul Brasov - Sentinta civila nr. 1053/2020

Sanctionarea disciplinara ca urmare a unei postari pe retelele sociale. Netemeinicia deciziei angajatorului
Pronuntaţă de: Curtea de Apel Bucuresti - Decizia civila nr. 608 din data de la 6 martie 2020

Cuantificarea prejudiciilor materiale si morale in cazul accidentelor de munca
Pronuntaţă de: Judecatoria Sectorul 3 Bucuresti - Sentinta Penala nr. 358 din 25.04.2019