din anul 2007, atuul tau de DREPT!
1774 de useri online



Prima pagină » Ştiri juridice » Aeronavele care opereaza in spatiul aerian national vor fi obligate sa detina la bord un dispozitiv de localizare in caz de urgenta

Aeronavele care opereaza in spatiul aerian national vor fi obligate sa detina la bord un dispozitiv de localizare in caz de urgenta

  Publicat: 04 Jan 2019       967 citiri       Sursa: EuroAvocatura  


Monitorul Oficial al Rom�niei este publicaţia oficială a statului rom�n, �n care se publică actele prevăzute de Constituţie, de prezenta lege şi alte acte normative.
Act procedural in care procurorul sau organul de urmarire penala consemneaza o dispozitie asupra unor acte sau masuri de urmarire penala.
Act normativ care cuprinde principiile si cele mai importante reglementari referitoare la circulatia aeriana
In Monitorul Oficial nr. 9 din 04.01.2019 a fost publicata Legea nr. 358/2018 pentru completarea art. 11 din Ordonanta Guvernului nr. 29/1997 privind Codul aerian civil.

Act procedural in care procurorul sau organul de urmarire penala consemneaza o dispozitie asupra unor acte sau masuri de urmarire penala.
Act normativ care cuprinde principiile si cele mai importante reglementari referitoare la circulatia aeriana
Monitorul Oficial al Rom�niei este publicaţia oficială a statului rom�n, �n care se publică actele prevăzute de Constituţie, de prezenta lege şi alte acte normative.
Partea finala a hotararii pronuntata de catre un organ de jurisdictie,care cuprinde solutia data cauzei.
Modalitate a actului juridic, obligatie, care consta intr-un eveniment viitor si sigur, care suspenda, pana la indeplinirea lui, punerea in executare a actului sau exigibilitatea obligatiei, termen suspensiv,
Monitorul Oficial al Rom�niei este publicaţia oficială a statului rom�n, �n care se publică actele prevăzute de Constituţie, de prezenta lege şi alte acte normative.
Partea finala a hotararii pronuntata de catre un organ de jurisdictie,care cuprinde solutia data cauzei.

Prin Legea nr. 358/2018, dupa alineatul (3) al articolului 11 din Ordonanta Guvernului nr. 29/1997 privind Codul aerian civil, republicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 45 din 26 ianuarie 2001, cu modificarile si completarile ulterioare, au fost introduse patru noi alineate, alineatele (31)-(34), cu urmatorul cuprins:


"(31) Aeronavele care opereaza in spatiul aerian national sunt obligate sa detina la bord un dispozitiv de localizare in caz de urgenta, activ, cu exceptia cazului in care, din considerente de securitate nationala, se impune dezactivarea acestuia.


(32) Prevederile alin. (31) intra in vigoare in termen de 2 ani de la publicarea prezentei legi in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, pentru aeronavele de stat si pentru aeronavele civile, cu exceptia cazurilor in care reglementarile nationale sau europene prevad altfel.


(33) Prin exceptie de la prevederile alin. (31), Ministerul Transporturilor, respectiv Ministerul Apararii Nationale pot stabili, prin reglementari specifice, categorii de aeronave civile, respectiv aeronave de stat, care pot opera in spatiul aerian national fara a detine un dispozitiv de localizare in caz de urgenta.


(34) Categoriile de dispozitive prevazute la alin. (31) se stabilesc prin reglementari specifice emise de Ministerul Transporturilor sau la nivel european pentru aeronavele civile si de Ministerul Apararii Nationale pentru aeronavele de stat."



Citeşte mai multe despre:    Localizare    Aeronave    Codul Aerian Civil    OG 29/1997    Legea 358/2018

Consultă un avocat online
MCP Cabinet avocati - Specializati in litigii de munca, comerciale, civile si de natura administrativa.

Alte titluri

Firma de avocatura CMS Romania isi muta birourile la One Tower
10 Aug 2021 | 1380

Guvernul a facut modificari privind functionarea Sistemului national unic pentru apeluri de urgenta - cartelele preplatite se vor vinde doar in baza datelor din actul de identitate!
04 Sep 2019 | 2071

MAI va beneficia de noi elicoptere pentru operatiuni medicale si de cautare-salvare
29 Jul 2019 | 761

Ministerul Transporturilor: proiect pentru legiferarea companiilor de ridesharing. Conditiile in care acestea ar urma sa functioneze.
27 May 2019 | 714

Guvernul sustine financiar programul �Ana Aslan - gROwth, rezidente pentru varstnici�
26 May 2019 | 2906



Articole Juridice

Utilizarea senzorilor GPS pe masinile de serviciu ale salariatilor
Sursa: Raportul pe anul 2020 al ANSPDCP

Simpla deviere a unui zbor catre un aeroport apropiat nu confera un drept la o compensatie forfetara
Sursa: EuroAvocatura.ro

Ministerul Public nu are competenta de a autoriza accesul si transferul unei autoritati publice la baze date pentru a desfasura o urmarire penala
Sursa: Curtea de Justitie a Uniunii Europene

Comportamentul perturbator al unui pasager aerian poate constitui o �imprejurare exceptionala�
Sursa: EuroAvocatura.ro

Jurisprudenţă

Rolul activ al instantei de judecata in litigiile de munca. Constatarea din oficiu a nulitatii deciziei de sanctionare disciplinara pentru lipsa descrierii faptei
Pronuntaţă de: Curtea de Apel Cluj - Decizia civila nr. 1222/2017 din 13.10.2017

Descrierea faptei trebuie sa corespunda necesitatii de a se aprecia, prin prisma acesteia, legalitatea si temeinicia sanctiunii disciplinare
Pronuntaţă de: Curtea de Apel Bucuresti - Decizia civila nr. 5976/2019

Raspuderea patrimoniala a padurarului pentru arborii taiati ilegal. Solutionare prescripie si cerere de chemare in garantie
Pronuntaţă de: Tribunalul Tulcea Sectia Civila si de Contentios Administrativ si Fiscal, Sentinta civila nr. 30/2017, in sedinta publica din 12 ianuarie 2017

Hotararea CEDO in Cauza Ovidiu Cristian Stoica impotriva Romaniei. Admisibilitatea probelor. Dreptul la un proces echitabil. Reparatie echitabila
Pronuntaţă de: Curtea Europeana a Drepturilor Omului