Curtea a retinut ca este competenta instantelor interne de a motiva concret motivele pentru care plasarea in arest preventiv este justificata de necesitatea de a proteja ordinea publica.
Arestarea preventiva a unui inculpat trebuie sa serveasca necesitatilor anchetei penale, nu satisfacerii dorintei de razbunare si pedepsire pe care publicul ar putea-o resimti.
Faptul ca arestarea preventiva a reclamantei nu a durat decat aproximativ doua luni nu exonereaza autoritatile nationale de obligatia acestora de a justifica in mod corespunzator luarea si prelungirea acestei masuri .
Actualizarea obiectului de activitate conform CAEN Rev. 3. Ghid practic si aspecte juridice Sursa: MCP avocati
Concediul de odihna. Raspunsuri la intrebarile frecvente ale salariatilor Sursa: MCP avocati
Protectia impotriva denigrarii companiei de catre salariati. Drepturi, limite si solutii juridice Sursa: MCP avocati
OUG nr. 156/2024 (Ordonanta trenulet 2024 - 2025 sau Ordonanta Austeritatii 2025) privind unele masuri fiscal-bugetare in domeniul cheltuielilor publi Ordonanta de urgenta nr. 156/2024 (denumita si Ordonanta trenulet 2024 - 2025 sau Ordonanta Austerit ...
OUG nr. 153/2024 privind stabilirea unor masuri la nivelul administratiei publice centrale Ordonanta de urgenta nr. 153/2024 privind stabilirea unor masuri la nivelul administratiei publice c ...
Codul muncii 2025. Legea 53/2003, actualizata 2025 Codul muncii actualizat 2025 Actualizat prin LEGEA nr. 283/2024, publicata in MONITORUL OFICIAL n ...